Wydział Urbanistyki i Architektury

Zmiana terminów obsługi klientów.

Od 24 września br., obsługa klientów (osobiście i telefonicznie) będzie odbywała się przez cztery dni w tygodniu, z wyłączeniem środy.

Ograniczenie to dotyczy wyłącznie indywidualnych kontaktów klientów, których sprawy są w toku postępowania!

Klienci przyjmowani będą w następujących godzinach:

  • poniedziałek i czwartek - 8:00 - 17:00
  • wtorek i piątek - 9:00 - 12:00

Obsługa wszystkich pozostałych klientów codziennie w godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, w pokojach - 339, 340, 342, 344.

Wszelkie informacje udzielane są pod numerami telefonów:

061 878-53-95, 061 878-53-96, 061 878-54-61, 061 878-54-63, 061 878-55-32.

Zmiany mają na celu usprawnienie pracy i poprawienie terminowości prowadzonych postępowań administracyjnych.

W ostatnim czasie nastąpiło wyraźne ożywienie w budownictwie. Spowodowało to istotny wzrost liczby wniosków o wydanie decyzji w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania. Ponieważ wzmożony ruch nałożył się na problemy kadrowe, podjęto decyzję o zmianach terminów obsługi mieszkańców.