
Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana online i offline
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach:
"Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana online i offline".
DATA: 07.11.2022 (poniedziałek)
Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00
Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00
WAŻNE!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
PROGRAM:
1. Sztuka budowania wizerunku
- Persony a propozycja wartości
- Archetypy marki, a nasza marka
2. Tożsamość a wizerunek
- Jak zarządzać tożsamością online by wykreować pożądany wizerunek
3. Etapy tworzenia marki
- Klucz marki - jakie drzwi otwiera?
- Zasada budowania klucza marki
4. Narzędzia wykorzystywane w poszczególnych etapach tworzenia marki
5. Identyfikacja wizualna
- Spójny przekaz
- Znaczenie psychologii w odbiorze przez klienta
6. Strategia promocji firmy a spójna identyfikacja firmy
7. Public relations- koncepcja, skuteczność
8. Branding percepcyjny a emocjonalny
REJESTRACJA: do 06.11.2022
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu:
https://forms.gle/kVpaSimjAcVq1fZH7
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
