.

Komunikacja marketingowa w czasach COVID-19, 22 października 2020r.

2020-10-22 ( czwartek )
webinar online

Rejestracja

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPCC) oraz Binaria Upgrade Marketing zapraszają na webinar poświęcony komunikacji marketingowej w czasach pandemii.
Epidemia koronawirusa istotnie zmienia naszą rzeczywistość, także biznesową. Na początku roku mało kto wyobrażał sobie, że będziemy zamykani w domach lub że będziemy nosić maski. Gwałtowanie zwiększyło się korzystanie ze środków komunikacji na odległość, do łask wróciła telewizja. Jak w tych warunkach prowadzić efektywną komunikację marketingową z odbiorcami? Temu poświęcimy najbliższy webinar.
Dla kogo jest ten webinar?
Wydarzenie jest przeznaczone dla profesjonalistów zainteresowanych wpływem pandemii na komunikację i niestandardowymi kampaniami marketingowymi.
Czego należy się spodziewać?
Opowiemy jak skutecznie docierać do konsumentów, którzy żyją w czasach wielkiej niepewności i noszą swoje życie osobiste, a może nawet i przyszłość w urządzeniach mobilnych. Na rewolucję technologiczną, w której internet przytłacza odbiorców informacjami i wzmacnia ich wpływ na organizacje i marki, nałożył się strach przed koronawirusem. W takich warunkach wiarygodność nadawców nie może budzić zastrzeżeń. Pokażemy jak ją osiągnąć. Teorię poprzemy przykładami efektywnych kampanii komunikacyjnych opartych na innowacyjnym wykorzystaniu social mediów, content i mobile marketingu oraz PR, a także zaprosimy uczestników do dyskusji.
Prowadzący:
- Hubert Zawadzki
- Kazimierz Piekarz
Binaria Upgrade Marketing to pierwsza na rynku agencja komunikacji marketingowej, która nie wykorzystuje reklam. W portfolio agencji można znaleźć kampanie dla klientów z branży żywności, motoryzacji, telekomunikacji, farmacji i ubezpieczeń. Własne studio filmowe i produkcja treści wideo czyni z firmy komunikacyjny "one-stop shop".
Z zaproszenia wyłączeni są reprezentanci podmiotów świadczących usługi komunikacyjne lub marketingowe.

Zobacz bpcc.org.pl/pl/wydarzenia/komunikacja-marketingowa-w-czasach-covid-19