Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Wydawnictwo Miejskie Posnania zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron internetowych:
wm.poznan.pl
cik.poznan.pl
kulturapoznan.pl i kultura.poznan.pl
biuletyn.poznan.pl
Data publikacji: 2010-12-28
Data aktualizacji: 2023-01-10
Strony internetowe są częściowo zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- filmy nie mają napisów dla osób głuchych
- formularz kontaktowy nie ma dowiązanych etykiet tekstowych
- niektóre obrazy nie mają tekstów alternatywnych
Data sporządzenia: 2019-10-25
Data aktualizacji: 2023-01-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z następującymi osobami:
Dla strony wm.poznan.pl:
Elżbieta Wojciechowska-Stusek, elzbieta.wojcikowska@wm.poznan.pl, tel. +48 618 540 747
Dla strony cik.poznan.pl
Anna Smolarkiewicz, anna.smolarkiewicz@cik.poznan.pl. +48 618 540 768.
dla strony kulturapoznan.pl
Izabela Zagdan, izabela.zagdan@wm.poznan.pl, +48 618 540 740
dla strony biuletyn.poznan.pl
Mateusz Malinowski, mateusz.malinowski@wm.poznan.pl, +48 7540 741
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do: