Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCY
dr hab. Tomasz Piekot
Gość specjalny projektu MOCni w biznesie Językoznawca, komunikolog, popularyzator nauki, nauczyciel akademicki w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Autor poradników z zakresu sztuki pisania. Od 2012 roku kieruje Pracownią Prostej Polszczyzny UWr, która wspiera urzędy w upraszczaniu pism oraz certyfikuje uproszczone dokumenty firmowe. Obecnie prowadzi badania dotyczące metodyki upraszczania tekstu (ze szczególnym uwzględnieniem technik upraszczania regułowego i automatycznego). Jest także przedsiębiorcą, współtwórcą aplikacji Logios oraz indeksu prostego języka (PLI).
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Prosty język to opracowany naukowo styl pisania, który w roku 2023 stał się normą ISO. Standard ten sprawia, że informacje przetwarzamy szybko i lepiej je zapamiętujemy. Proste teksty są dostosowane do dzisiejszego kontekstu cywilizacyjnego (pośpiech, przeładowanie informacji) i technologicznego (urządzenia mobilne). Są przyjazne i szczere, a zatem budują trwałe relacje z czytelnikiem. Lepiej też wyrażają tożsamość marki. Prosty język zalecany jest zarówno w komunikacji wewnętrznej, w kontakcie z klientem indywidualnym, jak i w świecie B2B. Tą metodą można pisać mejle, listy, treści WWW, a nawet prawnicze regulaminy. Na webinarze opowiem o przyczynach, które wywołały potrzebę upraszczania języka firm i urzędów. Przedstawię też teksty zaprojektowane w tym nurcie. A co najważniejsze - pokażę, jak pisać efektywniej w biznesie.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Pożyczka na rozpoczęcie działalności gospodarczej "Wsparcie w Starcie" - szansą na założenie i rozwój przedsiębiorstwa.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na szkolenie z zakresu:
I. możliwości skorzystania z
Pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej "Pierwszy Biznes - Wsparcie w Starcie", przez osoby nie uzyskujące żadnego dochodu na moment składania wniosku:
- bezrobotne,
- poszukujących pracy,
- studentów ostatniego roku studiów wyższych,
- poszukujących pracy,
- poszukujących pracy opiekunów osoby z niepełnosprawnością.
W ramach projektu udzielane są niskooprocentowane pożyczki z opcją umorzenia nawet do poziomu 6 - krotności przeciętnego wynagrodzenia, bez dodatkowych opłat i prowizji.
Kwota pożyczki - jednostkowa wartość pożyczki nie może przekroczyć 20-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia
Okres karencji: do 1 roku
Okres spłaty: do 7 lat
Cel finansowania: finansowanie wydatków związanych z otwarciem działalności, realizowanych na terenie województwa wielkopolskiego, mających na celu uruchomienie własnego biznesu
Program szkolenia:
1. omówienie grupy docelowej dla których dedykowany jest ww. program
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Marketing rekrutacyjny
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Czym jest marketing rekrutacyjny?
Jak rekrutować poprzez stronę internetową?
Jak rekrutować w social media?
Jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
pracowników działów HR,
przedsiębiorców,
kierowników zespołów,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Czym jest marketing rekrutacyjny?
11:45 Jak rekrutować poprzez stronę internetową?
12:15 Rekrutacja w social media
12:45 Jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego?
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 13 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Marketing rekrutacyjny
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Iwona Caputa Black Cat Company Iwona Caputa
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Ty też możesz skutecznie rekrutować pracowników! Pokażę Ci jak pozyskać najlepszych kandydatów z wykorzystaniem Twojej strony internetowej i działań w social media. Dowiesz się czym jest marketing rekrutacyjny i jak skutecznie wykorzystać stronę internetową - zakładkę Kariera oraz social media do rekrutacji. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę podczas prowadzenia rekrutacji w Internecie. Pokażę Ci, jak zaplanować proces marketingu rekrutacyjnego i przedstawie inspirujące przykłady.
osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Wprowadzenie do tematyki emocji
11:45 Rozpoznawanie i wyrażanie swoich emocji
12:15 Zarządzanie własnymi emocjami
12:45 Rozpoznawanie emocji u innych
13:15 Radzenie sobie z trudnymi emocjami u innych
13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Anna Dziwulska
AKADEMIA ROZWOJU BIZNESU ANNA DZIWULSKA
Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim - Trener Biznesu Akademii SET, Certyfikowany Trener Extended Disc, Dyplomowany Coach Zespołowy, Certyfikowany Coach Grupowy, Superwizor Coachingu, Certyfikowany Trener Profesjonalnej Obsługi Klienta. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menadżerskich, komunikacji opartej o model Extended Disc, coachingowym stylu kierowania, budowania zespołów, komunikacji w zespole oraz szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Emocje towarzyszą nam każdego dnia. Jedne są wspierające, a inne doskwierają nam i przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu. W dzisiejszych czasach, gdzie życie staje się coraz bardziej wymagające, coraz więcej może nam towarzyszyć tych trudnych emocji. Przez niechciane emocje psują nam się relacje z rodziną, przyjaciółmi, kolegami z pracy, itp. Próbujemy nad nimi zapanować, ale czym więcej się staramy, tym mniej nam wychodzi. A więc jak sobie z nimi radzić i co zrobić, aby przestać ciągle się zamartwiać, smucić, złościć....? O tym między innymi będziemy mówić na szkoleniu. Serdecznie zapraszam!
Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Poznań Biznes Partner orazMarcin Milke zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak skutecznie i długofalowo rozwijać firmę w 2024 roku
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co hamuje Twoją firmę przed rozwojem? Czy kiedykolwiek czułeś się zapracowany ale nie widziałeś efektów swojej pracy? Czy wiesz co musi się zdarzyć aby to firma pracowała na Ciebie a nie Ty dla firmy? Jeśli znasz te sytuacje to ten warsztat jest dla Ciebie.
Termin: 9.05.2024r. godz. 9:00-15:00
Miejsce: Wydział Działalności i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania, ul. 28 czerwca 1956r. nr 404, sala C, II piętro *
dowiesz się dlaczego warto wykonywać regularny przegląd firmy,
ustalisz w jakiej kondycji jest obecnie Twoja firma,
pomogę Ci znaleźć blokady które hamują Twój biznes,
krok po kroku wyjaśnię Ci, na czym się skupić w obszarze Twojej firmy,
wypracujesz priorytety dla Twojej firmy i zaplanujesz kolejne miesiące jej rozwoju.
Każdy uczestnik otrzyma zestaw gotowych narzędzi do natychmiastowego zastosowania zdobytej wiedzy podczas warsztatu.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
do właścicieli firm,
managerów zarządzających średniego i wyższego szczebla.
osoby gotowe do przemyślenia swojego stylu zarządzania biznesem oraz z chęcią zmian do skalowania swojego biznesu. Spotkanie będzie okazją do zdobycia informacji, które mogą zwiększyć konkurencyjność oraz wskażą możliwości optymalizacji.
Aby zapewnić wysoki poziom merytoryczny spotkania, kierujemy nasze zaproszenie do doświadczonych przedsiębiorców (minimum 10 lat), prowadzących firmy z zespołem liczącym co najmniej 7 osób. Będziemy pracować indywidualnie lub w grupach - zespołach reprezentujących daną firmę.
Program warsztatu:
Wprowadzenie do diagnozy biznesowej w oparciu o model cykl wzrostu
Moduł 1: Zrozumienie potrzeby diagnozy biznesowej - 45 min
Cel diagnozy biznesowej
Korzyści płynące z szybkiej i skutecznej diagnozy
Przegląd narzędzi i metod diagnozy
Cykl Wzrostu - narzędzie do diagnozy biznesowej
Studia przypadków: Przykłady udanych diagnoz
Moduł 2: Przeprowadzanie skutecznej diagnozy - 90 min
Krok po kroku: Jak przeprowadzić diagnozę?
Analiza danych i interpretacja wyników
Analiza wyników i planowanie działań
Moduł 3: Zrozumienie wyników diagnozy - 45 min
Jak czytać i interpretować wyniki?
