.

Zdalne zarządzanie pracą zespołu - wskazówki i narzędzia

2020-04-21 ( wtorek )
webinar online

Temat: Zdalne zarządzanie pracą zespołu - wskazówki i narzędzia
Czas: 21.04 (wtorek) godz. 15:30, ok. 45min
Polski Fundusz Rozwoju zaprasza na pierwszy webinar z serii: Cyfrowa firma, prowadzony wspólnie z partnerem merytorycznym - fundacją Digital Poland
Cykl webinarów powstał z myślą o mikro, małych i średnich przedsiębiorcach zainteresowanych edukacją z zakresu transformacji cyfrowej w firmach i sprawdzonymi narzędziami do jej wdrażania.
W trakcie webinaru Zdalne zarządzanie pracą zespołu - wskazówki i narzędzia wspólnie z ekspertem omówimy zagadnienia takie jak:
- zarządzanie zespołem zdalnym: delegowanie i egzekwowanie zadań
- współpraca zespołowa i efektywne spotkania online
- dbanie o komfort pracy pracowników
- najlepsze narzędzia cyfrowe do pracy zdalnej
Ekspert: Piotr Mieczkowski - Dyrektor Zarządzający fundacji Digital Poland
Piotr posiada 15 letnie doświadczenie w realizacji projektów z sektora nowoczesnych technologii. Obecnie kieruje pracami fundacji Digital Poland, która promuje innowacji i cyfryzację jako element przewagi konkurencyjnej Polski. Piotr poprzednio pracował dla EY, Cyfrowy Polsat, Plus, Orange Polska, Shell Polska.
Piotr posiada praktyczne doświadczenie w zakresie transformacji cyfrowej, analizy biznesowej, projektowania systemów IT i procesów biznesowych, zarządzania projektami i doradztwa strategicznego. Posiada przy tym aktualną wiedzę z takich zagadnień jak sztuczna inteligencja, RPA, big data, chmura obliczeniowa, IoT czy 5G.
Piotr jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada szereg specjalistycznych certyfikatów, takich jak np. TOGAF, ITIL, PRINCE2.
Obowiązuje rejestracja na webinar. Zachęcamy do wpisywania w formularzu rejestracyjnym swoich pytań związanych z danym tematem do eksperta.

ZAPISY