Nowoczesne Narzędzia Marketingowe - multimedialny pakiet DPP+

Marketingowy niezbędnik Przedsiębiorcy - e-learning | podcasty.

Marketingowy niezbędnik Przedsiębiorcy - e-learning | podcasty. - grafika artykułu
Nowoczesne Narzędzia Marketingowe - multimedialny pakiet DPP+

W ramach kontynuacji wydarzenia Dni Przedsiębiorczości Poznań 2021 - Poznań Biznes Partner zaprasza na świąteczną niespodziankę, którą przygotowaliśmy we współpracy z Michałem Lisieckim z ArtOfSale.

To prawdziwe multimedialne combo marketingowe, powstało w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie tematyką marketingową, zarówno podczas tegorocznego wydarzenia DPP 2021, jak i podczas licznych szkoleń, które odbywają się w naszym Ośrodku Szkoleniowo-Doradczym.

Prezentujemy multimedialny pakiet filmów e-learningowych oraz podcastów - do obejrzenia i posłuchania.

Gdyby człowiek w swoich decyzjach zakupowych kierował się wyłącznie chłodną kalkulacją, to ceny wszystkich przedmiotów sprzedawanych np. na Allegro byłyby na jednym poziomie. Tak się jednak nie dzieje. Dlaczego? Ludzie to istoty emocjonalne i dzięki temu są podatni na różnego rodzaju przekazy np. marketingowe, których zadaniem jest wywołać odpowiedni stan emocjonalny a dzięki temu nakłonić ich do zakupów.

Nowoczesne narzędzia marketingu takie jak: storytelling, marketing partyzancki czy podcasting, służą właśnie temu, żeby wywoływać w potencjalnych klientach odpowiednie emocje. Dzięki temu sprawiają, że w głowach klientów nasza oferta jest bardziej atrakcyjna niż propozycje konkurencji.

W materiałach omówione zostały te narzędzia, a tekże pokazano na wielu przykładach z życia różnych firm, w jaki sposób można je stosować we własnym biznesie.

Do obejrzenia i posłuchania przygotowaliśmy - 4 filmy e-learningowe oraz 5 podcastów, w tym jeden z odpowiedziami na pytania od uczestników tegorocznego wydarzenia DPP 2021.

Zakres tematyczny:

1. STORYTELLING W BIZNESIE

  • Storytelling - dlaczego to działa?
  • Klocki storytellingowe - składowe opowieści biznesowej
  • Archetypy w storytellingu - co to jest i czemu służą?
  • Przykłady storytellingu biznesowego - case studies

2. MARKETING PARTYZANCKI

  • W jaki sposób działa Marketing Partyzancki
  • Czy w moim biznesie Marketing Partyzancki ma sens?
  • Trzy główne formy przekazu partyzanckiego w biznesie
  • Marketing Partyzancki a koszty, które musimy ponieść

3. PODCASTY JAKO NARZĘDZIE MARKETINGOWE

  • W jaki sposób podcasty pomagają w biznesie?
  • Własny podcast - od czego zacząć?
  • Skąd brać tematy do podcastów biznesowych
  • Zalety i wady posiadania własnego podcastu

4. CHOICE ARCHITECTURE W BIZNESIE

  • Kierowanie wyborami klientów - jak to możliwe?
  • Wzbudzanie emocji a decyzje zakupowe
  • Czy klienci na pewno chcą mieć wybór?
  • Jak klienci decydują o tym co jest drogie a co tanie

Materiały zostały sfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania.

GORĄCO POLECAMY I ZACHĘCAMY DO OGLĄDANIA I SŁUCHANIA !