grafika z logotypem Biuletynu Miejskiego

Biuletyn Miejski

Druga edycja Konsorcjum Marki Poznań

"Chcemy osiągnąć więcej" - prezydent o drugiej edycji projektu Konsorcjum Marki Poznań

Prezydent Poznania Ryszard Grobelny, dr Magdalena Florek - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Łukasz Goździor - dyrektor Biura Promocji UMP przedstawili szczegóły dotyczące działań Konsorcjum Marki Poznań.

"Pierwsza edycja Konsorcjum Marki Poznań utwierdziła nas w przekonaniu, że poznańskie firmy nie bez powodu kojarzone są z rzetelnością i solidnością. Wiemy, że takich podmiotów prowadzących swoją działalność w granicach Metropolii Poznań jest znacznie więcej, dlatego uznaliśmy, że warto poszerzyć grono Partnerów o kolejne marki" - powiedział Ryszard Grobelny, prezydent Miasta Poznania.

Członkini Rady Ekspertów Konsorcjum Marki Poznań dr Magdalena Florek podkreślała, że "takie inicjatywy są ważne, bo kojarzenie marek z dużymi miastami jest rzadkością. A każdy z nas kojarzy IKEA ze Szwecją czy ZARA z Hiszpanią. Małe miasta takie jak Koło kojarzone z producentem ceramiki łazienkowej też mają inną sytuację. Duże miasta mają wiele marek. Poznań pokazuje jak działać aktywnie. Korzyści z takiego myślenia są obustronne i dla miasta i dla firm."

"W zasadzie od początku funkcjonowania Konsorcjum Marki Poznań otrzymywaliśmy zapytania od innych firm, które swoją działalnością związane są z miastem i regionem o możliwość dołączenia do projektu. Uruchomienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej pozwala aplikować zarówno markom już zrzeszonym w ramach Konsorcjum Marki Poznań, a wyrażającym chęć kontynuowania współpracy, jak i nowy firmom" - komentował Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.

Źródło: Dziennik prezydenta