Biznes kreatywnie #4
Projektowanie drogi, czy ścieżki klienta to inny sposób na myślenie o własnym produkcie, czy usłudze. Wiąże się z przestawieniem myślenia firmy na inne tory. Jak w każdym procesie, ludzie są najważniejsi. Łatwiej zmienić technologię, trudniej nawyki i przyzwyczajenia. 21 czerwca o godz. 16:00 wspólnie z Design Thinking Poznan zapraszamy do Collegium Da Vinci na kolejne warsztaty z cyklu Biznes kreatywnie. Warsztat pt. "Klient w centrum?"
Porozmawiamy o tym, dlaczego panu Andrzejowi (właścicielowi firmy zajmującej się zaawansowaną obróbką szkła) tak trudno zaakceptować, że "wracamy do pisma obrazkowego". Czyli będzie o różnicach w języku komunikacji oraz o potrzebach klientów. Na bazie przykładów z życia dotkniemy tematów z następujących obszarów:
- specjalizacja usług dla konkretnego klienta, czy warto?
- ścieżka klienta, doświadczenie klienta,
- komunikacja z klientami.
Podczas części warsztatowej popracujemy nad "Ścieżką Klienta". Na konkretnych przykładach, może na Waszych firmach, popracujemy w grupach nad tym, jak ulepszać tę "ścieżkę". Jak przejść od pracy nad produktem do pracy nad doświadczeniem klienta. Wstęp na warsztaty jest bezpłatny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.