Budowanie marki i zarządzanie marką

Budowanie marki i zarządzanie marką

2021-09-13 ( poniedziałek ) – 2021-09-15 ( środa )
Internet

Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach i Miasto Poznań zapraszają na bezpłatne szkolenie online: Budowanie marki i zarządzanie marką.

To jest 3-dniowe bezpłatne szkolenie. Każdego dnia jest inny program szkolenia. Na każdy dzień jest osobna rejestracja. Możesz zarejestrować się na dowolne dni. Zapoznaj się poniżej z programem szkolenia na każdy dzień, zanim zarejestrujesz się na dane szkolenie.

Szkolenie odbędzie się online w dniach 13-14-15 września. Każdego dnia są te same godziny szkolenia: od 9:00 do 14:00.

W szkoleniu mogą wziąć udział (trzeba spełnić przynajmniej jedno kryterium):
- osoby prowadzące swoją firmę w Poznaniu (dowolna forma prawna),
- pracownicy firm z Poznania mieszkający w Poznaniu (dowolna forma zatrudnienia).

Szkolenie jest finansowane przez Miasto Poznań.

Zapisy dostępne są pod adresemhttp://eventon.click/wydarzenie/budowanie-marki-i-zarzadzanie-marka/

Ogólnie o szkoleniu:

Skuteczne działania marketingowe, to przede wszystkim działania skoordynowane, spójne i konsekwentne. Budowanie marki to proces i kapitał jednocześnie - skuteczny wyróżnik firmy, produktu jest często tym, co decyduje o rynkowym powodzeniu. Na tym szkoleniu znajdziesz odpowiedź na pytanie, w jaki sposób budować własne marki.

Dzięki szkoleniu poznasz sposoby, narzędzia, techniki, które pozwolą:
- zrozumieć, w jaki sposób działa marka i jakie ma znaczenie dla biznesu,
- zaplanować kluczowe dla marki elementy oraz określić jej wyróżniki,
- planować działania promocyjne adekwatne do marki.

Trenerka: Katarzyna Zych

Strateg komunikacji marki, specjalista public relations, socjolog. Od ponad 10 lat związana z komunikacją marketingową oraz obszarem sprzedaży. Działa zgodnie z przekonaniem, że obecnie nie wystarczy, kiedy marki opowiadają własną historię - liczy się to, w jaki sposób działają. Jako trener, zrealizowała ponad 10 000 h szkoleniowych oraz doradczych w obszarze komunikacji marketingowej i PR. Pracuje zarówno z markami komercyjnymi jak i podmiotami ekonomii społecznej - udowadnia, że biznes może być dobry, a to,co społeczne może być również biznesem. Pozostaje aktywna na forum mediów branżowych tworząc m.in. artykuły dla magazynu Marketer+.

Zobacz eventon.click/wydarzenie/budowanie-marki-i-zarzadzanie-marka/