Funkcje i narzędzia do analizy danych w Excelu

szkolenie online

Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w 3-dniowym, bezpłatnym szkoleniu:

"Funkcje i narzędzia do analizy danych w Excelu"

DATA: 14-16.05.2024 (wtorek-czwartek)

Czas szkolenia: 10:00 - 14:00 

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany po dokonaniu rejestracji na szkolenie.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I REJESTRACJA

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Trener: Dariusz Grochocki - ekspert m. in. z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego.

Organizator: Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym jest standard prostego języka?
  • Jak prosty język zmienił komunikację polskich firm?
  • Jak wykorzystać zasady prostego języka w komunikacji własnej firmy?
  • Jakie inne kompetencje komunikacyjne są potrzebne?
  • Jak tworzyć efektywnie różne typy tekstów biznesowych?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • uczestników projektu MOCni w biznesie,
  • osób prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób planujących rozpoczęcie własnej działalności,
  • pracowników firm tworzących teksty korespondencji i regulacji,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Prostota to klucz do efektywnej komunikacji
  • 09:30 Metamorfozy, czyli dobre praktyki rynkowe
  • 09:45 Jak pisać efektywne mejle i pisma?
  • 10:00 Jak tworzyć efektywne teksty prawne (np. regulaminy)?
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 14 maja 2024 r., godz. 9.00 - 10.30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie | PFP

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

dr hab. Tomasz Piekot

Gość specjalny projektu MOCni w biznesie Językoznawca, komunikolog, popularyzator nauki, nauczyciel akademicki w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Autor poradników z zakresu sztuki pisania. Od 2012 roku kieruje Pracownią Prostej Polszczyzny UWr, która wspiera urzędy w upraszczaniu pism oraz certyfikuje uproszczone dokumenty firmowe. Obecnie prowadzi badania dotyczące metodyki upraszczania tekstu (ze szczególnym uwzględnieniem technik upraszczania regułowego i automatycznego). Jest także przedsiębiorcą, współtwórcą aplikacji Logios oraz indeksu prostego języka (PLI).

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Prosty język to opracowany naukowo styl pisania, który w roku 2023 stał się normą ISO. Standard ten sprawia, że informacje przetwarzamy szybko i lepiej je zapamiętujemy. Proste teksty są dostosowane do dzisiejszego kontekstu cywilizacyjnego (pośpiech, przeładowanie informacji) i technologicznego (urządzenia mobilne). Są przyjazne i szczere, a zatem budują trwałe relacje z czytelnikiem. Lepiej też wyrażają tożsamość marki. Prosty język zalecany jest zarówno w komunikacji wewnętrznej, w kontakcie z klientem indywidualnym, jak i w świecie B2B. Tą metodą można pisać mejle, listy, treści WWW, a nawet prawnicze regulaminy. Na webinarze opowiem o przyczynach, które wywołały potrzebę upraszczania języka firm i urzędów. Przedstawię też teksty zaprojektowane w tym nurcie. A co najważniejsze - pokażę, jak pisać efektywniej w biznesie.

Pożyczka na rozpoczęcie działalności gospodarczej "Wsparcie w Starcie" - szansą na założenie i rozwój przedsiębiorstwa

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Pożyczka na rozpoczęcie działalności gospodarczej "Wsparcie w Starcie" - szansą na założenie i rozwój przedsiębiorstwa.

Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na szkolenie z zakresu:

I. możliwości skorzystania z

Pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej "Pierwszy Biznes - Wsparcie w Starcie", przez osoby nie uzyskujące żadnego dochodu na moment składania wniosku:

- bezrobotne,

- poszukujących pracy,

- studentów ostatniego roku studiów wyższych,

- poszukujących pracy,

- poszukujących pracy opiekunów osoby z niepełnosprawnością.

W ramach projektu udzielane są niskooprocentowane pożyczki z opcją umorzenia nawet do poziomu 6 - krotności przeciętnego wynagrodzenia, bez dodatkowych opłat i prowizji.

Kwota pożyczki - jednostkowa wartość pożyczki nie może przekroczyć 20-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia

Okres karencji: do 1 roku

Okres spłaty: do 7 lat

Cel finansowania: finansowanie wydatków związanych z otwarciem działalności, realizowanych na terenie województwa wielkopolskiego, mających na celu uruchomienie własnego biznesu

Program szkolenia:

1. omówienie grupy docelowej dla których dedykowany jest ww. program

2. możliwości przeznaczenia środków z pożyczki

3. warunki finansowania

Termin: 14 maja 2023 r., godz. 09.00 - 10.30

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/wsparcie-w-starcie052024/

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Serdecznie zapraszamy!

Marketing rekrutacyjny

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Marketing rekrutacyjny

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym jest marketing rekrutacyjny?
  • Jak rekrutować poprzez stronę internetową?
  • Jak rekrutować w social media?
  • Jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów HR,
  • przedsiębiorców,
  • kierowników zespołów,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Czym jest marketing rekrutacyjny?
  • 11:45 Jak rekrutować poprzez stronę internetową?
  • 12:15 Rekrutacja w social media
  • 12:45 Jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego?
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 13 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Marketing rekrutacyjny

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Iwona Caputa
Black Cat Company Iwona Caputa

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Ty też możesz skutecznie rekrutować pracowników! Pokażę Ci jak pozyskać najlepszych kandydatów z wykorzystaniem Twojej strony internetowej i działań w social media. Dowiesz się czym jest marketing rekrutacyjny i jak skutecznie wykorzystać stronę internetową - zakładkę Kariera oraz social media do rekrutacji. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę podczas prowadzenia rekrutacji w Internecie. Pokażę Ci, jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego i przedstawie inspirujące przykłady.

Jak radzić sobie z trudnymi emocjami?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak radzić sobie z trudnymi emocjami? 

Termin: 10 maja 2024r. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak radzić sobie z trudnymi emocjami? | PFP

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym są emocje?
  • Nauczysz się rozpoznawać i wyrażać swoje emocje.
  • Jak zarządzać własnymi emocjami?
  • Nauczysz się rozpoznawać emocje u innych.
  • Jak postępować, gdy inni mają trudne emocje?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • właścicieli małych i średnich firm,
  • menedżerów,
  • liderów,
  • rodziców,
  • osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Wprowadzenie do tematyki emocji
  • 11:45 Rozpoznawanie i wyrażanie swoich emocji
  • 12:15 Zarządzanie własnymi emocjami
  • 12:45 Rozpoznawanie emocji u innych
  • 13:15 Radzenie sobie z trudnymi emocjami u innych
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Anna Dziwulska

AKADEMIA ROZWOJU BIZNESU ANNA DZIWULSKA

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim - Trener Biznesu Akademii SET, Certyfikowany Trener Extended Disc, Dyplomowany Coach Zespołowy, Certyfikowany Coach Grupowy, Superwizor Coachingu, Certyfikowany Trener Profesjonalnej Obsługi Klienta. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerskich, komunikacji opartej o model Extended Disc, coachingowym stylu kierowania, budowania zespołów, komunikacji w zespole oraz szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Emocje towarzyszą nam każdego dnia. Jedne są wspierające, a inne doskwierają nam i przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu. W dzisiejszych czasach, gdzie życie staje się coraz bardziej wymagające, coraz więcej może nam towarzyszyć tych trudnych emocji. Przez niechciane emocje psują nam się relacje z rodziną, przyjaciółmi, kolegami z pracy, itp. Próbujemy nad nimi zapanować, ale czym więcej się staramy, tym mniej nam wychodzi. A więc jak sobie z nimi radzić i co zrobić, aby przestać ciągle się zamartwiać, smucić, złościć....? O tym między innymi będziemy mówić na szkoleniu. Serdecznie zapraszam!

