Natalia Urbańska - Guss

Wiceprezes Zarządu Fundacji In_Spire

Jest absolwentką Wydziału Prawa UAM w Poznaniu (kierunek Zarządzanie i Marketing) oraz absolwentką studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci, gdzie zdobyła dyplom "Trenera Biznesu" oraz ukończyła "Nowy Marketing".

Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i marketingu. Tworzy strategie marketingowe, plan zarządzania marką i rozwoju biznesowego. Współpracowała w obszarze marketingu z firmami rodzinnymi, m.in. z firmą Vox, Zyguła, Miloo, Małkowski Martech.

Ma wieloletnie doświadczenie w realizacji działań marketingowych, eventowych, kulturalnych, społecznych. Działa także w obszarze biznesu - tworząc strategie marketingowe, strategie zarządzania marką, strategie rozwoju nowych obszarów biznesowych. Jej silną stroną jest zarządzanie projektami. Zdobywała je m.in. w trakcie pracy w wiodącym polskim wydawnictwie, agencjach marketingowych, w projektach unijnych. 

Jest aktywnym szkoleniowcem od ponad 15 lat.

https://fundacjainspire.pl/pl

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej