Światowy Kongres Marketingu IMP 2016
Wydarzenie jest efektem wieloletnich starań Katedry Marketingu Międzynarodowego oraz Katedry Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. To duże wyróżnienie dla naszego kraju - Polska jest bowiem drugim krajem Europy Środkowo-Wschodniej (po Węgrzech), w którym odbędzie się konferencja.
Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP) skupia czołowych naukowców z całego świata, a jej główni przedstawiciele to Håkan Håkansson, Ivan Snehota, Lars-Gunnar Mattsson, David Ford i Alexandra Waluszewski.
W Kongresie, który odbędzie się w dniach 30.08-03.09.2016 r. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, uczestniczyć będzie około 250 gości z ponad 20 krajów.
Na czele komitetu organizacyjnego stanęli: prof. dr hab. Krzysztof Fonfara, prof. zw. UEP z Katedry Marketingu Międzynarodowego, dr hab. Zygmunt Waśkowski, prof. nadzw. UEP z Katedry Strategii Marketingowych oraz dr Milena Ratajczak-Mrozek z Katedry Marketingu Międzynarodowego.
Tematem przewodnim Światowego Kongresu Marketingu - IMP 2016 będzie dynamiczna transformacja rynków, sieci i relacji, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w powstawaniu nowych modeli biznesowych, tworzeniu innowacji, zmianach dotychczasowych strategii przedsiębiorstw i wielu innych aspektach funkcjonowania biznesu.
Wydarzenie obejmuje również Business Day oraz Doctoral Colloquium. Business Day oferuje możliwość spotkania przedstawicieli wiodących polskich przedsiębiorstw, którzy na przykładach własnych firm przedstawią skuteczne sposoby zarządzania w sieciach biznesowych. Doctoral Colloquium jest natomiast szansą dla młodych naukowców na uzyskanie cennych rad i wskazówek, dotyczących przygotowania rozprawy doktorskiej, które będą udzielane przez autorytety świata nauki podczas warsztatów oraz interaktywnych sesji szkoleniowych.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej imp2016.com
Odwiedź także
Zobacz również
Pierwszy tramwaj z Bonn już przystosowany
Ulice i chodniki na Osiedlu Szczepankowo-Spławie-Krzesinki
Jak zarządzać zabytkowymi fortami?