plakat

Temat: W jaki sposób nowe technologie wykorzystywać w marketingu.

Zaproszeni prelegenci, wśród których znajdą się między innymi Natalia Hatalska (hatalska.com), Roman Łoziński (K2), Adam Kośny (IKEA), dr Robert J. Tomczak (WSNHiD), Mariusz Wesołowski (mariuszwesolowski.pl), Arek Skuza (iTraff Technology),  dr Wojtek Janicki (WSNHiD) opowiedzą o tym, na jakie technologiczne trendy zwrócić szczególną uwagę, jak technologią nie ogłupić konsumenta, w jaki sposób przygotować dobry film wirusowy i aplikację wspierającą sprzedaż produktów, zmienić przestarzałe CI. Uczestnicy dowiedzą się też w jaki sposób konsumenci bronią się przed reklamami w internecie.

Konferencja kierowana jest głównie do specjalistów, którzy na co dzień zajmują się szeroko pojętą komunikacją marek. Osób, które poszukują nowych narzędzi i możliwości skutecznego komunikowania się marki z konsumentami.

Zobacz www.wsnhid.pl