Muzeum Narodowe z nagrodą w Cannes

Cztery filmy przygotowane w ramach kampanii "Muzeum? Żebyś wiedział" znalazły się wśród nagrodzonych w ramach prestiżowego Cannes Corporate Media & TV Awards.

Fot. Muzeum Narodowe w Poznaniu - grafika artykułu
Fot. Muzeum Narodowe w Poznaniu

Filmy wyprodukowane kilka miesięcy temu cieszyły się wielką popularnością wśród internautów. Produkcje, jak podkreślali wówczas kreatorzy, powstały po to, aby zmienić wizerunek muzeum.

Podczas tegorocznej edycji konkursu przesłano ponad 1000 zgłoszeń z 47 krajów. Gala, na której zostaną wręczone statuetki odbędzie się 27 września.

Nagrody w ramach Cannes Corporate Media & TV Awards przyznawane są już po raz 9. W skład międzynarodowego Jury konkursu wchodzą laureaci Oscara i Emmy oraz specjaliści do spraw komunikacji.

Filmy zrealizowała firma: Guzik-Owcy Creative Films. Dostępne są na kanale YouTube pod linkiem: Muzeum? Żebyś wiedział!

oprac. jh