PCŚ zmienia godziny pracy

Od 31 sierpnia Poznańskie Centrum Świadczeń będzie czynne od poniedziałku do piątku od 7.30 do 19. Codziennie w godz. 13-14 wprowadzona zostanie przerwa techniczna - konieczna, żeby zdezynfekować stanowiska obsługi. 

Sala obsługi klientów PCŚ. Duża sala, na środku wolna przestrzeń z 2 filarami, pod ścianami i oknami szereg stanowisk obsługi
Podczas codziennej przerwy dezynfekowane będą stanowiska obsługi

PCŚ zmienia godziny pracy, by zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom. Wprowadzenie godzinnej przerwy, podczas której dezynfekowane będą stanowiska, ma zminimalizować możliwość zakażenia koronawirusem w budynkach Poznańskiego Centrum Świadczeń.

- Zachęcam wszystkich klientów do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas bezpośredniej obsługi - informuje Grzegorz Karolczyk, dyrektor Poznańskiego Centrum Świadczeń. - Przestrzeganie zasad sanitarnych to najważniejsze oręże do walki z koronawirusem, jakie obecnie możemy zastosować dla naszego wspólnego dobra.

Po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy każdy powinien zdezynfekować dłonie, założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte usta i nos. Należy również pamiętać o zachowaniu co najmniej 1,5-metrowego dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi klienta. 

Z uwagi na bezpieczeństwo obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych miejscach, nie będzie możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci.

Do budynku jednorazowo może wejść tyle osób, ile jest stanowisk w punktach obsługi klienta PCŚ. Pozostali będą musieli poczekać na zewnątrz budynku na swoją kolej. Dlatego ważne jest, by do Poznańskiego Centrum Świadczeń przychodzić bez osób towarzyszących.

Cały czas istnieje możliwość załatwiania spraw za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych np. profilu zaufanego lub eBankowości. 

Wszelkie pytania dotyczące świadczeń można wysyłać mailem na adres: swiadczenia@pcs-poznan.pl lub zadzwonić pod numer tel. 61 646 33 44.

AW