Klient w Urzędzie - o nowoczesnej obsłudze interesanta. Edycja 2017.

26 i 27 kwietnia 2017 w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu miała miejsce czwarta edycja Konferencji "Klient w Urzędzie - o nowoczesnej obsłudze interesanta", wcześniej znanej pod nazwą PETENT 2.0.

Klient w Urzędzie - kwiecień_2017 - grafika artykułu
Klient w Urzędzie - kwiecień 2017

Wydarzenie otworzył Pan Konrad Zawadzki - Dyrektor Biura Poznań Kontakt i jednocześnie Przewodniczący Rady Programowej Konferencji oraz Pan Przemysław Gamdzyk - CEO & Meeting Designer, Evention. Wystąpienie wprowadzające "Rola obsługi klienta w strategii rozwoju miasta" wygłosił Pan Włodzimierz Patalas - Sekretarz Miasta Wrocław. Honorowy Patronat nad konferencją objął Prezydent Miasta Poznania Jacek Jaśkowiak, a także Ministerstwo Cyfryzacji.

Tegoroczna edycja "Klienta w Urzędzie..." poświęcona była kwestii koordynacji działań centralnych i ich konsekwencji dla budowania i integracji e-usług, a także zagadnieniom:

  • tożsamości - jako zdalnej identyfikacji Klienta w kontekście bezpieczeństwa ochrony danych osobowych;
  • klienta - pod kątem analizy nowych trendów związanych z oczekiwaniami pokolenia 'Y' i wejściem w dorosłość pokolenia 'Z';
  • języka - jako kontynuacji stosowania prostego języka w administracji państwowej.

Więcej informacji na temat Konferencji, w tym również fotorelacja z wydarzenia, znajduje się na stronie internetowej - http://klientgov.pl/. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z rozwojem branży Call/Contact Center oraz e-usług, do zapoznania się z materiałami zamieszczonymi na stronie "Klienta w Urzędzie".