Jak skutecznie i długofalowo rozwijać firmę w 2024 roku

Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz Marcin Milke zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak skutecznie i długofalowo rozwijać firmę w 2024 roku

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co hamuje Twoją firmę przed rozwojem? Czy kiedykolwiek czułeś się zapracowany ale nie widziałeś efektów swojej pracy? Czy wiesz co musi się zdarzyć aby to firma pracowała na Ciebie a nie Ty dla firmy? Jeśli znasz te sytuacje to ten warsztat jest dla Ciebie.

Termin: 9.05.2024r. godz. 9:00-15:00

Miejsce: Wydział Działalności i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 czerwca 1956r. nr 404, sala C, II piętro *

Rejestracja: Jak skutecznie i długofalowo rozwijać firmę w 2024 roku

Na warsztacie:

  1. dowiesz się dlaczego warto wykonywać regularny przegląd firmy,
  2. ustalisz w jakiej kondycji jest obecnie Twoja firma,
  3. pomogę Ci znaleźć blokady które hamują Twój biznes,
  4. krok po kroku wyjaśnię Ci, na czym się skupić w obszarze Twojej firmy,
  5. wypracujesz priorytety dla Twojej firmy i zaplanujesz kolejne miesiące jej rozwoju.

Każdy uczestnik otrzyma zestaw gotowych narzędzi do natychmiastowego zastosowania zdobytej wiedzy podczas warsztatu.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • do właścicieli firm, 
  • managerów zarządzających średniego i wyższego szczebla. 
  • osoby gotowe do przemyślenia swojego stylu zarządzania biznesem oraz z chęcią zmian do skalowania swojego biznesu. Spotkanie będzie okazją do zdobycia informacji, które mogą zwiększyć konkurencyjność oraz wskażą możliwości optymalizacji.

Aby zapewnić wysoki poziom merytoryczny spotkania, kierujemy nasze zaproszenie do doświadczonych przedsiębiorców (minimum 10 lat), prowadzących firmy z zespołem liczącym co najmniej 7 osób. Będziemy pracować indywidualnie lub w grupach - zespołach reprezentujących daną firmę.

Program warsztatu:

Wprowadzenie do diagnozy biznesowej w oparciu o model cykl wzrostu

Moduł 1: Zrozumienie potrzeby diagnozy biznesowej - 45 min

  • Cel diagnozy biznesowej
  • Korzyści płynące z szybkiej i skutecznej diagnozy
  • Przegląd narzędzi i metod diagnozy
  • Cykl Wzrostu - narzędzie do diagnozy biznesowej
  • Studia przypadków: Przykłady udanych diagnoz

Moduł 2: Przeprowadzanie skutecznej diagnozy - 90 min

  • Krok po kroku: Jak przeprowadzić diagnozę?
  • Analiza danych i interpretacja wyników

Analiza wyników i planowanie działań

Moduł 3: Zrozumienie wyników diagnozy - 45 min

  • Jak czytać i interpretować wyniki?
  • Identyfikacja kluczowych obszarów do poprawy

Moduł 4: Planowanie działań optymalizacyjnych - < 45 min

  • Od diagnozy do działania: Tworzenie planu działań
  • Priorytetyzacja zadań i zarządzanie zasobami
  • Metody monitorowania postępów i mierzenie sukcesu
  • Cykliczna diagnoza jako narzędzie doskonalenia biznesu

Sesje Warsztatowe

  • Praktyczne warsztaty diagnozy biznesowej: Uczestnicy będą pracować indywidualnie nad rzeczywistymi przypadkami swoich firm, stosując zdobyte umiejętności do przeprowadzenia diagnozy.
  • Planowanie i symulacja działań optymalizacyjnych: Uczestnicy opracują plany działań dla swoich firm, uwzględniając wyzwania i możliwości.

Materiały i Zasoby

  • Każdy uczestnik otrzyma zestaw narzędzi i szablonów do wykorzystania w swojej pracy nad zadaniami.

PROWADZĄCY

Marcin Milke - doświadczony przedsiębiorca i doradca biznesowy, poświęcam swoją karierę wspieraniu właścicieli biznesów, którzy dążą do świadomego projektowania wzrostu i rozwoju swoich przedsiębiorstw. Moją pasją jest konsultowanie pomysłów i modeli biznesowych. Specjalizuję się w rozwiązywaniu problemów firm, które napotykają bariery wzrostu. Przez lata zdobyłem doświadczenie w optymalizacji realizacji projektów, budowaniu nowych inicjatyw biznesowych oraz restrukturyzacji dojrzałych przedsiębiorstw.

Zapraszamy!

* sala, w której odbędzie się warsztat jest dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Czas pracy 2024 w praktyce - część 2 - systemy czasu pracy

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Czas pracy 2024 w praktyce - część 2 - systemy czasu pracy

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Przypomnienie najważniejszych pojęć istotnych dla prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy
  • Jakie zasady w zakresie układania harmonogramów czasu pracy obowiązują pracodawców?
  • Kiedy warto wydłużać okres rozliczeniowy?
  • Jak prawidłowo układać harmonogramy czasu pracy zatrudnionym w systemach równoważnych czasu pracy?
  • Jak przydzielać zadania pracownikom zatrudnionym w systemie zadaniowym?
  • Jak wprowadzić odpowiednie zapisy dotyczące systemów czasu pracy w przepisach wewnątrzzakładowych?
  • Czym jest podstawowy system czasu pracy?
  • Czym jest ruchomy system czasu pracy?
  • Na czym polega równoważny system czasu pracy?
  • Czym jest przerywany system czasu pracy?
  • Na czym polega zadaniowy system czasu pracy?
  • Jak działa system skórconego tygodnia pracy oraz indywidualny rozkład czasu pracy?
  • Czym jest system pracy weekendowej?
  • Czym jest ryczałt za godziny nadliczbowe? Jakie są wytyczne GIP w tym zakresie?
  • Jakie są wytyczne dotyczące ryczałtu za nadgodziny przy pracy zdalnej?
  • Omówienie wybranego orzecznictwa, stanowisk oraz interpretacji.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców wszystkich branż,
  • pracowników działów kadr i HR,
  • księgowych,
  • pracowników administracyjnych,
  • pracowników biur rachunkowych i kadrowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Przypomnienie najważniejszych pojęć istotnych dla prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy. Jakie zasady w zakresie układania harmonogramów czasu pracy obowiązują pracodawców?
  • 11:45 Omówienie systemów czasu pracy
  • 12:15 Kiedy warto wydłużać okres rozliczeniowy? Jak prawidłowo układać harmonogramy czasu pracy zatrudnionym w systemach równoważnych czasu pracy?
  • 12:30 Jak przydzielać zadania pracownikom zatrudnionym w systemie zadaniowym? Jak wprowadzić odpowiednie zapisy dotyczące systemów czasu pracy w przepisach wewnątrzzakładowych?
  • 12:45 Ryczałt za godziny nadliczbowe według wytycznych GIP. Ryczałt za nadgodziny przy pracy zdalnej - wytyczne
  • 12:45 Omówienie wybranego orzecznictwa, stanowisk, interpretacji
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 9 maja 2024 r., godz. 11:00-12:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Czas pracy 2024 w praktyce - część 2 - systemy czasu pracy

PROWADZĄCA:

Maja Grzegorczyk
Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka pub

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Czas pracy to jedno z kluczowych pojęć w prawie pracy. Należyte planowanie, ewidencjonowanie czasu pracy i wypłacanie na tej podstawie wynagrodzeń, to również jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Zaniedbania w tym obszarze skutkować mogą odpowiedzialnością pracodawcy zarówno na gruncie przepisów prawa pracy, ale także na gruncie przepisów karnych. Jakie zatem pojęcia są kluczowe dla prawidłowego planowania oraz rozliczania czasu pracy? Jakie systemy czasu pracy najczęściej spotykamy w praktyce? Czym się różnią? W jaki sposób należy planować czas pracy w każdym z nich? Na wszystkie te i wiele innych pytań odpowiemy podczas szkolenia. Jak zawsze praktycznie i w bardzo przystępny sposób, z dużą ilością wytycznych, stanowisk resortowych oraz interpretacji. Oferowane szkolenie to kontynuacja części pierwszej, stanowiącej wprowadzenie do tematyki czasu pracy.

Jak wypowiedzieć pracownikowi umowę o pracę? Na co uważać?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak wypowiedzieć pracownikowi umowę o pracę? Na co uważać?

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Checklista przed zwolnieniem - Co sprawdzić i w jakiej kolejności?
  • Jak doręczyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy?
  • Jak przeprowadzić zwolnienie w trybie online?
  • Przyczyna zwolnienia - rozwijać ją w trakcie rozmowy z pracownikiem czy nie?
  • Trudne i niestandardowe zachowania podczas zwolnień, czyli co zrobić, gdy pracownik podrze swoje wypowiedzenie, odmówi jego podpisania.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów kadr,
  • przedsiębiorców,
  • pracowników instytucji publicznych,
  • pracowników przedsiębiorstw,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Część merytoryczna
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 8 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak wypowiedzieć pracownikowi umowę o pracę? Na co uważać?

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

Anna Modzelewska
Kancelaria Prawna Anna Modzelewska

Prawniczka. Członki Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Trener, wykładowczyni, autorka i prelegentka wielu szkoleń prawnych. Specjalistka z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa rodzinnego.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem może wydawać się jedną z najprostszych czynności kadrowych, jednak niestety ilość toczących się procesów sądowych w tym zakresie pokazuje, jak złożona jest to kwestia. Dodatkowo pozostaje to wciąż jednym z kluczowych wątków w orzecznictwie Sądu Najwyższego. Mając powyższe na uwadze zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego zostaniecie Państwo zapoznani z zasadami rozwiązywania umów o pracę. Pozwoli to na bezpieczne wypowiedzenie umów w Państwa firmie, a tym samym zmniejszy ryzyko przegranych spraw w sądach pracy dotyczących odwołań od wypowiedzenia.

Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży

ul. 28 Czerwca 1956 r. 406

Poznań Biznes Partner oraz firma GBBC zaprasza na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt.Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży

Termin: 8 maja 2024 r. w godz. 10:00-12:00

To, czy handlowcy będą zamykać oczekiwaną ilość sprzedaży w założonym czasie zależy od wielu czynników. Począwszy od konkurencyjności oferty, przez dostosowanie sił sprzedaży do pracy na współczesnym rynku, po rezygnację z nieperspektywicznych leadów. Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Szkolenie Sales Booster! jest odpowiedzią na te wyzwania.

Program szkolenia:

1. 10 zasad prospectingu

2. Jak zacząć rozmawiać

3. Rola pytań w rozmowie z klientem w oparciu o metodę SPIN

4. Jak tracić klienta to szybko BANT

5. Czego nie powinniśmy robić w sprzedaży.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/sales-booster/

Szkolenie odbędzie sie w stacjonarnie, w budynku sąsiadującym z siedzibą Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 406, sala A). 

Sale, w których odbywają się nasze szkolenia są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami. 

Prelegent

Grzegorz Barszcz

Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.

W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.

Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

O firmie GBBC

Firma konsultingowa założona przez Grzegorza Barszcza, przedsiębiorcę, menadżera i szkoleniowca z długoletnim doświadczeniem. Pomaga menedżerom i właścicielom usprawniać działanie firm przez budowę użytecznych strategii, organizuje skuteczne szkolenia dla działów sprzedaży, zakupów, marketingu i HR, a także doradza przy wdrożeniu odpowiednich metod i narzędzi.

www.gbbc.pl

Podatek VAT

online

Poznań Biznes Partner oraz KDM Edukacja SC. Paweł Małecki, Elżbieta Tuszyńska zapraszają na bezpłatne, trzydniowe szkolenie pn. Podatek VAT

Termin: 8-10 maja 2024 w godz. 16:30-20:00

Program szkolenia: 

  1. Zagadnienia ogólne - pojęcie i istota podatku VAT
  2. Podmiot opodatkowania:
    • definicja podatnika podatku VAT
    • szczególne kategorie podatników VAT
    • zwolnienia podmiotowe
  3. Przedmiot opodatkowania
    • czynności podlegające opodatkowaniu podatkiem VAT
    • odpłatna dostawa towarów na terytorium kraju
    • odpłatne świadczenie usług na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów za wynagrodzeniem na terytorium kraju
    • wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów
    • eksport towarów
    • import towarów
  4. Podstawa opodatkowania
    • sposób ustalania podstawy opodatkowania - zasada ogólna
    • dotacje, subwencje i inne dopłaty o podobnym charakterze
    • wymiana barterowa
    • świadczenia nieodpłatne
  5. Obowiązek podatkowy
    • moment powstania obowiązku podatkowego - zasady ogólne
    • obowiązek podatkowy w wewnątrzwspólnotowej dostawie towarów i w wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • obowiązek podatkowy u małych podatników
  6. Wysokość opodatkowania
    • stawki podatku VAT
    • szczególne przypadki zastosowania stawki 0%
    • zwolnienia
    • zwolnienia z tytułu importu towarów
  7. Zakres terytorialny opodatkowania - ustalenie miejsca opodatkowania
    • miejsce świadczenia przy dostawie towarów
    • miejsce świadczenia przy wewnątrzwspólnotowym nabyciu towarów
    • miejsce świadczenia przy imporcie towarów
    • miejsce świadczenia przy świadczeniu usług
  8. Rejestracja płatnika podatku VAT
    • podmioty zobowiązane do rejestracji jako płatnicy podatku VAT
    • podmioty zwolnione z płacenia podatku VAT
    • dokonanie rejestracji:

- rejestracja jako podatnik czynny - formularz VAT-R

- rejestracja jako podatnik zwolniony

- kiedy warto być podatnikiem VAT, a kiedy wybrać zwolnienie?

9. Zasady obliczania podatku VAT. Odliczenia i zwroty podatku.

- VAT naliczony i VAT należny

- odliczanie i zwrot podatku

- rozliczanie podatku w odniesieniu do nieściągalnych wierzytelności

- odliczanie częściowe podatku oraz korekta podatku naliczonego

- Jednolity Plik Kontrolny (JPK_VAT) 

10. Zapłata podatku VAT - formy i terminy. Deklaracje podatkowe.

11. Fakturowanie

- elementy składowe faktury VAT

- rodzaje faktur oraz zasady ich wystawiania

- korygowanie błędów na fakturach- faktury i noty korygujące

- faktury w formie elektronicznej

- duplikaty faktur

12. Obowiązki ewidencyjne podatnika

- ewidencja sprzedaży

- ewidencja zakupu

- ewidencja sprzedaży na rzecz osób fizycznych za pomocą kas rejestrujących

Prowadzący: dr. inż. Paweł Małecki

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/podatekvat-2024/

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!

Pomysły na treści do mediów społecznościowych dla marki i biznesu

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacjioraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach:

"Pomysły na treści do mediów społecznościowych dla marki i biznesu"

DATA: 07.05.2024  (wtorek)

Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 15:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

PROGRAM:

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • Dowiesz się, jakie treści warto publikować, jeśli zależy Ci na budowaniu silnej marki osobistej lub marki firmy.
  • Dostaniesz inspiracje na treści.
  • Zobaczysz, jakie treści tworzyć, by angażowały.

REJESTRACJA: do 06.05.2024

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/CV9pQs2EJ6E31TFq7

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:

Instagramie: https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,

fanpage' u https://www.facebook.com/joannabogielczykcom,

blogu https://joannabogielczyk.pl/blog/,

YouTube https://www.youtube.com/c/JoannaBogielczyk.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

Pozycjonowanie i SEO strony internetowej

szkolenie online

Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w 3-dniowym, bezpłatnym szkoleniu:

"Pozycjonowanie i SEO strony internetowej"

DATA: 07-08.05.2024 (wtorek-środa)

Czas szkolenia: 10:00 - 14:00 

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie przesłany po dokonaniu rejestracji na szkolenie.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM I REJESTRACJA

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Trener: Dariusz Grochocki - ekspert m. in. z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego.

Organizator: Stowarzyszenie Absolwenci na walizkach

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

#poznanwspiera

E-marketing - Profil biznesowy dla małej firmy w mediach społecznościowych

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. E-marketing - Profil biznesowy dla małej firmy w mediach społecznościowych. 

Termin: 7 maja 2024 r. w godz. 17:00-20:00

Program szkolenia: 

1. Profil osobisty przedsiębiorcy a profil jego firmy w mediach społecznościowych. 

2. Profile firmowe na przykładzie mediów społecznościowych Firmy META - Facebook i Instagram.

3. Dostosowanie profilu do specyfiki działalności firmy - zasada spójności wizerunku w mediach społecznościowych, podobieństwa i różnice do strony internetowej firmy - przygotowanie spójnego contentu typu: grafiki, logotyp, kolorystyka, film, zdjęcie, 

4. Zasada spójności wizerunkowej i aktualności przekazu. 

5. Promowanie profilu społecznościowego firmy w Internecie - pozycjonowanie, SEO, ADS, słowa kluczowe, linki, menedżer reklam, hasztagi.

Prowadzący: Michał Karmański - informatyk, specjalista grafiki komputerowej, produkcji fotograficznej i filmowej w marketingu ze specjalizacją e-marketing

Osoby zainteresowane udzialem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/e-marketing24/

Szkolenie odbędzie się przy pomocy CLICK meeting. Link zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Serdecznie zapraszamy! 

Mierzenie opłacalności Google Ads

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Mierzenie opłacalności Google Ads

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym są konwersję w Google Ads i Google Analytics 4?
  • W jaki sposób mierzyć efektywność reklam Google Ads i weryfikować ich opłacalność?
  • Jak czytać raporty konwersji w Google Analytics 4?
  • Dlaczego nie wszystkie reklamy muszą generować sprzedaż?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • marketerów,
  • specjalistów ds. marketingu,
  • przedsiębiorców,
  • freelancerów,
  • menadżerów,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Wprowadzenie do konwersji oraz omówienie ich w zależności od rodzaju strony www
  • 12:30 Przerwa
  • 12:45 Konfiguracja konwersji krok po kroku
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 6 maja 2024 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Mierzenie opłacalności Google Ads

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

Mariusz Kowalczyk

We commerce

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Daj mi kilka godzin, a pokażę Ci, że prowadzone przez Ciebie działania reklamowa mogą się opłacać. Na przykładach, w przystępny i zrozumiały sposób, do natychmiastowego wykorzystania w Twojej firmie.

Prawa autorskie w mediach społecznościowych i AI

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Prawa autorskie w mediach społecznościowych i AI

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym są prawa autorskie w kontekście mediów społecznościowych oraz AI?
  • Jaka jest granica pomiędzy plagiatem a inspiracją?
  • Dlaczego nie warto wzorować się na działaniach innych twórców?
  • Czym jest prawo cytatu? Jak z niego korzystać?
  • Jak legalnie korzystać z muzyki na Instagramie, Facebooku?
  • Skąd brać legalne grafiki, zdjęcia, muzykę?
  • Jakie są pułapki prawa autorskiego popularnego programu do tworzenia grafik CANVA?
  • Jakie są zasady praw autorskich w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji na przykładzie CHAT GPT?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców, którzy chcą prężnie i zgodnie z prawem prowadzić media społecznościowe,
  • twórców, którzy prowadzą autorskie konta w mediach społecznościowych,
  • osób, które chcą świadomie korzystać z cudzych grafik, zdjęć, muzyki, bez narażania się na konsekwencje prawne,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Czym są prawa autorskie w kontekście mediów społecznościowych?
  • 14:15 Jaka jest granica pomiędzy plagiatem a inspiracją?
  • 14:30 Czym jest prawo cytatu i jak z niego korzystać
  • 14:45 Czy warto wzorować się na działaniach innych twórców?
  • 15:00 Jak legalnie korzystać z muzyki na Instagramie, Facebooku?
  • 15:00 Skąd brać legalne grafiki, zdjęcia, muzykę?
  • 15:15 Jakie są pułapki prawa autorskiego popularnego programu do tworzenia grafik CANVA?
  • 15:15 Jakie są zasady praw autorskich w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji na przykładzie CHAT GPT?
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 6 maja 2024 r., godz. 14:00-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Prawa autorskie w mediach społecznościowych i AI

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Judyta Sobolak

KANCELARIA ADWOKACKA JUDYTA SOBOLAK

Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Znajomość prawa autorskiego w społeczeństwie jest bardzo niska. Od lat krąży mit, jakoby prawo to było bardzo nudne i trudne. Na szkoleniu zagadnienia te opiszę na przykładach, bardzo praktycznie i mam nadzieję ciekawie - bez zbędnej teorii. Obserwując i prowadząc własne media społecznościowe muszę stwierdzić, że twórcy często działają na granicy prawa do czyjegoś utworu i równo często naruszają te prawa. W dobie sztucznej inteligencji temat komplikuje się jeszcze bardziej. Uważam, że w dobie gigantycznego rozwoju Internetu warto zadbać o świadomość w kontekście korzystania z czyjegoś utworu a poznanie zasad rządzących prawem cytatu warto poznać dla własnego bezpieczeństwa prawnego. Zapraszam serdecznie.

Budowanie marki na LinkedIn

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Budowanie marki na LinkedIn

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak działa LinkedIn i do jakich działań wykorzystywać swój profil?
  • Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
  • Jak prawidłowo zbudować profil na LinkedIn i na co zwrócić szczególną uwagę?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób, które chcą zbudować profil na LikedIn,
  • właścicieli firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę w Social Media,
  • wszystkich osób, które założyły konto na LinkedIn, ale obawiają się aktywności w sieci zawodowej i biznesowej.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Budowanie marki w Social Media
  • 11:45 Spójność, autentyczność i profesjonalizm w Social Media
  • 12:15 Jak zbudować profil na LinkedIn?
  • 12:30 Jak działa LinkedIn i jego algorytmy?
  • 13:00 Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 29 kwietnia 2024 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Budowanie marki na LinkedIn

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Iwona Caputa

BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo - biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. Znajdziesz tu ogromną bazę wiedzy z różnych dziedzin i osoby, które publikują wartościowe treści, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. LinkedIn pozwoli Ci zbudowanie swojego wizerunku zawodowego i lepsze pozycjonowanie w Internecie. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując swój profil. Poznasz algorytmy LinkedIn"a i zdobędziesz podstawową wiedzę, jak zbudować spójny, autentyczny i profesjonalny profil. Jeśli nie ma cię jeszcze na LinkedIn lub posiadasz nieaktywne konto, to szkolenie jest dla Ciebie. Przełamiesz barierę i przestaniesz się bać LinkedIn. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

ul. 28 Czerwca 1956 r. 404

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym zgodnie ze Strategią Rozwoju Miasta Poznania 2020+ przyjętą Uchwałą nr XLI/708/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 24 stycznia 2017 roku, którym jest m.in. upowszechnianie wiedzy biznesowej i wspieranie rozwijania kompetencji biznesowych dla mikro i małych przedsiębiorców oraz wśród osób planujących podjęcie działalności gospodarczej.

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

 a) dostępu do swoich danych osobowych

 b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

 c) żądania usunięcia danych, gdy:

   · dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane

   · dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

 d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

   · osoby te kwestionują prawidłowość danych

   · przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych

   · Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebnen osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu realizowanym przez Ośrodek Doradczo-Szkoleniowy Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania.

8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

9. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

1 Strona 2