Henri de Toulouse-Lautrec "Different Facets of the Belle Époque" - rodzinne zwiedzanie Wystawa składa się z eksponatów pochodzących z Prywatnej Kolekcji Rodziny Kesauri (Private Collection Kesauri). Są to oryginalne prace wykonane przez Henriego de Toulouse'a-Lautreca. Niepowtarzalne prace francuskiego twórcy przenoszą nas do końca XIX wieku. Na pierwszy plan 53 eksponatów wysuwają się dwa główne tematy. Jeden z nich to dzieła Mistrza przedstawiające polskich Żydów we Francji i w Polsce - illustracje do "Au Pied du Sinaï" Georgesa Clemenceau. Drugi to całe portfolio prac Henriego de Toulouse'a-Lautreca składające się z czternastu oryginalnych litografii ilustrujących francuskie melodie popularne w czasie Belle Époque.
Seria "Au Pied Du Sinaï" jest cyklem 27 litografii - ilustracji wykonanych przez Henriego de Toulouse-Lautreca do książki Au Pied du Sinaï autorstwa Georgesa Clemenceau, wydanej i wydrukowanej w Paryżu w 1898 roku przez Chamerot & Renouard dla Henri Floury. Ten wyjątkowy egzemplarz z Prywatnej Kolekcji Rodziny Kesauri został wykonany dla paryskiego krytyka sztuki - Arsène'a Alexandre'a (1859-1937) ze wydrukowaną specjalnie dla niego dedykacją. Warto nadmienić, że Arsène Alexanre był bliskim przyjacielem Henriego de Toulouse'a-Lautreca i Georgesa Clemenceau.
Prezentowane litografie są wykonane podwójnie na papierze "Velin d'Arches" i na chińskim papierze w kolorze oliwkowo-czarnym (papier de Chine). Są identyczne w przypadku 380 egzemplarzy tej edycji. Oszałamiająca stylistyka obwoluty autorstwa Toulouse'a-Lautreca to również przełomowe dzieło - "ten wspaniały krajobraz podniósł obwolutę do niespotykanej ani wcześniej, ani później rangi" (Metropolitan Museum of Art).
Seria "Czternaście oryginalnych litografii Toulouse'a-Lautreca ilustrujących pieśni" to portfolio Henriego de Toulouse'a-Lautreca składające się z czternastu okładek ilustrujących francuskie piosenki. Muzykę do nich skomponował Désiré Dihau, autorem tekstów jest natomiast Jean Richepin. Zbiór należy do prywatnej kolekcji rodziny Kesauri. Litografie zostały wykonane za pomocą oryginalnych matryc litograficznych grawerowanych przez samego Henriego de Toulouse-Lautreca dla wydawnictwa "Éditions Joubert" w 1895 r. Portfolio składa się z 450 ręcznie numerowanych egzemplarzy, utrwalonych na papierze "Velin d'Arches", ze znakiem wodnym "Arches France", wydanych w 1978 roku przez AC Mazo Cie., w Paryżu. Po wykonaniu serii na kamieniu-matrycy została zrobiona rysa, tak aby uniemożliwić wykonanie dodatkowych egzemplarzy. Kamień został następnie przekazany do zbiorów Biblioteki Narodowej w Paryżu, gdzie znajduje się do dzisiaj.
Ponadto, prezentowane są cztery litografie Mistrza: pierwsza z nich należy do unikatowej serii portretów, jednej z 15 egzemplarzy na świecie, druga - to litografia z kamienia na którym Toulouse Lautrec wykonał rysunek do programu spektaklu "L'Argent" ( (fr) "Pieniądze") dla Le Theâtre Libre w 1895 roku, trzecia i czwarta litografia to portrety słynnej piosenkarki Yvette Guilbert, ulubionej modelki Henriego de Toulouse-Lautreca.