Cykl szkoleń: Nowoczesny marketing

Stowarzyszenie Oplotki, Michał Lisiecki z ArtOfSale, i Miasto Poznań zapraszają na bezpłatny cykl szkoleń Nowoczesny marketing.

Na górze napis: Cykl szkoleń: Nowoczesny Marketing. Na środku kolaż trzech grafik dla kolejnych dni szkoleń: Storytelling w biznesie, Marketing Partyzancki i Podcasty jako narzędzie marketingowe. Na każdej grafice zdjęcie uśmiechniętego mężczyzny w okularach i marynarce - MIchała Lisieckiego. Na samym dole hasło: Naucz się stosować te narzędzia we własnym biznesie. - grafika artykułu
Cykl szkoleń: Nowoczesny marketing

Stowarzyszenie Oplotki, Michał Lisiecki z ArtOfSale, i Miasto Poznań zapraszają na bezpłatny cykl szkoleń Nowoczesny marketing.

Gdyby człowiek w swoich decyzjach zakupowych kierował się wyłącznie chłodną kalkulacją, to ceny wszystkich przedmiotów sprzedawanych np. na Allegro byłyby na jednym poziomie. Tak się jednak nie dzieje. Dlaczego?

Ludzie to istoty emocjonalne i dzięki temu są podatni na różnego rodzaju przekazy np. marketingowe, których zadaniem jest wywołać odpowiedni stan emocjonalny a dzięki temu nakłonić ich do zakupów.

Nowoczesne narzędzia marketingu takie jak: storytelling, marketing partyzancki czy podcasting, służą właśnie temu, żeby wywoływać w potencjalnych klientach odpowiednie emocje. Dzięki temu sprawiają, że w głowach klientów nasza oferta jest bardziej atrakcyjna niż propozycje konkurencji.

Podczas szkoleń omówię te narzędzia i pokażę na wielu przykładach z życia różnych firm, w jaki sposób można je stosować we własnym biznesie.

Programy szkoleń:

Storytelling w biznesie - 29.11.2021 - 9:00-13:00

  • Storytelling - dlaczego to działa?
  • Jak wygląda schemat idealnej historii - Monomit
  • Klocki storytellingowe - składowe opowieści biznesowej
  • Archetypy w storytellingu - co to jest i czemu służą?
  • Przykłady storytellingu biznesowego - case studies
  • Jak NIE opowiadać historii w biznesie
  • Tworzenie własnej historii do zastosowań w biznesie

Marketing partyzancki - 30.11.2021 - 9:00-13:00

  • W jaki sposób działa Marketing Partyzancki
  • Czy w moim biznesie Marketing Partyzancki ma sens?
  • Trzy główne formy przekazu partyzanckiego w biznesie
  • Jak firmy posługują się Marketingiem partyzanckim - case study
  • Marketing Partyzancki a koszty, które musimy ponieść
  • Nasza konkurencja a Marketing Partyzancki
  • Czy istnieje przepis na partyzancką reklamę?

Podcasty jako narzędzie marketingowe - 03.12.2021 - 9:00-13:00

  • W jaki sposób podcasty pomagają w biznesie?
  • Własny podcast - od czego zacząć?
  • Skąd brać tematy do podcastów biznesowych
  • Narzędzia do obróbki i publikowania podcastów
  • Zalety i wady posiadania własnego podcastu
  • Najczęstsze błędy podczas tworzenia podcastów

Zapisy na szkolenia: zgłoszenia prosimy kierować na adres kontakt@artofsale.com.pl

W wiadomości prosimy o podanie na jakie szkolenie dokonywany jest zapis.

Szkolenia odbędą się on-line na platformie ZOOM. Po przesłaniu zgłoszenia każdy uczestnik otrzyma link umożliwiający włączenie się do szkolenia, na które się zapisał.

Sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania. #poznanwspiera

sieci społecznościowe