GEOPOZ - zmiany w obsłudze klienta

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ wprowadza zmiany w obsłudze klienta. Od poniedziałku, 9 listopada, aby załatwić sprawy w okienku będzie trzeba najpierw umówić się na wizytę. Zmiany spowodowane są koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa oraz troską o zdrowie mieszkańców i pracowników.

Pusta sala obsługi klienta. W tle biurka i krzesła. Przy recepcji szyld GEOPOZ. - grafika artykułu
W czerwcu w budynku przy ul. Gronowej 20 otwarto zintegrowaną salę obsługi. Dzięki temu w jednym miejscu sprawy mogą załatwić zarówno klienci GEOPOZ i WGN, fot. GEOPOZ.

Od początku przyszłego tygodnia osobiste załatwienie sprawy w sali obsługi przy ul. Gronowej 20 będzie możliwe jedynie po wcześniejszym umówieniu się:

W niewielkim stopniu ograniczono także godziny otwarcia sali obsługi w poniedziałki. Od 9 listopada urzędnicy będą przyjmować mieszkańców w godz. 9.00 - 15.00, a nie tak jak dotychczas do godz. 16:00. W pozostałe dni sala będzie czynna bez zmian, czyli  w godz. 8.00 - 14.00.

Urzędnicy w dalszym ciągu zachęcają do kontaktu online i telefonicznie. Najważniejsze informacje o zdalnych formach załatwiania spraw można znaleźć TUTAJ

Wprowadzane zmiany dotyczą także klientów Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP, gdyż w czerwcu tego roku w budynku przy ul. Gronowej 20 otwarto zintegrowaną salę obsługi. Dzięki temu w jednym miejscu sprawy mogą załatwić zarówno klienci GEOPOZ i WGN. Wspólna sala znajduje się na pierwszym piętrze i jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 

GEOPOZ/JZ

sieci społecznościowe