grafika z logotypem Biuletynu Miejskiego

Biuletyn Miejski

Check-in Poznań

Poznań startuje z nową grą miejską

Gra miejska Check-in Poznań to nowość tegorocznej akcji "Poznań za pół ceny". Uczestnikiem zabawy może zostać każdy - kto oprócz upolowania 50 % zniżek w poznańskich muzeach, restauracjach czy hotelach - chce wziąć udział w grze i zdobywać nagrody. By włączyć się do rywalizacji wystarczy zostać użytkownikiem Foursquare'a i wejść na stronę www.check-in.poznan.pl. Punkty można zbierać, odwiedzając partnerów tegorocznej akcji "Poznań za pół ceny".

Zadaniem uczestników zabawy będzie "meldowanie się" (ang.check-in) w miejscach biorących udział w akcji za pomocą specjalnej aplikacji. Do gry będzie można bezpłatnie dołączyć na stronie www.check-in.poznan.pl. Każdy "check-in" w jednej z ponad 180 lokalizacji będzie premiowany punktami. - W ten sposób chcemy zachęcić uczestników akcji "Poznań za pół ceny" do jeszcze większej aktywności. To także okazja, by wykorzystać zdobywające coraz większą popularność medium społecznościowe do promocji miasta i jego profilu w serwisie Foursquare - tłumaczy Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji.

Na tych, którzy podczas dwudniowej zabawy zgromadzą ich najwięcej czekają atrakcyjne nagrody. Aktualny ranking liderów rywalizacji będzie można śledzić w Internecie i na Starym Rynku.

- Do tej pory żadne miasto w Polsce nie używało tego narzędzia na taką skalę, ale nie boimy się wyzwań. Gra Check-in Poznań pozwala nam budować wizerunek miasta, które podąża za trendami i korzysta z nowoczesnej technologii, ale jednocześnie dla mieszkańców i turystów, odwiedzających Poznań w najbliższy weekend, zabawa będzie dodatkową atrakcją - dodaje Łukasz Goździor.

W trakcie trwania gry na Starym Rynku, tuż obok Galerii Miejskiej Arsenał, ustawiony zostanie ekran, na którym będzie można śledzić aktualne wyniki rywalizacji. Oprócz rankingu uczestników gry znajdą się tam też informacje o ostatnich checkinach i najchętniej odwiedzanych miejscach podczas akcji "Poznań za pół ceny". Podobne, ale mniejsze ekrany będą widoczne w wielu lokalach biorących udział w grze m.in. w Termach Maltańskich, na Międzynarodowych Targach Poznańskich czy poznańskim hotelu Sheraton.

Dla trzech najaktywniejszych graczy partnerzy tegorocznej akcji ufundowali nagrody. A do wygrania będzie m.in. zaproszenie o wartości 360 zł do centrum odnowy i relaksu SPA_larnia w Puszczykowie, voucher o wartości 250 zł do restauracji Gospoda pod Koziołkami, karnet o wartości 200 zł dla dwóch osób na atrakcje Malta Ski, Poznańskie Karty Miejskie czy oficjalne gadżety Miasta Poznania.

 - Zabawa dedykowana jest wszystkim uczestnikom akcji "Poznań za pół ceny", a nie tylko tym, których interesują nowinki technologiczne. Dzisiaj prawie każdy posiada telefon komórkowy z dostępem do Internetu, a to wystarczy, żeby wziąć udział w grze - mówi Jakub Pindych z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. - Chcemy też przekonać partnerów wydarzenia do korzystania z serwisu Foursquare w przyszłości. Narzędzie daje im przecież ogromną szansę na przyciągnięcie nowych klientów, uzyskania od nich cennych rekomendacji, ale to także możliwość informowania o aktualnych promocjach czy nowościach  - dodaje.

Uczestnicy akcji, a także osoby na co dzień korzystające z serwisu Foursquare będą mieli też okazję do zdobycia specjalnej odznaki "Swarm badge" i nagrody-niespodzianki od Miasta Poznania.  Co trzeba zrobić? Wystarczy w sobotę 27 kwietnia o godz. 20 pojawić się na Starym Rynku, włączyć foursquare'a i pozostawić po sobie wirtualny ślad w postaci tłumnego check-ina wraz z innymi uczestnikami akcji "Poznań za pół ceny". Nagrody za udział w Swarmie czyli foursquare'owym flash mobie będzie można odebrać na specjalnym stoisku Miasta Poznania na Starym Rynku w godzinach 20-23.