Oferta POZnan*KONTAKT

ADRESACI USŁUG:

  • Wydziały Urzędu Miasta Poznania
  • Miejskie jednostki organizacyjne
  • Spółki miejskie

ZAKRES OFEROWANYCH USŁUG:

  • przejęcie pierwszej linii kontaktu telefonicznego;
  • udzielanie ogólnej informacji na temat funkcjonowania jednostki, procedur oraz sposobu załatwienia sprawy;
  • udzielanie informacji szczegółowej dotyczącej konkretnych spraw;
  • umawianie klientów na wizyty;
  • przyjmowanie zgłoszeń incydentów lub awarii;
  • przyjmowanie zleceń na konkretne usługi;
  • łączenie rozmów;
  • realizację akcji badania opinii i zbierania informacji za pomocą ankiet internetowych;
  • realizację telefonicznych i mailingowych akcji informacyjnych:
    • powiadamianie klientów o ich zobowiązaniach wobec Miasta;
    • powiadamianie klientów o zmianach w przepisach prawa;
    • powiadamianie klientów o możliwości skorzystania z konkretnych usług lub rozwiązań;
    • badanie opinii klientów.

Załączniki

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej