Nabór wniosków w dobie COVID-19

Nabór wniosków w dobie COVID-19 

   

Szanowni Państwo, 

z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, w trosce o Państwa zdrowie oraz w związku z wprowadzonymi restrykcjami w Urzędzie Miasta, informujemy, że od 15 października 2020 r. aż do odwołania, nabór wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych odbywać się będzie wyłącznie poprzez Kancelarię UM znajdującą się na parterze budynku przy ul. 3 Maja 46. 

W przypadku wątpliwości co do poprawności wypełnienia lub kompletności wniosku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: 

61 878 57 58 - ewa_kotarak@um.poznan.pl

61 878 55 75 - maciej_grabowski@um.poznan.pl

61 878 54 41 - anna_dolecka@um.poznan.pl

Mamy nadzieję, że pomimo ograniczonego kontaktu uda nam się wspomóc Państwa wysiłki. Po złożeniu wniosku istnieje jeszcze przewidziana w przepisach prawa możliwość jego uzupełnienia i zmiany, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Prawidłowo wypełniony wniosek to pierwszy krok, aby wspólne  inwestycje mogły być z sukcesem realizowane w roku 2021.  Raz jeszcze zapraszamy do kontaktu telefonicznego i elektronicznego.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej