Do zadań osoby, którą zatrudnimy należeć będzie m.in.: kreacja i prowadzenie bieżących promocji konsumenckich i handlowych; poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań aktywizujących sprzedaż; przygotowanie koncepcji i zlecanie wykonania wybranych materiałów marketingowych; tworzenie treści - ofert handlowych, artykułów, opisów produktów; prowadzenie fanpage'a na FB i YouTube; udział w akcjach promocyjnych; obsługa sprzedażowa sklepu internetowego;
Od kandydatów oczekujemy m.in.: przynajmniej 2- letniego doświadczenia zawodowego w promocji i/lub sprzedaży; znajomości zagadnień reklamy i promocji oraz podstawowych umiejętności ich wykorzystania; kreatywności, dynamizmu w działaniu oraz wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych; umiejętności pracy w zespole; znajomości rynku książki; mile widziana umiejętność obsługi programów sprzedażowych, kas fiskalnych.
Co oferujemy na takim stanowisku? Pracę na cały etat na podstawie umowy o pracę; wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy; możliwość wdrażania swoich pomysłów oraz rozwój umiejętności związanych z promocją i sprzedażą; niezbędne narzędzia pracy.
Oferty można składać w terminie do 16 grudnia 2018 roku; osobiście, listownie na adres: Wydawnictwo Miejskie Posnania, ul. Ratajczaka 44, 61-728 Poznań, bądź mailowo na adres gerard.koscielski@wm.poznan.pl.
Wydawnictwo Miejskie Posnania zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przed wysłaniem oferty prosimy o zapoznanie się z pełną treścią ogłoszenia zamieszczonego na BIP.
oprac. red.