Miejskimi lokalami będzie administrował ZKZL
Zasób Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych jest olbrzymi, bo to 12,5 tys. mieszkań i 1479 lokali użytkowych. Od wielu lat administrowały nimi spółki wyłonione w przetargu. Jakość obsługi mieszkańców przez te podmioty zewnętrzne często pozostawała wiele do życzenia, dlatego teraz ma się to zmienić.
- Wprowadzanie pośrednika pomiędzy lokatora a miasto to moim zdaniem był błąd systemowy. Mieliśmy przez to ograniczone możliwości oddziaływania na naszego podwykonawcę, czyli na administratora. Kierując się chęcią poprawy jakości obsługi lokatorów, przejmujemy tę odpowiedzialność na siebie - mówi Tomasz Lewandowski, zastępca prezydenta Poznania.
Dzięki zmianom, które wejdą w życie 21 sierpnia ma się poprawić poziom obsługi mieszkańców, a dla miasta obniżyć się mają koszty tych usług. Sprawniejszą obsługę mają zapewnić Punkty Obsługi Klienta, których powstanie pięć w różnych częściach miasta. najemców obsługiwane będą w pięciu Punktach Obsługi Klienta, zlokalizowanych w różnych punktach miasta.
Nowe Punkty Obsługi Klienta:
- POK nr 1 - Poznań, ul. Brzask 3
tel. 61 659 67 01
- POK nr 2 - Poznań, os. Piastowskie 77
tel. 61 659 67 02
- POK nr 3 - Poznań,ul. 23 Lutego 4/6A
tel. 61 659 67 03
- POK nr 4 - Poznań, ul. Łozowa 26
tel. 61 659 67 04
- POK nr 5 - Poznań, ul. Nehringa 2
tel. 61 659 67 05
oprac. (jg)
Zobacz również
Ulice i chodniki na Osiedlu Szczepankowo-Spławie-Krzesinki
Jak zarządzać zabytkowymi fortami?
Pyrkon - poznańska marka