Nie sprzedawaj, promuj!
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt.Nie sprzedawaj, promuj!
CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?
- Na czym polega poczucie komfortu w czasie prezentowania usługi lub produktu?
- Czym są nowoczesne formy promocji czy mix marketing?
- Czym jest marketing doświadczeń?
- Jak opowiadać obrazami?
- Tajemnica sieciowania - Czy to w ogólne jest potrzebne?
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
- pracowników działów sprzedaży,
- przedstawicieli handlowych,
- project managerów,
- osób odpowiedzialnych za realizacje celów sprzedażowych,
- studentów,
- właścicieli firm,
- wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
AGENDA SZKOLENIA
- 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 13:30 Poczucie komfortu w czasie prezentowania usługi lub produktu - bez klątwy zimnej słuchawki
- 14:00 Moc nowoczesnych form promocji, czy mix marketing? Zrób to sam!
- 14:15 Promocja przez eventy
- 14:30 Marketing doświadczeń
- 14:45 Jak opowiadać obrazami?
- 15:00 Tajemnica sieciowania
- 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Termin: 25 kwietnia 2024 r., godz. 13:30-15:30
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Nie sprzedawaj, promuj!
WAŻNE INFORMACJE
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
PROWADZĄCA
Monika Bezak
MINDLOOP
Monika Bezak posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie i pracy przy projektach szkoleniowych, edukacyjnych oraz stażowych połączone z wykształceniem dziennikarskim (i praktyką!) oraz psychologią menedżerską. Doradza firmom i instytucjom na etapie kreowania pomysłu i wdrażania projektu do realizacji. Sieciuje placówki edukacyjne oraz firmy. Moderuje procesy współpracy. Pozyskuje dofinansowanie dla projektów szkoleniowych krajowych oraz międzynarodowych. Zarządza projektami. Pracuje jako Ekspert ds. Rynku Pracy. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, inicjowania projektów badawczo-rozwojowych oraz procesów związanych z sieciowaniem. Lubi dzielić się wiedzą i inspirować.
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO
Bardzo często słyszę od osób zajmujących się sprzedażą, że nie lubią słowa "sprzedaż". Dzisiaj jednak zdecydowanie wszyscy gramy do jednej bramki - i chociaż cele są biznesowe - zajmujemy się tak naprawdę szeroko rozumianą promocją, która chociaż jest bardziej subtelna w swoim wyrazie, jest dużo bardziej skuteczna! W czasie naszego szkolenia możesz dowiedzieć się zatem, dlaczego warto promować, a nie sprzedawać i jak to robić samemu niezależnie od stanowiska jakie zajmujesz. Proponuję ujęcie poradnikowe w pigułce dla osób, które zajmują się obsługą klienta, sprzedażą i marketingiem, które, jak wierzę, poprawi Waszą efektywność. Osoby zajmujące się sprzedażą często czują, że sprzedają, a sekret tkwi we właściwym promowaniu, opowiadaniu o usłudze/produkcie - dlatego w czasie szkolenia dowiesz się: jak prezentować usługę/produkt by czuć się komfortowo, dlaczego nowoczesne formy promocji mają większą moc niż prezentowanie oferty, czy pytania o wielkość sprzedaży, a także w myśl zasady DO IT YOURSELF - dlaczego masz na to wpływ? Jak promować przez eventy? Jak stosować marketing doświadczeń? Jak opowiadać obrazami? Co to znaczy, że warto się sieciować? Szkolenie ułatwia sprzedaż, pierwszy kontakt telefoniczny, on-line i/lub osobisty, zachęca, by robić to umiejętnie - żeby nie czuć się sprzedawcą, nie być odbieranym jak sprzedawca, a jednak sprzedawać