JAK ZROZUMIEĆ KLIENTA. WEBINAR
2 LIPCA PODPOWIEMY, JAK "WYJŚĆ DO LUDZI", ABY POROZMAWIAĆ Z KLIENTEM ORAZ DO CZEGO MOŻE SIĘ TO PRZYDAĆ W BIZNESIE. ZAPRASZAMY NA BEZPŁATNY WEBINAR "JAK ZROZUMIEĆ KLIENTA"
Konsultanci pracujący z firmami często doradzają, aby przed rozpoczęciem projektowania kolejnego produktu lub usługi "wyjść z budynku" i porozmawiać ze swoimi klientami, bo to od nich można uzyskać najbardziej wiarygodne informacje dotyczące rozwoju pomysłu. W rezultacie, dzięki informacjom które nam przekażą, można oferować wysokiej jakości produkty i usługi, na które będzie określony popyt, ponieważ spełniają faktyczne potrzeby klientów. Stwarzamy również możliwość utrzymania swoich dotychczasowych klientów i zapewnienia sobie przewagi nad konkurencją. Na tym założeniu opiera się wiele skutecznych narzędzi m.in. Customer Discovery czy Design Thinking. W teorii prowadzenie wywiadów z klientami brzmi ekscytująco i logicznie, natomiast odpowiedź na pytanie "Jak zrozumieć klienta? " zaczyna stanowić prawdziwe wyzwanie.
Dlatego 2 lipca 2020 o godzinie 13.30.
zapraszamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze
JAK ZROZUMIEĆ KLIENTA? - SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃDOŁĄCZ DO NAS
Będzie to kolejne spotkanie z cyklu INNOWACJE W CZASIE NIEPEWNOŚCI. ODKRYJ POTRZEBY KLIENTÓW (poprzednie spotkanie można obejrzeć tutaj >>>), poświęcimy je kluczowemu momentowi "wyjścia z budynku" i rozmowie z klientem, a w zasadzie temu jak się do niej przygotować. Opowiemy jak firmy testują hipotezy dotyczące potrzeb klientów oraz jak najtaniej i najszybciej testować pierwsze rozwiązania. Podzielimy się bardzo praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia scenariuszy i prowadzenia wywiadów.
W TRAKCIE WEBINARU POROZMAWIAMY O:
- roli właściwego zadawania pytań w metodyce Customer Discovery/Customer Development;
- testowaniu hipotez dotyczących poszczególnych elementów Biznes Model Canvas;
- przykładach firm testujących hipotezy problemu i produktu;
- tym jak przygotować się do pierwszego wywiadu z klientem (praktyczne wskazówki);
- tym jak zadawać pytania aby uzyskać wiarygodne odpowiedzi klientów.
DLA KOGO?
Ten webinar dedykujemy osobom, które chcą wziąć sprawy w swoje ręce i spróbować uzyskać samodzielnie wiarygodne informacje od swoich klientów. Zapraszamy również słuchaczy, którzy mają już za sobą pierwsze próby przeprowadzania wywiadów i poszukują praktycznych wskazówek ich prowadzenia.
ZAREJESTRUJ SIĘ NA WEBINAR: "JAK ZROZUMIEĆ KLIENTA? - SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃ"