Spotkanie branży telewizyjnej

Podczas targów wystawcy z Włoch, Niemiec, Litwy, Szwecji oraz Polski zaprezentują najnowszy sprzęt i liczne nowości technologiczne branży telewizyjnej. Ciekawą prezentacją będzie z pewnością zaaranżowana na powierzchni 800m2 ekspozycja holdingu Media Group PEGAZ, który jest zarazem partnerem targów POZNAŃ MEDIA EXPO.

Organizatorzy przygotowali dla wszystkich uczestników targów atrakcyjny program wydarzeń towarzyszący ekspozycjom na stoiskach. Tematyka każdego z trzech dni trwania targów dotyczyła będzie innych zagadnień. W panelach udział wezmą osoby, które są autorytetami w swoich dziedzinach co jest gwarancją dobrych merytorycznie wystąpień.

Pierwszy dzień poruszy temat NOWYCH TECHNOLOGII, a w szczególności CYFRYZACJI mediów, czyli temat jakże istotny dla całego społeczeństwa. Cyfrowe technologie rejestracji i edycji materiałów telewizyjnych dziś i w przyszłości oraz Kierunki rozwoju technologicznego emisji cyfrowej. Sprzęt, możliwości, zagrożenia to główne zagadnienie omawiane w tym dniu.

Drugi dzień odbędzie się pod hasłem PROBLEMY RYNKU TELEWIZYJNEGO. Głównym zagadnieniem poruszanym podczas tego dnia będzie Nowy porządek rynku polskich mediów elektronicznych i nowe role regulatorów rynku, a uwieńczeniem drugiego dnia będzie debata CO DALEJ TELEWIZJO? poruszającą problem cyfryzacji. Debata transmitowana będzie w telewizji TV Biznes, a udział w niej wezmą: Anna Streżyńska UKE, Witold Kołodziejski KRRiTv, Jerzy Straszewski PIKE oraz Maciej Strzembosz KIPA.

Ostatni dzień targów to temat PROGRAMINGU, a głównymi zagadnieniami poruszanymi podczas paneli dyskusyjnych będą Reklama - gdzie jest granica pomiędzy przekazem merytorycznym a komunikatem reklamowym? oraz panel prowadzony przez Krajową Izbę Producentów Audiowizualnych Polskie kina - szanse rozwoju związane z cyfryzacją nośników?

Nie tylko organizatorzy, ale także wystawcy oprócz indywidualnych prezentacji na stoiskach przygotowali coś specjalnego dla zwiedzających.

Zobacz pme.mtp.pl