PODATKI - OPŁATY LOKALNE
Wydział Finansowy Urzędu Miasta Poznania realizuje dochody i wydatki budżetu Miasta, prowadzi rachunkowość budżetu oraz sprawy podatków i opłat lokalnych, a także egzekucji tych podatków i opłat.
Do zadań Wydziału należy w szczególności:
prowadzenie rachunkowości budżetu Miasta i jednostek pomocniczych Miasta oraz rachunkowości Urzędu z wyłączeniem Wydziału Oświaty, Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, Wydziału Mienia Komunalnego,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
ustalanie i pobór podatków i opłat,
przygotowywanie postanowień dotyczących ulg w zakresie podatków i opłat stanowiących dochody gminy, a pobieranych przez urzędy skarbowe,
prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie podatków i opłat, dla których ustalania lub określania i pobierania jest właściwy Prezydent Miasta Poznania.
***
PODATKI LOKALNE W 2009 ROKU
WYKAZ TEMATYCZNY ORAZ SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE, WYSOKOśŚĆ STAWEK PODATKOWYCH WRAZ Z DOKUMENTAMI / DEKLARACJAMI:
Zobacz także
- Ulgi w podatkach i opłatach lokalnych
- Opłata skarbowa
- Interpretacja prawa podatkowego w indywidualnych sprawach
- Ulgi w podatkach stanowiących dochód gminy, a pobieranych przez Naczelników Urzędów Skarbowych: w podatku od spadków i darowizn, z tytułu karty podatkowej i podatku od czynności cywilnoprawnych
- Zaświadczenia w podatkach i opłatach lokalnych
- Wykreślenie hipoteki z księgi wieczystej na wniosek zainteresowanego
- Zaświadczenia o udzielonej pomocy de minimis
- Sprawy w związane z nieruchomościami