Björk Digital - wystawa
Innowacyjna wystawa "Björk Digital" otworzy 11. edycję Art&Fashion Forum by Grażyna Kulczyk
Wystawa "Björk Digital", która jest wehikułem niosącym ideę tegorocznej edycji AFF, to wizja Björk i współpracującego z nią artysty, Jamesa Merry'ego powstała z zespołem światowej sławy reżyserów, programistów i grafików. Stanowi ją seria innowacyjnych prac w wirtualnej rzeczywistości będących zapisem emocjonalnej podróży artystki przez jej twórczość, pokazywanych w kilku odsłonach. W projekcie można zobaczyć filmy w reżyserii m.in. Michela Gondry'ego, Spike'a Jonze'a i Alexandra McQueena. "Björk Digital" zaprasza odwiedzających do doświadczenia tych niezwykłych dzieł za pomocą najnowszych osiągnięć w technologii wirtualnej rzeczywistości. Na wystawie można będzie zobaczyć m.in. Stonemilker VR - nakręcony w Islandii przez wielokrotnie nagradzanego reżysera Andrew Huanga film, przedstawiający Björk wykonującą pierwszy utwór z jej rekordowego albumu "Vulnicura"; Mouth Mantra w reżyserii Jesse'ego Kandy, który przenosi widza w niezwykłe miejsce: wewnątrz ust Björk wykonującej utwór z albumu Vulnicura; Black Lake VR w reżyserii Thomasa Huanga, stworzony na zamówienie nowojorskiego MoMa - w przestrzeni z nowatorskim dźwiękiem w technologii surround. Obok wystawy w ramach AFF tradycyjnie odbędą się warsztaty New School, otwarte wykłady Open University oraz New Market - targi młodych twórców. Wystawę "Björk Digital" będzie można oglądać do 31 października. Organizatorem wydarzenia jest Stary Browar, którego właścicielem od 2015 r. jest fundusz zarządzany przez Deutsche Asset Management.
- Bilety w cenie 10 zł - do godz 15:40
- Bilety w cenie 15 zł - od godz. 16:00
Bilety można kupić na www.bilety24.pl/inne/bjrk-digital-w-starym-browarze-35212
Ze względu na technologiczny charakter wystawy organizatorzy proszą o punktualne przybycie - bilety obowiązują na konkretną godzinę, a wystawę zwiedza na raz tylko 12 osób. Czas zwiedzania wystawy to ok. 40 min.