MS Word - Tabele

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. MS Word - Tabele

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Poznasz zasady przygotowywania tabel i określania ich właściwości.
  • Jak wstawiać funkcje w tabelach MS Word?
  • Jak kopiować tabele z Excela do Worda?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników biur obsługi klienta,
  • asystentów,
  • osób pracujących z dokumentacją,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Omówienie podstaw wstawiania tabel
  • 14:15 Tworzenie przykładowych tabel
  • 14:45 Wstawianie funkcji do tabel w MS Word
  • 15:15 Tabela na tekst, tekst na tabelę
  • 15:30 Kopiowanie tabel MS Excela z połączeniem
  • 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 31 maja 2024 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: MS Word - Tabele | PFP

PROWADZĄCA

Edyta Łaczinian

EDYCJA EDYTA IRENA ŁACZINIAN

Prowadzę szkolenia od 1995 roku. Przez te lata przeprowadziłam wiele szkoleń wdrażającymi uczestników w tajniki pracy przy komputerze, pokazując, że nie jest to trudne i każdy może się nauczyć. W przyjaznej atmosferze spotkań on-line zachęcam do zapoznania się z możliwościami, jakie daje oprogramowanie MS Office. Poznaj moc słowa tworząc przejrzyste dokumenty w MS Word, zaprezentuję Ci triki, kombinacje klawiszy i przedstawię jak tworzyć ciekawe dokumenty.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

W dokumentach MS Word często informacje należy przedstawić w tabelce. Jeśli potrzebujesz porad, jak to zrobić najlepiej, jakich trików użyć aby przyspieszyć pracę z tabelami zapraszam na szkolenie "MS Word - Tabele".

GIMP - Wprowadzenie do edycji grafiki

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. GIMP - Wprowadzenie do edycji grafiki

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Poznasz różne rodzaje technologii wytwarzania grafik komputerowych.
  • Jak sztuczna inteligencja wpływa na rynek pracy grafików?
  • Poznasz podstawy grafiki rastrowej.
  • Poznasz zalety i wady różnych programów do wytwarzania grafiki rastrowej z wyszczególnieniem programu GIMP.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników biurowych,
  • nauczycieli,
  • wykładowców,
  • przedsiębiorców,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Czym są grafika rastrowa i wektorowa? Omówienie ich wad, zalet i zastosowania
  • 11:45 Formaty grafiki rastrowej
  • 11:45 Schematy kolorów
  • 12:00 Wpływ sztucznej inteligencji na tworzenie grafik. W jakim kierunku zmierza rynek? Przedstawienie prognoz na przyszłość
  • 12:15 Zalety, wady i zastosowanie GIMPa
  • 12:15 Najpopularniejsze programy konkurencyjne
  • 12:30 Prezentacja GIMPa w praktyce
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 29 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: GIMP - Wprowadzenie do edycji grafiki | PFP

PROWADZĄCY

Karol Kołodziejczyk

RED SPLASH SP. Z O.O.

Programista, webdeveloper i przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem. Instruktor programowania i informatyki w projektach aktywizacyjnych i podnoszących kwalifikację, finansowanych przez urzędy pracy i Unię Europejską we współpracy m.in. z firmami Notebook Masters i Nobleprog. W kursach i szkoleniach brały udział zarówno osoby początkujące jak i doświadczeni programiści. Nauczyciel kierunków technicznych - informatycznych w Zespole Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Szczecinie. Współautor egzaminu certyfikującego Python Data Science PCAD dla Python Institute.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Na szkoleniu zapoznasz się z podstawami grafiki rastrowej.

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

szkolenie online

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy".

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

  • omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
  • NIP - Urząd Skarbowy
  • REGON - Urząd Statystyczny
  • rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

  • zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
  • składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 28 maja 2024 r., godz. 10.00 - 13.00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/wlasna-firma-maj2024/

Serdecznie zapraszamy!

Zacznij montować. Montaż na żywo w aplikacji CapCut

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Zacznij montować. Montaż na żywo w aplikacji CapCut

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Co wpływa na jakość video przed i po obróbce?
  • Jak zaplanować miejsce nagrań i ustawić sprzęt?
  • Czym jest B-rolle/transitions?
  • Poznasz podstawowe funkcje aplikacji CapCut.
  • Jak edytować video w aplikacji?
  • Samodzielnie zmontujesz proste video.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców, którzy chcą pokazać swoją działalność na Instagramie,
  • pracowników działów marketingu,
  • osób chcących nagrywać video,
  • posiadaczy konta na Instagramie,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Co wpływa na jakość video? Jaką jakość wybrać?
  • 11:45 Planowanie nagrań, na co zwrócić uwagę
  • 12:00 B-rolle i transitions (planowanie nagrań)
  • 12:15 Podstawowe funkcje aplikacji CapCut
  • 12:30 Proste efektowne video (nagranie i montaż)
  • 12:45 Montaż video na żywo
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 27 maja 2024 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Zacznij montować. Montaż na żywo w aplikacji CapCut | PFP

PROWADZĄCA

Monika Miśkowiec

VIDEO KOBIECYM OKIEM

Jestem absolwentką najbardziej prestiżowego kursu dla twórców mobile video w Polsce - kursu "Mobile Video PRO" realizowanego przez Natalię Sheveleva (@nataliastory). Od po ponad dwóch lat aktywnie działam w mediach społecznościowych. Ciągle poszerzam swoją wiedzę z zakresu: video, montażu, rozwoju marki osobistej, sprzedaży, Instagrama, reklam Facebook ADS, produktów cyfrowych. Uczę się i szkolę od najlepszych praktyków w Polsce m.in.: Natalii Sheveleva, Agaty Koman, Adriana Kołodzieja, Izabeli Makosz, Szymona Mierzwy, Agaty Łobody, Pauli Balickiej-Zańczak. Od roku jestem również mendżerem w agencji marketingowej. Na co dzień pracuję wspierając rozwój biznesów i marek osobistych w mediach społecznościowych. Tworzę angażujące treści i nowe trendy w mobie video. Wymyślam, nagrywam i montuje video: wizerunkowe, produktowe, reklamy oraz backstage'u pracy czy eventów. Uczę jak za pomocą mediów społecznościowych efektywnie pokazać profil swojej działalności. Jak zbudować profil, który będzie jasno informował co i dla kogo robisz, w czym i komu pomagasz. Zapisz się na moje szkolenia i rusz z kopyta w świat instagram video.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Każdego dnia, w każdej chwili ktoś gdzieś, nagrywa video. To już się nie cofnie. Nie ma lepszego momentu na rozpoczęcie nagrywania jak TERAZ.

PowerPoint - twórz animacje które przykuwają wzrok odbiorców

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. PowerPoint - twórz animacje które przykuwają wzrok odbiorców

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym są animacje? Co odróżnia je od przejść?
  • Jak dodawać animacje do wybranych obiektów?
  • Jakie znamy rodzaje animacji?
  • Jak dodać wiele animacji do jednego obiektu?
  • Jaka powinna być kolejność animacji?
  • Jakie są dobre i złe praktyki używania przejść i animacji?
  • Jak dobrać odpowiednią animację do typu prezentowanej informacji?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów handlowych,
  • pracowników działów personalnych,
  • pracowników sekretariatów,
  • wirutalnych asystentek,
  • pracowników e-commerce,
  • pracowników działów obsługi klienta,
  • planerów produkcji,
  • wszystkich osób przygotowujących cenniki,
  • osób rozliczających transakcje lub czas pracy w obrębie firmy,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Przejścia vs animacje - Czy to to samo?
  • 09:15 Podstawy pracy z animacjami
  • 09:45 Podstawy pracy z przejściami
  • 10:00 Twoja pierwsza prezentacja ze efektem WOW
  • 10:30 Jak wybrać odpowiednią animację lub przejścia do typu informacji?
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 27 maja 2024 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: PowerPoint - twórz animacje, które przykuwają wzrok odbiorców | PFP

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

Bartłomiej Samel

OGARNIJ KOMÓRKI

Uczę Excela i konsultuję od 3 lat. Mój cel to przekazanie wiedzy w taki sposób, by każdy zrozumiał i potrafił zastosować ją w codziennej pracy. Prościej i lepiej, na praktycznych przykładach. Cenię swój i Twój wolny czas, dlatego po szkoleniu ze mną wykorzystasz zdobytą wiedzę "tu i teraz". Co to oznacza? Kładę nacisk na praktykę, dzięki której dane w arkuszu będą pracowały dla Ciebie, bez ręcznego klikania w nieskończoność.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Microsoft PowerPoint to najpopularniejszy program do tworzenia prezentacji multimedialnych. Na przestrzeni lat znacząco się zmienił i rozrósł, lecz jego podstawowe zadanie wciąż jest takie samo. PowerPoint ma za zadanie ułatwić użytkownikowi stworzenie czytelnej, przejrzystej i zrozumiałej dla każdego prezentacji. Zamiast prezentować informacje w formie wyeksportowanego do PDFa dokumentu tekstowego z Worda- warto poświęcić trochę czasu i przygotować prezentację, która zawierać będzie dynamiczne przejścia. Zapraszam na pierwsze, testowe spotkanie z PowerPointem.

Podatek u źródła w praktyce

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma Advicero Nexia zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Podatek u źródła w praktyce.

Termin: 24 maja 2024 r. w godz. 12:00-13:00

Program szkolenia udostępnimy wkrótce! 

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/podatekuzrodla2024/

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący

Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.

Serdecznie zapraszamy!

Przebranżowienie - Jak zrobić to skutecznie?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Przebranżowienie - Jak zrobić to skutecznie?

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie działania podjąć, gdy chcesz zmienić stanowisko?
  • Poznasz techniki, dzięki którym wyróżnisz swoje CV.
  • Od czego zacząć proces przebranżowienia?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę, by nie popełnić popularnych błędów?
  • Odkryjesz w jaki sposób rekruterzy patrzą na osoby, które się przebranżawiają. Co zrobić aby zwrócić ich uwagę?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób poszukujących pracy,
  • osób chcących się przebranżowić,
  • osób, które się przebranżowiły ale nadal szukają stabilnego zatrudnienia,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Przebranżowienie - od czego zacząć?
  • 13:45 Nie popełniaj tych błędów podczas zmiany stanowiska, jeśli chcesz szybciej znaleźć pracę!
  • 14:15 To może Ci pomóc podczas przebranżowienia!
  • 14:45 Jak wyróżnić CV podczas zmiany branży?
  • 15:15 Gdzie szukać opcji rozwoju, gdy myślisz o przebranżowieniu?
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 22 maja 2024 r., godz. 13:30-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Przebranżowienie - Jak zrobić to skutecznie?

PROWADZĄCA

Wiktoria Wiater

ZREKRUTOWANA WIKTORIA WIATER

Rekruterka i konsultantka kariery, która w swoim życiu przejrzała już setki tysięcy CV i przeprowadziła tysiące rozmów kwalifikacyjnych. Na Instagramie i Tik Toku, jako Zrekrutowana, uczy młodych ludzi jak wejść na rynek pracy i nie zwariować. Analizuje CV, przygotowuje do rozmów rekrutacyjnych i tłumaczy co robić, by wreszcie zdobyć wymarzone zatrudnienie. Jej celem jest, by "każdy pracował w miejscu, które wywołuje uśmiech na jego twarzy"!

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Chcesz zmienić pracę... na zupełnie inną? To oznacza tylko jedno - zaczynasz proces przebranżowienia! Nic się nie martw - przeprowadzę Cię przez to. Podczas najbliższego szkolenia pokażę Ci co zrobić, żeby uniknąć błędów popełnianych przez wiele osób na początku zmiany branży, a przede wszystkim - jak wykorzystać to, co już masz, żeby wyróżnić się w CV!

Akta osobowe i dokumentacja pracownicza w 2024 roku

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Akta osobowe i dokumentacja pracownicza w 2024 roku

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie zasady obowiązują w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych?
  • Ile części powinny liczyć akta osobowe?
  • Jakie dokumenty powinny, a jakie nie powinny znajdować się w aktach osobowych?
  • Jakie dokumenty/wnioski należy przechowywać? - omówienie na wybranych przykładach
  • Jakie dokumenty związane z RODO powinny znaleźć się w aktach osobowych pracownika?
  • Czy można prowadzić dokumentację pracowniczą zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej?
  • Jak powinno przebiegać wydawanie kopii dokumentacji, a w szczególności świadectwa pracy?
  • Jaka nowa dokumentacja jest wymagana w aktach osobowych po zmianie przepisów?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów kadr,
  • pracowników działów HR,
  • pracowników przedsiębiorstw,
  • pracowników biur księgowo-kadrowych,
  • przedsiębiorców działających w różnych branżach,
  • wszystkich osób zaineresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Jakie zasady obowiązują w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych? - z uwzględnieniem ostatnich zmian w przepisach. Ile części powinny liczyć akta osobowe?
  • 11:45 Jakie dokumenty powinny, a jakie nie powinny znajdować się w aktach osobowych?
  • 12:00 Gdzie i jakie dokumenty/wnioski należy przechowywać? - omówienie na wybranych przykładach
  • 12:15 Nowa dokumentacja w aktach osobowych po zmianie przepisów. Jakie dokumenty związane z RODO powinny znaleźć się w aktach osobowych pracownika?
  • 12:30 Czy można prowadzić dokumentację pracowniczą zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej? Kontynuacja dokumentacji pracowniczej w przypadku ponownego zatrudnienia pracownika
  • 12:45 Wydawanie kopii dokumentacji, a w szczególności świadectwa pracy
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 21 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Akta osobowe i dokumentacja pracownicza w 2024 roku

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Maja Grzegorczyk

KANCELARIA PRAWNA MAJA GRZEGORCZYK

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka publikacji wydawnictwa Wolters Kluwer i serwisu prawniczego LEX. Doradza podmiotom polskim i zagranicznym także w obszarze ochrony tajemnic przedsiębiorstwa, prawa gospodarczego, umów w obrocie gospodarczym, sukcesji i optymalizacji prowadzonej działalności, wdrożeń procedur compliance. Certyfikowany audytor wewnętrzny systemów bezpieczeństwa informacji PN-ISO/IEC 27001. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie. Autorka i prelegent popularnych szkoleń prawniczych dedykowanych dla biznesu, podczas których w ciekawy i przystępny sposób oswaja zawiłości aktów prawnych. Prywatnie, zapalona triathlonistka.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Zmiany przepisów zawsze generują obowiązki po stronie pracodawców oraz zleceniodawców, a przede wszystkim konieczność wdrożenia i poprawnego stosowania nowych regulacji. Ostatnie zmiany przepisów Kodeksu pracy przyniosły także liczne zmiany dotyczące zarówno zasad prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych pracowników, ale też zasad sporządzania świadectwa pracy, a przede wszystkim wygenerowały mnóstwo zupełnie nowych wniosków / oświadczeń. czy informacji kierowanych do pracownika. O wszystkich najważniejszych zmianach w tym obszarze, o tym jak prawidłowo prowadzić dokumentację pracowniczą w 2024 r., jakich dokumentów w niej nie umieszczać porozmawiamy podczas szkolenia. Jak zawsze solidna i przystępna dawka wiedzy.

Szukanie pracy na LinkedIn

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Szukanie pracy na LinkedIn

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak prawidłowo zbudować profil na LinkedIn? Na co zwrócić szczególną uwagę poszukując pracy?
  • Jak wykorzystać swój profil na LinkedIn do poszukiwania pracy?
  • Jakie strategie poszukiwania pracy na LinkedIn możesz zastosować?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób, które chcą wykorzystać swój profil na LinkedIn do poszukiwania pracy,
  • wszystkich osób, które chcą założyć profil na LinkedIn i wykorzystać go do budowania marki i poszukiwania pracy,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Jak zbudować profil na LinkedIn pod kątem nowej pracy i planowanych zmian zawodowych?
  • 14:30 Jak rozwijać konto na LinkedIn, gdy chcesz zmienić pracę lub się przebranżowić?
  • 15:00 "Open to work", czy rekrutacja ukryta?
  • 15:30 Jak poszukiwać pracy marzeń?
  • 15:45 Strategie poszukiwania pracy
  • 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 20 maja 2024 r., godz. 14:00-16:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Szukanie pracy na LinkedIn

PROWADZĄCA

Iwona Caputa

BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo - biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. To właśnie na LinkedIn możesz znaleźć pracę lub "praca znajdzie Ciebie". Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując lub rozwijając swój profil. Poznasz sposoby, jak wykorzystać LinkedIn do poszukiwania pracy. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki i poszukiwania pracy. Przedstawię ci kilka aktywnych sposobów na poszukiwanie pracy na LinkedIn.

Negocjacje - poznaj triki i techniki

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Negocjacje - poznaj triki i techniki

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym są negocjacje?
  • Jakie są rodzaje negocjacji?
  • Jakie są style negocjacji?
  • Poznasz przydatne techniki negocjacyjne.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczą,
  • osób chcących dowiedzieć się na czym polegają negocjacje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:00 Negocjacje - co to jest?
  • 11:15 Style negocjacji
  • 11:30 Techniki negocjacyjne czy triki negocjacyjne?
  • 11:45 Rodzaje technik negocjacyjnych
  • 12:15 Jak stosować techniki negocjacyjne?
  • 12:30 Jak stosować techniki negocjacyjne?
  • 12:45 Podsumowanie szkolenia
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 17 maja 2024 r., godz. 11:00-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Negocjacje - poznaj triki i techniki

PROWADZĄCA

Katarzyna Klimek

LEPIEJ KATARZYNA KLIMEK

Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijaniu kompetencji miękkich.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

W dzisiejszym świecie negocjacje są już powszechnym narzędziem poszukiwania porozumienia. Mamy z nimi do czynienia rozmawiając o cenie usługi lub produktu, o podwyżce, o warunkach prowadzenia projektu czy warunkach kontraktu jaki zamierzamy podpisać. Szkolenie pozwoli Ci poznać style negocjacji i podstawowe techniki negocjacyjne, dzięki czemu Twoje kolejne negocjacje będą przeprowadzone bardziej świadomie. Dzięki wiedzy dokonasz lepszych wyborów, a wybór właściwej techniki negocjacyjnej może pomóc Ci osiągnąć swój cel w negocjacjach.

ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak wybrać najlepszą formę opodatkowania działalności gospodarczej?
  • Jaka będzie wysokość składki zdrowotnej i składek społecznych?
  • Co i w jakiej kwocie jest kosztem podatkowym?
  • Jakie obowiązkowe elementy musi zawierać faktura?
  • Kiedy wystąpi obowiązek wystawienia faktury zaliczkowej?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • mikro,małych i średnich przedsiębiorców,
  • osób rozpoczynających własną działalność gospodarczą,
  • każdego,kto ceni wartość wiedzy.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Omówienie form opodatkowania - zalety, wady i różnice
  • 09:30 Zasady podlegania i opłacania składek ZUS z uwzględnieniem ulgi na start
  • 10:00 Wydatek a koszt podatkowy - zasady diagnozowania, rozliczania oraz limity i wyłączenia
  • 10:30 Podstawowe zasady dokumentowania obrotu - faktura, korekta, nota, faktura zaliczkowa
  • 10:45 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 16 maja 2024 r., godz. 9:00-10:45

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Beata Kuśmierek

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Przedsiębiorca to zawód, do wykonywania którego należy się przygotować i zdobyć kompetencje. W trakcie tego szkolenia przedstawię podstawowy zakres informacji niezbędnych do dobrego startu. Jako "praktykujący przedsiębiorca", a zarazem doradca gospodarczy , na podstawie przykładów z życia gospodarczego wytłumaczę zawiłe przepisy i przygotuję uczestników do świadomego podejmowania decyzji.

Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie znaczenie dla rozliczania wydatków ma tytuł na podstawie którego wykorzystywany jest samochód w firmie?
  • Kiedy podatnikowi przysługuje pełne zaliczenie do kosztów podatkowych oraz pełne odliczenie podatku VAT?
  • Jak rozliczać leasing i najem?
  • Z jakimi obciążeniami wiąże się sprzedaż, wycofanie i darowizna samochodu?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • obecnych i przyszłych przedsiębiorców,
  • pracowników działów księgowości,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Warianty funkcjonowania samochodu w firmie
  • 09:30 Zasady i limity rozliczania wydatków samochodowych w kosztach podatkowych oraz odliczenie podatku naliczonego
  • 09:45 Rozliczanie rat leasingowych i wykup samochodu po zakończeniu umowy
  • 10:15 Sprzedaż, wycofanie z działalności i darowizna samochodu
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 15 maja 2024 r., godz. 9:00-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

PROWADZĄCA

Beata Kuśmierek

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Samochód jest jednym z podstawowych narzędzi pracy przedsiębiorcy, z jego wykorzystywaniem łączy się ponoszenie wydatków, które nie w pełni mogą być traktowane jako podatkowe koszty uzyskania przychodu. W trakcie szkolenia zostanie przedstawiony pakiet wiedzy niezbędny do prawidłowego podatkowego rozliczania kosztów samochodowych w firmie.

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

ul. 28 Czerwca 1956 r. 404

Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

Termin: 15 maja 2024 r. w godz. 10:00-13:00 

Zakres szkolenia: 

  • rodzaje zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • dokumentacja niezbędna do wydania zezwoleń 
  • wszystkie sprawy związane z korzystaniem z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Spotkanie odbędzie się w formule stacjonarnej w siedzibie Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 404) w sali C na II piętrze. 

Szkolenie poprowadzą pracownicy Oddziału Obsługi Zezwoleń Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone sa o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/zezwoleniawdgr/

Serdecznie zapraszamy!

Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym jest standard prostego języka?
  • Jak prosty język zmienił komunikację polskich firm?
  • Jak wykorzystać zasady prostego języka w komunikacji własnej firmy?
  • Jakie inne kompetencje komunikacyjne są potrzebne?
  • Jak tworzyć efektywnie różne typy tekstów biznesowych?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • uczestników projektu MOCni w biznesie,
  • osób prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób planujących rozpoczęcie własnej działalności,
  • pracowników firm tworzących teksty korespondencji i regulacji,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Prostota to klucz do efektywnej komunikacji
  • 09:30 Metamorfozy, czyli dobre praktyki rynkowe
  • 09:45 Jak pisać efektywne mejle i pisma?
  • 10:00 Jak tworzyć efektywne teksty prawne (np. regulaminy)?
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 14 maja 2024 r., godz. 9.00 - 10.30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem:

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

dr hab. Tomasz Piekot

Gość specjalny projektu MOCni w biznesie Językoznawca, komunikolog, popularyzator nauki, nauczyciel akademicki w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Autor poradników z zakresu sztuki pisania. Od 2012 roku kieruje Pracownią Prostej Polszczyzny UWr, która wspiera urzędy w upraszczaniu pism oraz certyfikuje uproszczone dokumenty firmowe. Obecnie prowadzi badania dotyczące metodyki upraszczania tekstu (ze szczególnym uwzględnieniem technik upraszczania regułowego i automatycznego). Jest także przedsiębiorcą, współtwórcą aplikacji Logios oraz indeksu prostego języka (PLI).

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Prosty język to opracowany naukowo styl pisania, który w roku 2023 stał się normą ISO. Standard ten sprawia, że informacje przetwarzamy szybko i lepiej je zapamiętujemy. Proste teksty są dostosowane do dzisiejszego kontekstu cywilizacyjnego (pośpiech, przeładowanie informacji) i technologicznego (urządzenia mobilne). Są przyjazne i szczere, a zatem budują trwałe relacje z czytelnikiem. Lepiej też wyrażają tożsamość marki. Prosty język zalecany jest zarówno w komunikacji wewnętrznej, w kontakcie z klientem indywidualnym, jak i w świecie B2B. Tą metodą można pisać mejle, listy, treści WWW, a nawet prawnicze regulaminy. Na webinarze opowiem o przyczynach, które wywołały potrzebę upraszczania języka firm i urzędów. Przedstawię też teksty zaprojektowane w tym nurcie. A co najważniejsze - pokażę, jak pisać efektywniej w biznesie.

Marketing rekrutacyjny

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Marketing rekrutacyjny

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym jest marketing rekrutacyjny?
  • Jak rekrutować poprzez stronę internetową?
  • Jak rekrutować w social media?
  • Jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów HR,
  • przedsiębiorców,
  • kierowników zespołów,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Czym jest marketing rekrutacyjny?
  • 11:45 Jak rekrutować poprzez stronę internetową?
  • 12:15 Rekrutacja w social media
  • 12:45 Jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego?
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 13 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Marketing rekrutacyjny

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Iwona Caputa
Black Cat Company Iwona Caputa

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Ty też możesz skutecznie rekrutować pracowników! Pokażę Ci jak pozyskać najlepszych kandydatów z wykorzystaniem Twojej strony internetowej i działań w social media. Dowiesz się czym jest marketing rekrutacyjny i jak skutecznie wykorzystać stronę internetową - zakładkę Kariera oraz social media do rekrutacji. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę podczas prowadzenia rekrutacji w Internecie. Pokażę Ci, jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego i przedstawie inspirujące przykłady.

Jak skutecznie i długofalowo rozwijać firmę w 2024 roku

Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz Marcin Milke zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak skutecznie i długofalowo rozwijać firmę w 2024 roku

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co hamuje Twoją firmę przed rozwojem? Czy kiedykolwiek czułeś się zapracowany ale nie widziałeś efektów swojej pracy? Czy wiesz co musi się zdarzyć aby to firma pracowała na Ciebie a nie Ty dla firmy? Jeśli znasz te sytuacje to ten warsztat jest dla Ciebie.

Termin: 9.05.2024r. godz. 9:00-15:00

Miejsce: Wydział Działalności i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 czerwca 1956r. nr 404, sala C, II piętro *

Rejestracja: Jak skutecznie i długofalowo rozwijać firmę w 2024 roku

Na warsztacie:

  1. dowiesz się dlaczego warto wykonywać regularny przegląd firmy,
  2. ustalisz w jakiej kondycji jest obecnie Twoja firma,
  3. pomogę Ci znaleźć blokady które hamują Twój biznes,
  4. krok po kroku wyjaśnię Ci, na czym się skupić w obszarze Twojej firmy,
  5. wypracujesz priorytety dla Twojej firmy i zaplanujesz kolejne miesiące jej rozwoju.

Każdy uczestnik otrzyma zestaw gotowych narzędzi do natychmiastowego zastosowania zdobytej wiedzy podczas warsztatu.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • do właścicieli firm, 
  • managerów zarządzających średniego i wyższego szczebla. 
  • osoby gotowe do przemyślenia swojego stylu zarządzania biznesem oraz z chęcią zmian do skalowania swojego biznesu. Spotkanie będzie okazją do zdobycia informacji, które mogą zwiększyć konkurencyjność oraz wskażą możliwości optymalizacji.

Aby zapewnić wysoki poziom merytoryczny spotkania, kierujemy nasze zaproszenie do doświadczonych przedsiębiorców (minimum 10 lat), prowadzących firmy z zespołem liczącym co najmniej 7 osób. Będziemy pracować indywidualnie lub w grupach - zespołach reprezentujących daną firmę.

Program warsztatu:

Wprowadzenie do diagnozy biznesowej w oparciu o model cykl wzrostu

Moduł 1: Zrozumienie potrzeby diagnozy biznesowej - 45 min

  • Cel diagnozy biznesowej
  • Korzyści płynące z szybkiej i skutecznej diagnozy
  • Przegląd narzędzi i metod diagnozy
  • Cykl Wzrostu - narzędzie do diagnozy biznesowej
  • Studia przypadków: Przykłady udanych diagnoz

Moduł 2: Przeprowadzanie skutecznej diagnozy - 90 min

  • Krok po kroku: Jak przeprowadzić diagnozę?
  • Analiza danych i interpretacja wyników

Analiza wyników i planowanie działań

Moduł 3: Zrozumienie wyników diagnozy - 45 min

  • Jak czytać i interpretować wyniki?
  • Identyfikacja kluczowych obszarów do poprawy

Moduł 4: Planowanie działań optymalizacyjnych - < 45 min

  • Od diagnozy do działania: Tworzenie planu działań
  • Priorytetyzacja zadań i zarządzanie zasobami
  • Metody monitorowania postępów i mierzenie sukcesu
  • Cykliczna diagnoza jako narzędzie doskonalenia biznesu

Sesje Warsztatowe

  • Praktyczne warsztaty diagnozy biznesowej: Uczestnicy będą pracować indywidualnie nad rzeczywistymi przypadkami swoich firm, stosując zdobyte umiejętności do przeprowadzenia diagnozy.
  • Planowanie i symulacja działań optymalizacyjnych: Uczestnicy opracują plany działań dla swoich firm, uwzględniając wyzwania i możliwości.

Materiały i Zasoby

  • Każdy uczestnik otrzyma zestaw narzędzi i szablonów do wykorzystania w swojej pracy nad zadaniami.

PROWADZĄCY

Marcin Milke - doświadczony przedsiębiorca i doradca biznesowy, poświęcam swoją karierę wspieraniu właścicieli biznesów, którzy dążą do świadomego projektowania wzrostu i rozwoju swoich przedsiębiorstw. Moją pasją jest konsultowanie pomysłów i modeli biznesowych. Specjalizuję się w rozwiązywaniu problemów firm, które napotykają bariery wzrostu. Przez lata zdobyłem doświadczenie w optymalizacji realizacji projektów, budowaniu nowych inicjatyw biznesowych oraz restrukturyzacji dojrzałych przedsiębiorstw.

Zapraszamy!

* sala, w której odbędzie się warsztat jest dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Czas pracy 2024 w praktyce - część 2 - systemy czasu pracy

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Czas pracy 2024 w praktyce - część 2 - systemy czasu pracy

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Przypomnienie najważniejszych pojęć istotnych dla prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy
  • Jakie zasady w zakresie układania harmonogramów czasu pracy obowiązują pracodawców?
  • Kiedy warto wydłużać okres rozliczeniowy?
  • Jak prawidłowo układać harmonogramy czasu pracy zatrudnionym w systemach równoważnych czasu pracy?
  • Jak przydzielać zadania pracownikom zatrudnionym w systemie zadaniowym?
  • Jak wprowadzić odpowiednie zapisy dotyczące systemów czasu pracy w przepisach wewnątrzzakładowych?
  • Czym jest podstawowy system czasu pracy?
  • Czym jest ruchomy system czasu pracy?
  • Na czym polega równoważny system czasu pracy?
  • Czym jest przerywany system czasu pracy?
  • Na czym polega zadaniowy system czasu pracy?
  • Jak działa system skórconego tygodnia pracy oraz indywidualny rozkład czasu pracy?
  • Czym jest system pracy weekendowej?
  • Czym jest ryczałt za godziny nadliczbowe? Jakie są wytyczne GIP w tym zakresie?
  • Jakie są wytyczne dotyczące ryczałtu za nadgodziny przy pracy zdalnej?
  • Omówienie wybranego orzecznictwa, stanowisk oraz interpretacji.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców wszystkich branż,
  • pracowników działów kadr i HR,
  • księgowych,
  • pracowników administracyjnych,
  • pracowników biur rachunkowych i kadrowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Przypomnienie najważniejszych pojęć istotnych dla prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy. Jakie zasady w zakresie układania harmonogramów czasu pracy obowiązują pracodawców?
  • 11:45 Omówienie systemów czasu pracy
  • 12:15 Kiedy warto wydłużać okres rozliczeniowy? Jak prawidłowo układać harmonogramy czasu pracy zatrudnionym w systemach równoważnych czasu pracy?
  • 12:30 Jak przydzielać zadania pracownikom zatrudnionym w systemie zadaniowym? Jak wprowadzić odpowiednie zapisy dotyczące systemów czasu pracy w przepisach wewnątrzzakładowych?
  • 12:45 Ryczałt za godziny nadliczbowe według wytycznych GIP. Ryczałt za nadgodziny przy pracy zdalnej - wytyczne
  • 12:45 Omówienie wybranego orzecznictwa, stanowisk, interpretacji
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 9 maja 2024 r., godz. 11:00-12:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Czas pracy 2024 w praktyce - część 2 - systemy czasu pracy

PROWADZĄCA:

Maja Grzegorczyk
Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka pub

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Czas pracy to jedno z kluczowych pojęć w prawie pracy. Należyte planowanie, ewidencjonowanie czasu pracy i wypłacanie na tej podstawie wynagrodzeń, to również jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Zaniedbania w tym obszarze skutkować mogą odpowiedzialnością pracodawcy zarówno na gruncie przepisów prawa pracy, ale także na gruncie przepisów karnych. Jakie zatem pojęcia są kluczowe dla prawidłowego planowania oraz rozliczania czasu pracy? Jakie systemy czasu pracy najczęściej spotykamy w praktyce? Czym się różnią? W jaki sposób należy planować czas pracy w każdym z nich? Na wszystkie te i wiele innych pytań odpowiemy podczas szkolenia. Jak zawsze praktycznie i w bardzo przystępny sposób, z dużą ilością wytycznych, stanowisk resortowych oraz interpretacji. Oferowane szkolenie to kontynuacja części pierwszej, stanowiącej wprowadzenie do tematyki czasu pracy.

Jak wypowiedzieć pracownikowi umowę o pracę? Na co uważać?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak wypowiedzieć pracownikowi umowę o pracę? Na co uważać?

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Checklista przed zwolnieniem - Co sprawdzić i w jakiej kolejności?
  • Jak doręczyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy?
  • Jak przeprowadzić zwolnienie w trybie online?
  • Przyczyna zwolnienia - rozwijać ją w trakcie rozmowy z pracownikiem czy nie?
  • Trudne i niestandardowe zachowania podczas zwolnień, czyli co zrobić, gdy pracownik podrze swoje wypowiedzenie, odmówi jego podpisania.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów kadr,
  • przedsiębiorców,
  • pracowników instytucji publicznych,
  • pracowników przedsiębiorstw,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Część merytoryczna
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 8 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak wypowiedzieć pracownikowi umowę o pracę? Na co uważać?

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

Anna Modzelewska
Kancelaria Prawna Anna Modzelewska

Prawniczka. Członki Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Trener, wykładowczyni, autorka i prelegentka wielu szkoleń prawnych. Specjalistka z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa rodzinnego.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem może wydawać się jedną z najprostszych czynności kadrowych, jednak niestety ilość toczących się procesów sądowych w tym zakresie pokazuje, jak złożona jest to kwestia. Dodatkowo pozostaje to wciąż jednym z kluczowych wątków w orzecznictwie Sądu Najwyższego. Mając powyższe na uwadze zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego zostaniecie Państwo zapoznani z zasadami rozwiązywania umów o pracę. Pozwoli to na bezpieczne wypowiedzenie umów w Państwa firmie, a tym samym zmniejszy ryzyko przegranych spraw w sądach pracy dotyczących odwołań od wypowiedzenia.

Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży

ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

Poznań Biznes Partner oraz firma GBBC zaprasza na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt.Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży

Termin: 8 maja 2024 r. w godz. 10:00-12:00

To, czy handlowcy będą zamykać oczekiwaną ilość sprzedaży w założonym czasie zależy od wielu czynników. Począwszy od konkurencyjności oferty, przez dostosowanie sił sprzedaży do pracy na współczesnym rynku, po rezygnację z nieperspektywicznych leadów. Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Szkolenie Sales Booster! jest odpowiedzią na te wyzwania.

Program szkolenia:

1. 10 zasad prospectingu

2. Jak zacząć rozmawiać

3. Rola pytań w rozmowie z klientem w oparciu o metodę SPIN

4. Jak tracić klienta to szybko BANT

5. Czego nie powinniśmy robić w sprzedaży.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/sales-booster/

Szkolenie odbędzie sie w stacjonarnie, w budynku sąsiadującym z siedzibą Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 406, sala A). 

Sale, w których odbywają się nasze szkolenia są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami. 

Prelegent

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.

W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.

Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

O firmie GBBC

Firma konsultingowa założona przez Grzegorza Barszcza, przedsiębiorcę, menadżera i szkoleniowca z długoletnim doświadczeniem. Pomaga menedżerom i właścicielom usprawniać działanie firm przez budowę użytecznych strategii, organizuje skuteczne szkolenia dla działów sprzedaży, zakupów, marketingu i HR, a także doradza przy wdrożeniu odpowiednich metod i narzędzi.

www.gbbc.pl

Podatek VAT

online

Poznań Biznes Partner oraz KDM Edukacja SC. Paweł Małecki, Elżbieta Tuszyńska zapraszają na bezpłatne, trzydniowe szkolenie pn. Podatek VAT

Termin: 8-10 maja 2024 w godz. 16:30-20:00

Program szkolenia: 

  1. Zagadnienia ogólne - pojęcie i istota podatku VAT
  2. Podmiot opodatkowania:
    • definicja podatnika podatku VAT
    • szczególne kategorie podatników VAT
    • zwolnienia podmiotowe
  3. Przedmiot opodatkowania
    • czynności podlegające opodatkowaniu podatkiem VAT
    • odpłatna dostawa towarów na terytorium kraju
    • odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów za wynagrodzeniem na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów
    • eksport towarów
    • import towarów
  4. Podstawa opodatkowania
    • sposób ustalania podstawy opodatkowania - zasada ogólna
    • dotacje, subwencje i inne dopłaty o podobnym charakterze
    • wymiana barterowa
    • świadczenia nieodpłatne
  5. Obowiązek podatkowy
    • moment powstania obowiązku podatkowego - zasady ogólne
    • obowiązek podatkowy w wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów i w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • obowiązek podatkowy u małych podatników
  6. Wysokość opodatkowania
    • stawki podatku VAT
    • szczególne przypadki zastosowania stawki 0%
    • zwolnienia
    • zwolnienia z tytułu importu towarów
  7. Zakres terytorialny opodatkowania - ustalenie miejsca opodatkowania
    • miejsce świadczenia przy dostawie towarów
    • miejsce świadczenia przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • miejsce świadczenia przy imporcie towarów
    • miejsce świadczenia przy świadczeniu usług
  8. Rejestracja płatnika podatku VAT
    • podmioty zobowiązane do rejestracji jako płatnicy podatku VAT
    • podmioty zwolnione z płacenia podatku VAT
    • dokonanie rejestracji:

- rejestracja jako podatnik czynny - formularz VAT-R

- rejestracja jako podatnik zwolniony

- kiedy warto być podatnikiem VAT, a kiedy wybrać zwolnienie?

9. Zasady obliczania podatku VAT. Odliczenia i zwroty podatku.

- VAT naliczony i VAT należny

- odliczanie i zwrot podatku

- rozliczanie podatku w odniesieniu do nieściągalnych wierzytelności

- odliczanie częściowe podatku oraz korekta podatku naliczonego

- Jednolity Plik Kontrolny (JPK_VAT) 

10. Zapłata podatku VAT - formy i terminy. Deklaracje podatkowe.

11. Fakturowanie

- elementy składowe faktury VAT

- rodzaje faktur oraz zasady ich wystawiania

- korygowanie błędów na fakturach- faktury i noty korygujące

- faktury w formie elektronicznej

- duplikaty faktur

12. Obowiązki ewidencyjne podatnika

- ewidencja sprzedaży

- ewidencja zakupu

- ewidencja sprzedaży na rzecz osób fizycznych za pomocą kas rejestrujących

Prowadzący: dr. inż. Paweł Małecki

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/podatekvat-2024/

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!

Strona 1 2