Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
Szkolenie składało się z dwóch modułów - teoretycznego oraz praktycznego. Celem warsztatu było między innymi kształtowanie wśród pracowników miejskiej infolinii postawy pro-klienckiej, pomagającej budować zaufanie Mieszkańców, czy nauka sposobów rozwiązywania trudnych sytuacji w pracy. Poznaliśmy także model przekazywania trudnej informacji zwrotnej oraz przyjrzeliśmy się różnym rodzajom postaw emocjonalnych i zasadom kontroli własnych emocji.
Część praktyczna szkolenia polegała na pracy w grupach, wymagającej aktywnego zaangażowania wszystkich członków danego zespołu. Dobra zabawa i pozytwnie rozumiana rywalizacja pomiędzy pracownikami Biura była okazją do wzmocnienia relacji oraz budowania przyjaznego klimatu pracy.
Przypominamy, że POZnan*KONTAKT realizuje misję obsługi mieszkańca zgodnie z hasłem "Jesteśmy po to, aby Miasto było bliżej Mieszkańców". Nasi konsultanci czekają na Państwa telefony od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 20:00. Aby skorzystać z naszej pomocy wystarczy zadzwonić pod numer 61 646 33 44. Zachęcamy do kontaktu!