Aktualności
Zdrowie
- Bezpłatne badania i zabiegi
- Szczepienia
- Programy zdrowotne
- In vitro
- Konferencje medyczne
- Lecznictwo i apteki
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Samodzielne stanowisko ds. osobowych
Kompetencje oddziału
Do zadań Stanowiska ds. osobowych należy:
1)prowadzenie spraw zatrudnienia, zwalniania i wynagradzania kierowników miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie należącym do Wydziału, w tym Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego;
2)prowadzenie i przechowywanie pod zabezpieczeniem akt osobowych kierowników miejskich jednostek organizacyjnych oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego;
3)współpraca z Wydziałem Organizacyjnym w zakresie spraw kadrowych i szkoleń pracowników Wydziału;
4)wspieranie procesu zarządzania zasobami ludzkimi w zakresie pracy Wydziału,
w tym:
a)koordynacja przeprowadzania okresowych ocen pracowników,
b)udział w planowaniu ścieżek rozwoju zawodowego,
c)opracowywanie kart stanowisk pracy;
5)nadzorowanie przestrzegania czasu i dyscypliny pracy oraz właściwego wykorzystania urlopów w Wydziale;
6)przygotowywanie wniosków o nadanie stosownych uprawnień, pełnomocnictw
i upoważnień dla kierowników jednostek w stosunku do których Wydział wykonuje czynności z zakresu nadzoru oraz pracowników Wydziału, prowadzenie zbioru tych dokumentów;
7)planowanie zatrudnienia stażystów i praktykantów na potrzeby Wydziału;
8)przeprowadzanie analizy oświadczeń majątkowych kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, wobec których Wydział wykonuje czynności nadzoru;
9)wspieranie prawidłowości prowadzenia spraw osobowych w miejskich jednostkach organizacyjnych, wobec których Wydział wykonuje czynności nadzoru;
10)analiza ankiet samooceny przekazywanych przez pracowników Wydziału oraz informacji o stanie kontroli zarządczej przekazywanych przez kierowników jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez Wydział;
11)prowadzenie za pomocą dedykowanego oprogramowania, zestawienia ryzyka w Wydziale, na zasadach zawartych w Zarządzeniu Prezydenta w sprawie zarządzania ryzykiem w Mieście Poznaniu;
12)prowadzenie aktualnego zbioru informacji adresowych i telefonicznych niezbędnych dla pracy stanowisk w Wydziale;
13)prowadzenie ewidencji dokumentacji związanej z procesem zarządzania.