8-9 listopada - V Dni Marketingu Sportowego

Jak wykorzystać sport w budowaniu własnego PR? Jak pozyskać sponsora i go nie stracić? Jak efektywnie stosować merchandising? V Dni Marketingu Sportowego będą doskonałą okazją, aby znaleźć odpowiedzi na te pytania. 8-9 listopada br., Centrum Olimpijskie PKOl w Warszawie, V Dni Marketingu Sportowego. Dwa dni, które mogą zmienić polski sport.

I. Szkolenie "Strategie Mistrzów". Jak efektywniej działać w biznesie i sporcie?
To prawdziwy hit V Dni Marketingu Sportowego. Dariusz Michalczewski, najwybitniejszy polski bokser, oraz Adam Dębowski, licencjonowany trener NLP, oferują uczestnictwo w szkoleniu, którego założeniem będzie wykreowanie Mistrzów - pełnych determinacji, motywacji, umiejętności przywódczych i mądrości.
Tymczasem zapraszamy do uczestnictwa w innym szkoleniu towarzyszącym konferencji - "Sport jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej miast i regionów".
Więcej informacji >>>

II. Szymon Dobrzyński prelegentem V Dni Marketingu Sportowego
Prelegentem V Dni Marketingu Sportowego będzie Szymon Dobrzyński, jeden z najlepszych specjalistów marketingu sportowego w Polsce, aktualnie Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką Telekomunikacji Polskiej S.A. Temat prelekcji: "Sport jako narzędzie wspierania sprzedaży".
Wśród innych potwierdzonych tematów:
"Nowe media w procesie budowania społeczności kibiców" - Sławomir Komiński, One-2-One.

III. Proto.pl Patronem Medialnym Konferencji
Portal Proto.pl został Patronem Medialnym V Dni Marketingu Sportowego oraz III Gali Sportu i Biznesu.
PRoto jest polskim wortalem tematycznym dedykowanym środowisku public relations. Informuje o nowościach w branży, dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations w Polsce i na świecie.
Zapraszamy - www.proto.pl