Identyfikacja kluczowych obszarów do poprawy
Moduł 4: Planowanie działań optymalizacyjnych - < 45 min
Od diagnozy do działania: Tworzenie planu działań
Priorytetyzacja zadań i zarządzanie zasobami
Metody monitorowania postępów i mierzenie sukcesu
Cykliczna diagnoza jako narzędzie doskonalenia biznesu
Sesje Warsztatowe
Praktyczne warsztaty diagnozy biznesowej: Uczestnicy będą pracować indywidualnie nad rzeczywistymi przypadkami swoich firm, stosując zdobyte umiejętności do przeprowadzenia diagnozy.
Planowanie i symulacja działań optymalizacyjnych: Uczestnicy opracują plany działań dla swoich firm, uwzględniając wyzwania i możliwości.
Materiały i Zasoby
Każdy uczestnik otrzyma zestaw narzędzi i szablonów do wykorzystania w swojej pracy nad zadaniami.
PROWADZĄCY
Marcin Milke - doświadczony przedsiębiorca i doradca biznesowy, poświęcam swoją karierę wspieraniu właścicieli biznesów, którzy dążą do świadomego projektowania wzrostu i rozwoju swoich przedsiębiorstw. Moją pasją jest konsultowanie pomysłów i modeli biznesowych. Specjalizuję się w rozwiązywaniu problemów firm, które napotykają bariery wzrostu. Przez lata zdobyłem doświadczenie w optymalizacji realizacji projektów, budowaniu nowych inicjatyw biznesowych oraz restrukturyzacji dojrzałych przedsiębiorstw.
Zapraszamy!
* sala, w której odbędzie się warsztat jest dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Czas pracy 2024 w praktyce - część 2 - systemy czasu pracy
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Przypomnienie najważniejszych pojęć istotnych dla prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy
Jakie zasady w zakresie układania harmonogramów czasu pracy obowiązują pracodawców?
Kiedy warto wydłużać okres rozliczeniowy?
Jak prawidłowo układać harmonogramy czasu pracy zatrudnionym w systemach równoważnych czasu pracy?
Jak przydzielać zadania pracownikom zatrudnionym w systemie zadaniowym?
Jak wprowadzić odpowiednie zapisy dotyczące systemów czasu pracy w przepisach wewnątrzzakładowych?
Czym jest podstawowy system czasu pracy?
Czym jest ruchomy system czasu pracy?
Na czym polega równoważny system czasu pracy?
Czym jest przerywany system czasu pracy?
Na czym polega zadaniowy system czasu pracy?
Jak działa system skórconego tygodnia pracy oraz indywidualny rozkład czasu pracy?
Czym jest system pracy weekendowej?
Czym jest ryczałt za godziny nadliczbowe? Jakie są wytyczne GIP w tym zakresie?
Jakie są wytyczne dotyczące ryczałtu za nadgodziny przy pracy zdalnej?
Omówienie wybranego orzecznictwa, stanowisk oraz interpretacji.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
przedsiębiorców wszystkich branż,
pracowników działów kadr i HR,
księgowych,
pracowników administracyjnych,
pracowników biur rachunkowych i kadrowych,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Przypomnienie najważniejszych pojęć istotnych dla prawidłowego planowania i rozliczania czasu pracy. Jakie zasady w zakresie układania harmonogramów czasu pracy obowiązują pracodawców?
11:45 Omówienie systemów czasu pracy
12:15 Kiedy warto wydłużać okres rozliczeniowy? Jak prawidłowo układać harmonogramy czasu pracy zatrudnionym w systemach równoważnych czasu pracy?
12:30 Jak przydzielać zadania pracownikom zatrudnionym w systemie zadaniowym? Jak wprowadzić odpowiednie zapisy dotyczące systemów czasu pracy w przepisach wewnątrzzakładowych?
12:45 Ryczałt za godziny nadliczbowe według wytycznych GIP. Ryczałt za nadgodziny przy pracy zdalnej - wytyczne
Maja Grzegorczyk Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka pub
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Czas pracy to jedno z kluczowych pojęć w prawie pracy. Należyte planowanie, ewidencjonowanie czasu pracy i wypłacanie na tej podstawie wynagrodzeń, to również jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Zaniedbania w tym obszarze skutkować mogą odpowiedzialnością pracodawcy zarówno na gruncie przepisów prawa pracy, ale także na gruncie przepisów karnych. Jakie zatem pojęcia są kluczowe dla prawidłowego planowania oraz rozliczania czasu pracy? Jakie systemy czasu pracy najczęściej spotykamy w praktyce? Czym się różnią? W jaki sposób należy planować czas pracy w każdym z nich? Na wszystkie te i wiele innych pytań odpowiemy podczas szkolenia. Jak zawsze praktycznie i w bardzo przystępny sposób, z dużą ilością wytycznych, stanowisk resortowych oraz interpretacji. Oferowane szkolenie to kontynuacja części pierwszej, stanowiącej wprowadzenie do tematyki czasu pracy.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak wypowiedzieć pracownikowi umowę o pracę? Na co uważać?
