Podatki dla cudzoziemców w Polsce - szkolenie online w języku ukraińskim

online

Poznań Biznes Partner oraz P&R GROUP Sp. z o.o. zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. "Podatki dla cudzoziemców w Polsce"

Data: 3 czerwca 2025 r.
Godzina: 17:00-20:00
Miejsce: Platforma ZOOM
Język szkolenia: Ukraiński
Zapisy: Podatki dla cudzoziemców w Polsce

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom praktycznej i kompleksowej wiedzy na temat systemu podatkowego w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji cudzoziemców podejmujących zatrudnienie lub prowadzących działalność gospodarczą. Uczestnicy poznają obowiązujące przepisy, zasady rozliczeń podatkowych oraz wymogi związane z rejestracją i opłacaniem podatków oraz składek ZUS.

Grupa docelowa

Szkolenie jest skierowane do:

  • cudzoziemców mieszkających lub planujących zamieszkać w Polsce,
  • osób podejmujących pracę lub prowadzących działalność gospodarczą,
  • doradców podatkowych, księgowych oraz pracowników firm wspierających obcokrajowców w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych.

Program szkolenia

1. Struktura systemu podatkowego w Polsce:

  • Rola Krajowej Administracji Skarbowej (KAS),
  • kalendarz podatkowy - obowiązki podatkowe w ciągu roku,
  • zmiany w przepisach na lata 2024-2025.

2. Podstawy systemu podatkowego:

  • Rodzaje podatków: PIT, CIT, VAT, podatki lokalne,
  • rezydencja podatkowa - definicje i zasady,
  • obowiązki podatkowe cudzoziemców w zależności od statusu.

3. Podatek dochodowy dla cudzoziemców:

  • PIT dla osób zatrudnionych i samozatrudnionych,
  • CIT dla firm zakładanych przez obcokrajowców,
  • ulgi i zwolnienia podatkowe - kto i kiedy może z nich skorzystać.

4. VAT i podatki lokalne:

  • Rejestracja VAT - obowiązki, terminy, procedura,
  • zasady naliczania i rozliczania VAT w obrocie towarami i usługami,
  • podatki lokalne: od nieruchomości, środków transportu i inne.

5. Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne:

  • Obowiązki wobec ZUS dla cudzoziemców,
  • umowy międzynarodowe dotyczące unikania podwójnego opodatkowania oraz koordynacji systemów ubezpieczeń społecznych.

6. Podsumowanie i sesja pytań:

  • Zestawienie najważniejszych informacji w formie praktycznego podsumowania,
  • sesja pytań i odpowiedzi,
  • możliwość indywidualnych konsultacji z prowadzącą.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy szkolenia zdobędą aktualną i praktyczną wiedzę na temat systemu podatkowego w Polsce z perspektywy cudzoziemca. Dowiedzą się, jak ustalić swoją rezydencję podatkową, jak poprawnie rozliczać PIT i CIT, jak naliczać i odprowadzać VAT oraz jak spełniać obowiązki wobec ZUS. Zdobyta wiedza pomoże im unikać błędów formalnych i podejmować świadome decyzje w zakresie zatrudnienia, zakładania działalności gospodarczej i inwestowania w Polsce.

Prowadząca szkolenie

Kateryna Pawlak-Sadova - specjalistka z wieloletnim doświadczeniem w zakresie księgowości, prawa gospodarczego oraz opodatkowania cudzoziemców w Polsce.

Szkolenie finansowane jest z darowizny przekazanej przez Biuro Przedstawicielskie Tajpej w Polsce (Taipei Representative Office in Poland).

Zapraszamy serdecznie do udziału.

Poznań Biznes Partner

*Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Jak promować lokalną firme na Facebooku i Instagramie - szkolenie stacjonarne

Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404

Data: 29 maja 2025
Godzina: 17:00-19:00
Miejsce: ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, 2 piętro, sala C

Chcesz efektywnie promować swoją lokalną firmę i dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów? Weź udział w naszym szkoleniu, które pomoże Ci wykorzystać pełen potencjał Facebooka i Instagrama, aby zwiększyć widoczność Twojej marki na lokalnym rynku.

