grafika z logotypem Biuletynu Miejskiego

Biuletyn Miejski

Punkt ZTM w holu targów

Od poniedziałku - 25 sierpnia - pasażerowie będą mogli korzystać z nowego Punktu Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego. Będzie największy z dotychczasowych, obejmie aż sześć stanowisk i znajdzie się w atrium Międzynarodowych Targów Poznańskich, przy przystanku tramwajowym "Most Dworcowy". Punkt będzie czynny do piątku - 17 października.

Nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM w holu głównym MTP - grafika artykułu
Nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM w holu głównym MTP

- Serdecznie zapraszam do korzystania z lokalizacji na Targach - mówi Bogusław Bajoński, dyrektor ZTM Poznań. - Punkt będzie czynny w takich samych godzinach jak pozostałych 11 Punktów Obsługi Klienta, czyli od godziny 6.00 do 20.00.

Zainteresowanie kartami PEKA nie maleje, dlatego znacząco - prawie dwukrotnie - zostanie zwiększona liczba stanowisk w Punktach Obsługi Klienta ZTM Poznań. Oprócz sześciu stanowisk na MTP, w przyszłym tygodniu zostaną otwarte dwa dodatkowe stanowiska w punktach na Dworcu Sobieskiego i na Dworcu Śródka. Natomiast do sześciu stanowisk stworzonych do obsługi technicznej kart PEKA, mieszczących się w punktach: przy ul. Matejki, na Dębcu, na moście Teatralnym, na Ogrodach, na Sobieskiego i na Ratajach, dojdzie dodatkowe stanowisko w punkcie przy ul. Głogowskiej.
Po tych zmianach łącznie stanowisk obsługi klienta będzie 32, co w porównaniu do 17 stanowisk funkcjonujących 1 lipca 2014r., jest znaczącą zmianą wprowadzoną dla poprawy standardu obsługi klientów.
Wszystkie Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań będą czynne także w soboty: 30 sierpnia i 6 września, w godzinach od 8.00 do 20.00.

Punkt Obsługi Klienta ZTM Poznań to miejsce, w którym można:
- kupić bilety papierowe i okresowe,
- doładować tPortmonetkę,
- złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,
- odebrać imienną kartę PEKA,
- wyrobić kartę PEKA na okaziciela,
- zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA,
- zapłacić opłatę dodatkową,
- uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA,
objazdach, promocjach biletowych,
- złożyć reklamację w formie pisemnej (za wyjątkiem punktu ZTM mieszczącego się przy ulicy Matejki 59, gdzie reklamacje można złożyć w Biurze Obsługi Klienta ZTM znajdującym się w pomieszczeniu obok POK).

ZTM