Sprawy, w których możesz do nas zadzwonić

Jeśli chcesz załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Poznania, bądź miejskich jednostkach organizacyjnych,

a nie wiesz - kiedy? gdzie? w jaki sposób to zrobić? - zadzwoń! 61 646 33 44

  • udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji;
  • wskażemy wymagane dokumenty, załączniki, formularze, etc.;
  • podamy wysokości opłat i numery kont, na jakie należy je kierować;

Jeśli zaistniała sytuacja, wymagająca interwencji,

a nie wiąże się to z bezpośrednim zagrożeniem życia - zadzwoń! 61 646 33 44

  • przekierujemy sprawę do właściwej jednostki

Jeśli chcesz wiedzieć, czy Twoja sprawa została już załatwiona

- zadzwoń! 61 646 33 44

  • odpowiemy na Twoje pytania - jakie zazwyczaj zadajesz urzędnikowi;
  • poinformujemy Cię o toku twojej sprawy (dowód rejestracyjny, osobisty, wniosek o świadczenie PCŚ, MOPR);
  • nasze informacyjne pośrednictwo - istotne wsparcie dla urzędu;

Jeśli szanujesz swój czas,

i nie chcesz trwonić go w kolejkach - zadzwoń! 61 646 33 44

  • zarezerwujemy dla Ciebie dogodny termin wizyty;
  • podpowiemy, jak usprawnić proces realizacji procedur;
  • udzielimy merytorycznego wsparcia;
  • dzięki naszej pomocy ograniczysz ilość swoich wizyt w urzędzie do minimum;

Jeśli chcesz zgłosić awarię urządzeń miejskich, bądź jakiś niepokojący incydent,

- zadzwoń! 61 646 33 44

  • przyjmiemy i zarejestrujemy Twoje zgłoszenie
  • przekierujemy sprawę do właściwej jednostki - zapewniając szybkie usunięcie awarii
  • poinformujemy o niezbędnych procedurach (np. reklamacyjnych)

Jeśli komunikujesz się za pomocą języka migowego, jesteś osobą niesłyszącą

- umówimy Cię na wizytę w urzędzie w asyście tłumacza języka migowego!

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej