Voicebot wspiera pracowników Biura Poznań Kontakt w informowaniu o zaległościach za gospodarowanie odpadami
Uruchomienie voicebota informującego mieszkańców o zaległościach w opłatach za gospodarowanie odpadami to krok w kierunku efektywniejszej i bardziej przyjaznej dla mieszkańców administracji samorządowej. To nie tylko skuteczny sposób na przeciwdziałanie zaległościom finansowym, ale również innowacyjna forma komunikacji, łatwo przyswajalna dla każdego mieszkańca.
W celu wyeliminowania sygnałów mogących świadczyć o otrzymywaniu fałszywych powiadomień, zamieszczamy komunikat, który można usłyszeć: "Dzień dobry! Tu wirtualna asystentka Urzędu Miasta Poznania. Dzwonię na zlecenie Wydziału Podatków i Opłat. Chciałam poinformować, że na koncie jest zaległość w opłacie za gospodarowanie odpadami. Brak wpłaty w ciągu 3 dni spowoduje wystawienie upomnienia. Aby uzyskać szczegółowe informacje, jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 20:00 pod numerem telefonu 61 646 33 44.W przypadku gdy zaległość w opłacie za gospodarowanie odpadami została już zapłacona, należy potraktować naszą wiadomość jako nieaktualną. Prosimy o terminowe regulowanie opłaty do 15 dnia każdego miesiąca."
Informację o swoich zobowiązaniach finansowych mogą Państwo zweryfikować w aplikacji mObywatel w zakładce ePłatności.
Z uwagi na ogromne zainteresowanie nowym rozwiązaniem, czas oczekiwania na konsultanta miejskiej infolinii może być wydłużony. Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy dostępni dla Państwa pod numerem telefonu 61 646 33 44 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 20:00.
KR