Natalia Urbańska
Wiceprezes Zarządu Fundacji In_Spire, zawodowo - marketingowiec, szkoleniowiec.
Wykładowca w projektach szkoleniowych: "Zarządzanie firmą"; "Zarządzanie zasobami ludzkimi"; "Skuteczna promocja i marketing"; "ICT - technologie informatyczne"; "Pracuj z komputerem"; "Przygotowanie do egzaminu ECDL"; "Język angielski"; "Język niemiecki"; "Równość szans". Doradca ds. promocji, marketingu i zarzadzania w licznych projektach unijnych Autor Publikacji - "ABC Przedsiębiorczości" oraz "Promocja i zarządzanie firmą".
Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji działań marketingowych, eventowych, kulturalnych, społecznych. Działa także w obszarze biznesu - tworząc strategie marketingowe, strategie zarządzania marką, strategie rozwoju nowych obszarów biznesowych. Jej silną stroną jest zarządzanie projektami. Zdobywała je m.in. w trakcie pracy w wiodącym polskim wydawnictwie, agencjach marketingowych, w projektach unijnych.
Prowadziła własną działalność gospodarczą (Akademia Szkoleń Verbum oraz równolegle firma eventowa).
Jest absolwentką Wydziału Prawa UAM w Poznaniu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz absolwentką studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci (dyplom trenera biznesu). Aktualnie w trakcie studiów podyplomowych "Nowy marketing".