Szkolenie skierowane jest do:
Właścicieli małych i średnich firm, freelancerów, przedsiębiorców oraz wszystkich osób, które chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe w promocji swojej lokalnej działalności.

Program szkolenia obejmuje:

  • Różnica pomiędzy organicznym prowadzeniem profilu a płatną reklamą - dowiedz się, kiedy warto inwestować w reklamy, a kiedy skuteczne będą działania organiczne.
  • Najczęstszy błąd przy tworzeniu reklam na Facebooku i Instagramie - uniknij najczęstszych pułapek i zwiększ efektywność swoich kampanii.
  • Konfiguracja konta reklamowego Meta Ads - krok po kroku nauczysz się, jak poprawnie ustawić konto reklamowe, aby rozpocząć skuteczną promocję.
  • Konfiguracja podstawowych elementów (pixel/grupy remarketingowe) - jak ustawić Pixel Facebooka i grupy remarketingowe, by zwiększyć skuteczność kampanii.
  • Dobór celów reklamowych na Facebooku i Instagramie - jak wybrać odpowiedni cel kampanii, aby osiągnąć zamierzony efekt.
  • Jak prawidłowo targetować reklamy? - dowiedz się, jak precyzyjnie dobierać grupy docelowe, by trafić w zainteresowania lokalnych klientów.
  • Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie - praktyczne wskazówki i narzędzia do tworzenia skutecznych reklam.
  • Dobre przykłady tworzenia kampanii reklamowych - inspiracje i przykłady firm, które skutecznie wykorzystują reklamy na Facebooku i Instagramie.

Szkolenie jest idealnym rozwiązaniem, jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy w lokalnej społeczności i efektywnie wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki.

Szkolenie poprowadzą specjaliści z poznańskiej agencji marketingowej 3Mindset.

Zarejestruj się już teraz i zacznij skutecznie docierać do swoich klientów!
Rejestracja: Jak promować lokalną firme na Facebooku i Instagramie

Marka osobista w mediach społecznościowych - jak sprawić, aby mówili o tobie wszyscy - szkolenie online w języku ukraińskim

online

Poznań Biznes Partner oraz Fundacja Nejmovirna PL zapraszają na bezpłatne szkolenie online w języku ukraińskim pn. "Marka osobista w mediach społecznościowych - jak sprawić, aby mówili o tobie wszyscy", które odbędzie się 28 maja 2025 roku w godzinach 17:00-20:00 w formule online.

Czy wiesz, że dziś nie wystarczy już tylko "być dobrym" w tym, co robisz?
W świecie przeładowanym informacjami i błyskawicznym tempem komunikacji, to, jak jesteś postrzegany w sieci, może zadecydować o Twoim sukcesie - lub jego braku. Marka osobista w mediach społecznościowych to nie tylko modne hasło - to potężne narzędzie, które może otworzyć przed Tobą nowe drzwi, przyciągnąć uwagę właściwych osób i realnie wpłynąć na rozwój kariery czy biznesu.

Jeśli chcesz zbudować silny i rozpoznawalny wizerunek eksperta, przyciągać odbiorców autentyczną komunikacją i tworzyć społeczność wokół swoich działań - to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Zapisy: Marka osobista w mediach społecznościowych - jak sprawić, aby mówili o tobie wszyscy

Program zostanie zrealizowany w formie praktycznych punktów tematycznych, obejmujących m.in.:

- Budowanie marki osobistej
- Social media jako narzędzie personal brandingu
- Strategie angażowania odbiorców
- Efekt "Wow" i "Big Idea"
- Analizę i optymalizację działań w mediach społecznościowych
- Identyfikację grupy docelowej i budowanie relacji
- Rozwój marki osobistej a rozwój biznesu
- Sesję Q&A na zakończenie

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które chcą:

- budować wizerunek eksperta w swojej branży,

- świadomie rozwijać swoją obecność w mediach społecznościowych,

- inspirować, motywować i angażować innych,

- wzmocnić swoją pozycję na rynku pracy lub rozwinąć własny biznes dzięki silnej marce osobistej.