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Checklista przed zwolnieniem - Co sprawdzić i w jakiej kolejności?
Jak doręczyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy?
Jak przeprowadzić zwolnienie w trybie online?
Przyczyna zwolnienia - rozwijać ją w trakcie rozmowy z pracownikiem czy nie?
Trudne i niestandardowe zachowania podczas zwolnień, czyli co zrobić, gdy pracownik podrze swoje wypowiedzenie, odmówi jego podpisania.
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
pracowników działów kadr,
przedsiębiorców,
pracowników instytucji publicznych,
pracowników przedsiębiorstw,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
AGENDA SZKOLENIA
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Część merytoryczna
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCY
Anna Modzelewska Kancelaria Prawna Anna Modzelewska
Prawniczka. Członki Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Trener, wykładowczyni, autorka i prelegentka wielu szkoleń prawnych. Specjalistka z zakresu prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa rodzinnego.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem może wydawać się jedną z najprostszych czynności kadrowych, jednak niestety ilość toczących się procesów sądowych w tym zakresie pokazuje, jak złożona jest to kwestia. Dodatkowo pozostaje to wciąż jednym z kluczowych wątków w orzecznictwie Sądu Najwyższego. Mając powyższe na uwadze zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego zostaniecie Państwo zapoznani z zasadami rozwiązywania umów o pracę. Pozwoli to na bezpieczne wypowiedzenie umów w Państwa firmie, a tym samym zmniejszy ryzyko przegranych spraw w sądach pracy dotyczących odwołań od wypowiedzenia.
Poznań Biznes Partner oraz firma GBBC zaprasza na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt.Sales Booster - czyli czego nie robić w sprzedaży
Termin: 8 maja 2024 r. w godz. 10:00-12:00
To, czy handlowcy będą zamykać oczekiwaną ilość sprzedaży w założonym czasie zależy od wielu czynników. Począwszy od konkurencyjności oferty, przez dostosowanie sił sprzedaży do pracy na współczesnym rynku, po rezygnację z nieperspektywicznych leadów. Nieodpowiednio ukierunkowana i źle zarządzana determinacja handlowców może generować leady, które kradną czas i prowadzą w ślepy zaułek imienia Braku Realizacji Celu. Szkolenie Sales Booster! jest odpowiedzią na te wyzwania.
Program szkolenia:
1. 10 zasad prospectingu
2. Jak zacząć rozmawiać
3. Rola pytań w rozmowie z klientem w oparciu o metodę SPIN
Szkolenie odbędzie sie w stacjonarnie, w budynku sąsiadującym z siedzibą Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 406, sala A).
Sale, w których odbywają się nasze szkolenia są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Prelegent
Grzegorz Barszcz
Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.
W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.
Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.
Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.
Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.
O firmie GBBC
Firma konsultingowa założona przez Grzegorza Barszcza, przedsiębiorcę, menadżera i szkoleniowca z długoletnim doświadczeniem. Pomaga menedżerom i właścicielom usprawniać działanie firm przez budowę użytecznych strategii, organizuje skuteczne szkolenia dla działów sprzedaży, zakupów, marketingu i HR, a także doradza przy wdrożeniu odpowiednich metod i narzędzi.
Link logujący na szkolenie zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
Sylwetka trenera:
Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:
Poznań Biznes Partner oraz firma PC-Paul Paweł Szymkowiak zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. E-marketing - Profil biznesowy dla małej firmy w mediach społecznościowych.
Termin: 7 maja 2024 r. w godz. 17:00-20:00
Program szkolenia:
1. Profil osobisty przedsiębiorcy a profil jego firmy w mediach społecznościowych.
2. Profile firmowe na przykładzie mediów społecznościowych Firmy META - Facebook i Instagram.
3. Dostosowanie profilu do specyfiki działalności firmy - zasada spójności wizerunku w mediach społecznościowych, podobieństwa i różnice do strony internetowej firmy - przygotowanie spójnego contentu typu: grafiki, logotyp, kolorystyka, film, zdjęcie,
4. Zasada spójności wizerunkowej i aktualności przekazu.
5. Promowanie profilu społecznościowego firmy w Internecie - pozycjonowanie, SEO, ADS, słowa kluczowe, linki, menedżer reklam, hasztagi.
Prowadzący: Michał Karmański - informatyk, specjalista grafiki komputerowej, produkcji fotograficznej i filmowej w marketingu ze specjalizacją e-marketing
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCY
Mariusz Kowalczyk
We commerce
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Daj mi kilka godzin, a pokażę Ci, że prowadzone przez Ciebie działania reklamowa mogą się opłacać. Na przykładach, w przystępny i zrozumiały sposób, do natychmiastowego wykorzystania w Twojej firmie.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Judyta Sobolak
KANCELARIA ADWOKACKA JUDYTA SOBOLAK
Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Znajomość prawa autorskiego w społeczeństwie jest bardzo niska. Od lat krąży mit, jakoby prawo to było bardzo nudne i trudne. Na szkoleniu zagadnienia te opiszę na przykładach, bardzo praktycznie i mam nadzieję ciekawie - bez zbędnej teorii. Obserwując i prowadząc własne media społecznościowe muszę stwierdzić, że twórcy często działają na granicy prawa do czyjegoś utworu i równo często naruszają te prawa. W dobie sztucznej inteligencji temat komplikuje się jeszcze bardziej. Uważam, że w dobie gigantycznego rozwoju Internetu warto zadbać o świadomość w kontekście korzystania z czyjegoś utworu a poznanie zasad rządzących prawem cytatu warto poznać dla własnego bezpieczeństwa prawnego. Zapraszam serdecznie.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Budowanie marki na LinkedIn
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
Jak działa LinkedIn i do jakich działań wykorzystywać swój profil?
Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
Jak prawidłowo zbudować profil na LinkedIn i na co zwrócić szczególną uwagę?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
osób, które chcą zbudować profil na LikedIn,
właścicieli firm, którzy poszukują nowych kontaktów biznesowych i budują swoją markę w Social Media,
wszystkich osób, które założyły konto na LinkedIn, ale obawiają się aktywności w sieci zawodowej i biznesowej.
AGENDA SZKOLENIA
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Budowanie marki w Social Media
11:45 Spójność, autentyczność i profesjonalizm w Social Media
12:15 Jak zbudować profil na LinkedIn?
12:30 Jak działa LinkedIn i jego algorytmy?
13:00 Od czego zacząć budowanie marki na LinkedIn?
13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 29 kwietnia 2024 r., godz. 11:30-13:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Budowanie marki na LinkedIn
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Iwona Caputa
BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA
Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo - biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. Znajdziesz tu ogromną bazę wiedzy z różnych dziedzin i osoby, które publikują wartościowe treści, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. LinkedIn pozwoli Ci zbudowanie swojego wizerunku zawodowego i lepsze pozycjonowanie w Internecie. Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując swój profil. Poznasz algorytmy LinkedIn"a i zdobędziesz podstawową wiedzę, jak zbudować spójny, autentyczny i profesjonalny profil. Jeśli nie ma cię jeszcze na LinkedIn lub posiadasz nieaktywne konto, to szkolenie jest dla Ciebie. Przełamiesz barierę i przestaniesz się bać LinkedIn. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym zgodnie ze Strategią Rozwoju Miasta Poznania 2020+ przyjętą Uchwałą nr XLI/708/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 24 stycznia 2017 roku, którym jest m.in. upowszechnianie wiedzy biznesowej i wspieranie rozwijania kompetencji biznesowych dla mikro i małych przedsiębiorców oraz wśród osób planujących podjęcie działalności gospodarczej.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych, gdy:
· dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
· dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
· osoby te kwestionują prawidłowość danych
· przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
· Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebnen osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu realizowanym przez Ośrodek Doradczo-Szkoleniowy Wydziału Działalności Gospodarczej Urzędu Miasta Poznania.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.