foto

Na wydarzenie złożą się panele dyskusyjne dotyczące festiwali, kondycji polskiej sceny klubowej , a także wykład z marketingu. Konferencję zakończy After Party w klubie SQ.

"Jak zrobić festiwal?" - tak zatytułowano pierwszy panel dyskusyjny, w którymjak dotądswój udział potwierdziła Karina Adamska, czyli zastępca dyrektora poznańskiego festiwalu Malta, Radosław Miszczak - polski promotor międzynarodowych festiwali Hip Hop Kemp i Rock For People oraz Piotr Orlicz-Rabiega, organizator festiwalu Audioriver. Jak mówi rzecznik Audioriver i zarazem prowadzący konferencję, Łukasz Napora: "chcemy dać naszym odbiorcom jak najwięcej praktycznej wiedzy, dlatego ta dyskusja poświęcona będzie wszystkim krokom, jakie trzeba zrobić, organizując dużą imprezę masową. Na co potrzebne są zgody urzędu miasta, a co możemy robić bez żadnego pozwolenia? Jak zaplanować budżet? Co może pójść nie tak podczas produkcji eventu? To tylko niektóre z pytań, na które będziemy szukać odpowiedzi."

Również bardzo praktycznie zapowiada się wykład z marketingu, który poprowadzi Jacek Studziński - strateg z 12-letnim stażem, który na swoim koncie ma pracę w takich agencjach, jak G7, Grey i TBWA. Co więcej, przez rok pracował w Dubaju jako konsultant strategiczny dla holdingu Emirates, właściciela m.in. Emirates Airlines. Jackowi Studzińskiemu nieobca jest przy tym tematyka konferencji, gdyż od lat działa na scenie muzycznej jako Sufi - DJ, beatboxer, bębniarz i współtwórca 11-osobowego składu Sublevel2, serwującego m.in. dubstep, breakbeat i drum'n'bass.

Druga dyskusja, która 14 kwietnia odbędzie się w Poznaniu, dotyczyć będzie kondycji polskiej sceny klubowej. "Działamy w tym środowisku od kilkunastu lat - obserwujemy działalność klubów, promotorów, DJ-ów i producentów." - komentuje Napora - "Nasza scena klubowa funkcjonuje, a do kraju praktycznie co weekend przyjeżdżają gwiazdy światowej elektroniki. Czy to znaczy, że wszystko jest w porządku? Co robimy dobrze, a co źle? Czy mamy świadomą publiczność? Jakie patologie można spotkać na tym rynku? Jestem pewny, że te pytania wywołają burzliwą dyskusję." W debacie  wezmą udział: czołowy polski producent - Marcin Czubala, członek kolektywu Beats Friently oraz dziennikarz Radia Roxy - Mr. Lex, PR manager klubu SQ - Igor Niemczyk, redaktor naczelny sewisu FTB.pl - Marcin Żyski, promotor z C&C Bookings i wrocławskiego klubu Forma - Rafał Cały, reprezentant MDT Agency - Mateusz Borowicz, współtwórca kolektywu Hrabioza Soundsystem i redaktor Muno.pl - Adam Słowiński oraz Leon, czyli DJ i promotor odpowiedzialny m.in. za bookingi festiwalu Audioriver.

Ostatnim punktem programu II Konferencji Muzycznej Audioriver będzie panel zorganizowany przez studentów Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dyskusja pod nazwą "Student na festiwalu" dotyczyć będzie doświadczeń młodych ludzi z dużymi imprezami masowymi. Dziennikarstwo festiwalowe, wolontariat i marketing, to tylko niektóre z zagadnień, którym zostanie poświęcone to spotkanie.

Dzień zakończy After Party w klubie SQ, którego gwiazdą będzie duet Benoit & Sergio live. Wiadomo już, że impreza rozegra się na dwóch parkietach, a do reprezentantów wytwórni Visionquest i DFA dołączą Marcin Czubala, Mr. Lex, Leon, Juniore, Luke Hiero, Pavlo i Ice.

Bilety na Konferencję i After Party są już dostępne na portalu Muno.pl. Wejściówka na wszystkie panele i wykłady przy ul. Umultowskiej 89a kosztuje 10 pln. Bilet na After Party w przedsprzedaży kosztuje 25 zł, a w pakiecie z Konferencją 33 zł. 30 zł to cena wejściówki na After Party obowiązująca w dniu imprezy.

Więcej na www.audioriver.pl