Prowadząca:

Anastasiia Kochnieva

Nejmovirna PL

Od ponad 10 lat przedsiębiorczyni z szerokim doświadczeniem w zarządzaniu biznesem, zespołami i rozwojem marek. Od 2017 roku prezeska fundacji w Ukrainie, a od 2023 - liderka Fundacji Centrum Integracji Kobiet "Nejmovirna PL" w Polsce. Jej zaangażowanie oraz rozwój globalnej marki "Nejmovirna" pozwalają otwierać oddziały fundacji na całym świecie i skutecznie wspierać kobiety w ich rozwoju osobistym i zawodowym.
Specjalizuje się w PR, marketingu, mediach społecznościowych oraz organizacji dużych wydarzeń - zarówno online, jak i na żywo. Jest również inicjatorką społeczności biznesowej, w ramach której tworzy przestrzeń do networkingu, współpracy i wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale obowiązują zapisy.

Wydarzenie jest finansowane z darowizny przekazanej przez Biuro Przedstawicielskie Tajpej w Polsce (Taipei Representative Office in Poland).

Poznań Biznes Partner

*Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców - szkolenie online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz I Oddział ZUS w Poznaniu zapraszają na spotkanie informacyjne poświęcone wakacjom składkowym dla przedsiębiorców.

Prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz być na bieżąco z aktualnymi rozwiązaniami i możliwościami, jakie oferuje Zakład Ubezpieczeń Społecznych? Skorzystaj z okazji i weź udział w bezpłatnym spotkaniu o wakacjach składkowych - możliwości zwolnienia z opłacania składek ZUS przez jeden wybrany miesiąc w roku. Co warto o nich wiedzieć? Jakie warunki trzeba spełnić? Jak złożyć wniosek i z jakich narzędzi skorzystać? O tym wszystkim opowie pracownik I Oddziału ZUS w Poznaniu.

Data: 28.05.2025 r.

Godzina: 09:00-11:00

Zapisy: Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Program spotkania:

1. Sprawy organizacyjne/porządkowe
2. Zwolnienie z opłacania składek w ZUS
3. Pełnomocnictwa kierowane do ZUS
4. mZUS - niezbędna platforma dla przedsiębiorców

Zapraszamy serdecznie do zapisów !

Liczba miejsc ograniczona!

Poznań Biznes Partner

*INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie w Polsce - szkolenie online w języku ukraińskim

online

Poznań Biznes Partner oraz AI-Assistant zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie w Polsce w języku ukraińskim.

Sztuczna inteligencja (AI) dynamicznie zmienia współczesny świat i staje się kluczowym narzędziem wspierającym rozwój biznesu. Jej efektywne wykorzystanie pozwala na automatyzację procesów, lepsze zrozumienie klientów, podejmowanie decyzji opartych na danych oraz budowanie przewagi konkurencyjnej. Znajomość możliwości AI i umiejętność ich praktycznego zastosowania staje się dziś nie tylko atutem, ale często koniecznością.

Termin: 27 maja, godz. 17:00-20:00 (online)

Zapisy: Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie w Polsce

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poznać podstawy wykorzystania sztucznej inteligencji w polskim środowisku biznesowym - niezależnie od poziomu zaawansowania technicznego. Będzie szczególnie przydatne dla przedsiębiorców, menedżerów, specjalistów ds. marketingu oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami i ich praktycznym zastosowaniem.

Cel szkolenia:

Przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy na temat sztucznej inteligencji w kontekście biznesowym oraz przedstawienie konkretnych, praktycznych zastosowań narzędzi AI w codziennej pracy.

Program szkolenia:

  • Wprowadzenie do AI - kluczowe pojęcia, aktualny ekosystem w Polsce
  • Prompty - czym są, jak je formułować, dlaczego determinują jakość wyników
  • Marketingowa analityka danych - skąd czerpać dane, jak je poprawnie analizować i interpretować
  • Tworzenie sprzedającego contentu - praktyczne techniki AI wspierające copywriting i grafikę

Prowadzący:

Władimir Onyszczenko

Założyciel firmy AI-Assistant, ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji w biznesie. Władimir Onyszczenko to specjalista, który pomaga firmom wdrażać rozwiązania AI, automatyzować procesy oraz zwiększać efektywność. W 2024 roku przeprowadził 9 edycji kursów AI, wdrożył ponad 40 rozwiązań w firmach i uruchomił 3 nowe projekty edukacyjne. Jego firma wspiera przedsiębiorców w wykorzystaniu nowoczesnych technologii, by poprawić wyniki biznesowe.

