PODATKI - OPŁATY LOKALNE

Wydział Finansowy Urzędu Miasta Poznania realizuje dochody i wydatki budżetu Miasta, prowadzi rachunkowość budżetu oraz sprawy podatków i opłat lokalnych, a także egzekucji tych podatków i opłat.

Do zadań Wydziału należy w szczególności:

  • prowadzenie rachunkowości budżetu Miasta i jednostek pomocniczych Miasta oraz rachunkowości Urzędu z wyłączeniem Wydziału Oświaty, Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, Wydziału Mienia Komunalnego,

  • sporządzanie sprawozdań finansowych,

  • ustalanie i pobór podatków i opłat,

  • przygotowywanie postanowień dotyczących ulg w zakresie podatków i opłat stanowiących dochody gminy, a pobieranych przez urzędy skarbowe,

  • prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie podatków i opłat, dla których ustalania lub określania i pobierania jest właściwy Prezydent Miasta Poznania.

***

PODATKI LOKALNE W 2009 ROKU

WYKAZ TEMATYCZNY ORAZ SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE, WYSOKOśŚĆ STAWEK PODATKOWYCH WRAZ Z DOKUMENTAMI / DEKLARACJAMI:

sieci społecznościowe