Informacje dla Pracodawców - Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu proponuje pracodawcom współpracę w zakresie świadczenia usług dotyczących:

  • Prowadzenia banku informacji o wolnych miejscach pracy;
  • Pomocy w uzyskaniu spośród osób bezrobotnych i poszukujących pracy odpowiednich kandydatów do zatrudnienia w związku ze zgłoszoną ofertą;
  • Organizowania kontaktów z bezrobotnymi i poszukującymi pracy w ramach giełd pracy;
  • Tworzenia nowych miejsc pracy z wykorzystaniem środków Funduszu Pracy;
  • Szkolenia bezrobotnych pod potrzeby rynku pracy;
  • Poradnictwa zawodowego w doborze kandydatów do pracy na stanowiska wymagające szczególnych predyspozycji;
  • Organizacji punktów konsultacyjnych w zakładach przeprowadzających zwolnienia monitorowane;
  • Informowania o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na rynku pracy;
  • Informowania o usługach EURES obejmujących pośrednictwo i doradztwo pracy z zakresu mobilności na rynku pracy.

***

Szczegółowe informacje na temat współpracy Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu z pracodawcami dostępne są w:

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
61-538 Poznań, ul. Czarnieckiego 9
tel.: 061/ 833 33 21 lub 833 53 51
e - mail: kancelaria@pup.poznan.pl

oraz na stronie internetowej Urzędu.

(źródło informacji: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu)

sieci społecznościowe