Informacje dla Pracodawców - Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu proponuje pracodawcom współpracę w zakresie świadczenia usług dotyczących:
- Prowadzenia banku informacji o wolnych miejscach pracy;
- Pomocy w uzyskaniu spośród osób bezrobotnych i poszukujących pracy odpowiednich kandydatów do zatrudnienia w związku ze zgłoszoną ofertą;
- Organizowania kontaktów z bezrobotnymi i poszukującymi pracy w ramach giełd pracy;
- Tworzenia nowych miejsc pracy z wykorzystaniem środków Funduszu Pracy;
- Szkolenia bezrobotnych pod potrzeby rynku pracy;
- Poradnictwa zawodowego w doborze kandydatów do pracy na stanowiska wymagające szczególnych predyspozycji;
- Organizacji punktów konsultacyjnych w zakładach przeprowadzających zwolnienia monitorowane;
- Informowania o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na rynku pracy;
- Informowania o usługach EURES obejmujących pośrednictwo i doradztwo pracy z zakresu mobilności na rynku pracy.
***
Szczegółowe informacje na temat współpracy Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu z pracodawcami dostępne są w:
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
61-538 Poznań, ul. Czarnieckiego 9
tel.: 061/ 833 33 21 lub 833 53 51
e - mail: kancelaria@pup.poznan.pl
oraz na stronie internetowej Urzędu.
(źródło informacji: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu)