"Wiedzieć jak kreować pozytywny wizerunek firmy i budować sieć profesjonalnych kontaktów biznesowych"

2014-05-07 ( środa )
MTP, Pawilon 15, sala 1.B

Warsztat "Wiedzieć jak... kreować pozytywny wizerunek firmy i budować sieć profesjonalnych kontaktów biznesowych" przeznaczony jest dla wszystkich osób przedsiębiorczych, które chcą poznać metody i narzędzia działań promocyjnych stosowanych w biznesie. W czasie spotkania przedstawione zostaną zagadnienia związane przede wszystkim z pozycjonowaniem firmy w świadomości istotnych grup otoczenia biznesowego, budowaniem strategii odróżnienia od konkurencji oraz pozyskania zaufania nabywców. Szczególny nacisk zostanie położony na zdobywanie nowych kategorii klientów a także nawiązywanie i podtrzymywanie z nimi długofalowych kontaktów.

Warsztat będzie prowadzony przez panie: Magdalenę Ignaczak i Beatę Ziębę, realizatorki projektu "Mikrobiznes na maksa", którego celem jest wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez pomoc w nawiązywaniu kontaktów biznesowych, wymianę informacji wśród przedsiębiorców, propagowanie informacji o ciekawych wydarzeniach i inicjatywach dla sektora MSP. Projekt powstał z pasji ale także z niezwykłej aktywności i chęci dzielenia się z innymi wiedzą, doświadczeniami. W swoje działania angażują wiele grup społecznych: uczniów - na każdym poziomie edukacji, studentów, a także nauczycieli szkolnych i akademickich, przedsiębiorców, osób pracujących i poszukujących zatrudnienia i wszystkich tych, którzy zainteresowani są zmianą swojego życia.  Prowadzą bezpłatne warsztaty, szkolenia, piszą artykuły dotyczące kształtowania postaw, rozwijania kompetencji, prowadzą doradztwo zarówno zawodowe, karierowe oraz dla mikro i małych firm. Inicjują ciekawe wydarzenia w obszarze edukacji i przedsiębiorczości.

Prowadzące są szkoleniowcami z długoletnim doświadczeniem, łączą wiedzę z pasją.

Magdalena Ignaczak - Psycholog, doradca kariery i trener biznesu. Posiada ponad 12 lat doświadczenia w opracowywaniu i prowadzeniu autorskich programów szkoleń z zakresu public relations, psychologii zarządzania i biznesu, zarządzania zasobami ludzkimi i rozwojem zawodowym. Posiada doświadczenie związane z doradztwem dla sektora MSP w zakresie rozwoju osobistych kompetencji istotnych dla przedsiębiorcy, promocji i budowania wizerunku mikroprzedsiębiorstwa oraz zasad i standardów obsługi klientów. Jako konsultant i współpracownik podmiotów reprezentujących środowiska biznesu, administracji i edukacji uczestniczyła w realizacji wielu projektów z zakresu public relations.

Beata Zięba - Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej.

Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników. Współautorka opracowań i analiz dotyczących rynku pracy.

ZAREJESTRUJ SIĘ!