Wydział Urbanistyki i Architektury
Od 24 września br., obsługa klientów (osobiście i telefonicznie) będzie odbywała się przez cztery dni w tygodniu, z wyłączeniem środy.
Ograniczenie to dotyczy wyłącznie indywidualnych kontaktów klientów, których sprawy są w toku postępowania!
Klienci przyjmowani będą w następujących godzinach:
- poniedziałek i czwartek - 8:00 - 17:00
- wtorek i piątek - 9:00 - 12:00
Obsługa wszystkich pozostałych klientów codziennie w godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, w pokojach - 339, 340, 342, 344.
Wszelkie informacje udzielane są pod numerami telefonów:
061 878-53-95, 061 878-53-96, 061 878-54-61, 061 878-54-63, 061 878-55-32.
Zmiany mają na celu usprawnienie pracy i poprawienie terminowości prowadzonych postępowań administracyjnych.
W ostatnim czasie nastąpiło wyraźne ożywienie w budownictwie. Spowodowało to istotny wzrost liczby wniosków o wydanie decyzji w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania. Ponieważ wzmożony ruch nałożył się na problemy kadrowe, podjęto decyzję o zmianach terminów obsługi mieszkańców.
Zobacz także
Zobacz również

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Kolejna usługa Portalu Miejskiego
