Wydawnictwo Miejskie Posnania poleca nową GRĘ PLANSZOWĄ Łamacze szyfrów, w której każdy może wziąć udział w walce wywiadów i zostać kryptologiem.

Elementy gry - grafika artykułu
Elementy gry

Poznań, dwudziestolecie międzywojenne. Kończy się kurs kryptologiczny - jego celem jest wybranie zespołu, któremu zostanie powierzone zadanie złamania kodów niemieckiej maszyny szyfrującej Enigma. Tajemnica i rywalizacja, obserwacja innych graczy i umiejętność blefowania - tego wszystkiego nie zabraknie w czasie rozgrywki. Jeśli chcesz zmierzyć się z szyfrowaniem, deszyfrowaniem i łamaniem szyfrów, poznając przy okazji historię Poznania - ta gra jest właśnie dla Ciebie. Wcielisz się w agenta niemieckiego wywiadu, współpracującego z nim szpiega, łowcę szpiegów lub sojuszniczego alianta. Będziesz poruszał się na planszy przedstawiającej przedwojenny Poznań i zdobywał informacje, które pomogą Ci odszukać litery niezbędne do odczytania depeszy i odnalezienia skrytki z tajnym hasłem. Twoim zadaniem będzie jak najszybsze wykonanie powierzonej misji.

Łamacze szyfrów to gra niezwykle wciągająca i rozwijająca. Poprowadzi Cię przez dawny Poznań, do miejsc, których już nie ma albo które dzisiaj wyglądają inaczej. Odwiedzisz zamek cesarski, Stary Rynek i Ostrów Tumski. Zobaczysz, jak wyglądał zbór Piotra i most Chwaliszewski. Przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki będziesz mógł zagrać w jej wersję uproszczoną. To bardzo ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza podczas rodzinnych spotkań z udziałem młodszych adeptów kryptologii. Sprawdź, jakie tajemnice kryją ulice dawnego Poznania, weź udział w walce szpiegów i wykonaj swoje zadanie!

Zapraszamy do zabawy!