grafika z logotypem Biuletynu Miejskiego

Biuletyn Miejski

Komunikat w sprawie strategii promocji miasta

Ze względu na pojawiające się informacje dotyczące Strategii Promocji Marki Poznań - Biuro Prasowe Gabinetu Prezydenta przesłało komunikat oddający stan faktyczny prac nad tą strategią.

"Dotychczasowa Strategia Promocji Marki Poznań wyznaczała perspektywę działań do roku 2016, a w budżecie na rok 2015 zostały zaplanowane środki na jej aktualizację. Końcem lipca rozpoczniemy prace nad przygotowaniem założeń dla realizacji zadania.

Na tym etapie nie został jeszcze wybrany podmiot, któremu zostanie to zadanie powierzone, a w planach mamy przeprowadzenie w tym zakresie, m.in. badań i konsultacji społecznych.

Jednym z elementów aktualizowanej strategii będzie System Identyfikacji Wizualnej, który poddany zostanie analizie efektywności. Dopiero gotowy dokument Strategii Promocji Marki Poznań określi ewentualne zmiany w logo Miasta Poznania i określi cele działania.

Podkreślić należy, że Strategia Promocji Marki Poznań będzie dokumentem komplementarnym wobec aktualizowanej przez Wydział Rozwoju UM Strategii Rozwoju Miasta. Poznań 2020+. Strategia poddana zostanie aktualizacji w części misyjno-wizyjnej, która nie była przedmiotem prac podczas ostatniej aktualizacji strategii w 2013 roku".

Lilia Łada-Szczepaniak
Kierownik Biura Prasowego Gabinetu Prezydenta Miasta Poznania