Szkolenie odbędzie się w formule online. Udział jest bezpłatny, obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

Wydarzenie jest finansowane z darowizny przekazanej przez Biuro Przedstawicielskie Tajpej w Polsce (Taipei Representative Office in Poland).

Poznań Biznes Partner

*Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

szkolenie on-line

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

  • omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
  • NIP - Urząd Skarbowy
  • REGON - Urząd Statystyczny
  • rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

  • zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
  • składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 22 kwietnia 2025 r., godz. 10.00 - 13.00

Zapisy: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Serdecznie zapraszamy!

Poznań Biznes Partner

*INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Wystąpienia publiczne - szkolenie stacjonarne

Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach stacjonarnych pt. Wystąpienia publiczne

Data: 26.05.2025 (poniedziałek)

Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI

Czas szkolenia: 09:00-12:00

Miejsce szkolenia: budynek Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C*, II piętro,

* sala dostosowana do osób z ograniczoną mobilnością

Program szkolenia:

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Teoria i podstawy wystąpień publicznych
  • Przygotowanie do wystąpień - struktura i planowanie
  • Techniki radzenia sobie ze stresem
  • Komunikacja niewerbalna (kogo kocha kamera i mikrofon?)
  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Cel szkolenia:

  • Nabycie praktycznych umiejętności wystąpień publicznych
  • Zwiększenie pewności siebie podczas prezentacji
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i tremą

Rejestracja do 23.05.2025

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/GoUWYC2u4FLy8TGr5

Sylwetka trenera:

Małgorzata Gierwazik - doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce i administracji. Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (2016 r.)  Pełni funkcję członka Zarządu Polskiej Izby Gospodarczej Importerów Eksporterów i Kooperacji. Ekspertka komunikacji społecznej, Public Relations i Media Relations, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Członkini Polskiej Akademii Nauk - Sekcja Informacji Naukowej (od 2009 r.)  Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe jako rzecznik prasowy w organizacjach o zróżnicowanej formie prawnej. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych, PR, MR i budowania marki. Wspiera osoby publiczne, zarządy i wyższą kadrę w umiejętnościach komunikacyjnych i autoprezentacyjnych oraz budowaniu spójnej marki osobistej.  Inspiruje i motywuje -  łącząc szeroką wiedzę akademicką i wieloletnie doświadczenie w środowisku gospodarczym. Autorka publikacji naukowych z tematyki rzecznictwa prasowego, w tym monografii: "Rzecznik prasowy w administracji rządowej" (2014), oraz publikacji dotyczącej informacji w polskiej polityce: "Rzecznik prasowy rządu. Rola i zadania w polskiej polityce informacyjnej po 1989 roku" (2020).  Jest wykładowcą akademickim (UAM oraz Uniwersytet WSB Merito) i twórcą autorskich programów: "Informacja w sytuacjach kryzysowych", "Techniki negocjacji i mediacji", "Wystąpienia publiczne", "Warsztaty kompetencji komunikacyjnych" czy "Strategie Public Relations". Uczestnicy szkoleń i wykładów twierdzą, że zaraża entuzjazmem i potrafi błyskawicznie zdefiniować problemy komunikacyjne.  Cenią szczególnie przygotowanie merytoryczne jak i umiejętność dzielenia się doświadczeniem.  Poza zawodowo: entuzjastka ćwiczeń... umysłu, wyłapywania ciekawostek z natłoku informacji, myślenia przyczynowo-skutkowego i budowania mostów zamiast murów :)

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

POLSKA IZBA GOSPODARCZA

Importerów Eksporterów i Kooperacji

www.pcc.org.pl

Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców - szkolenie online

szkolenie online

Bezpłatne szkolenie online: "Prawne aspekty zamówień publicznych"

Termin: 26 maja 2025, godz. 10:00

Organizatorzy:

  • Poznań Biznes Partner
  • Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania
  • Poznański Fundusz Poręczeń Kredytowych

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online, które pozwoli uczestnikom na zapoznanie się z kluczowymi zagadnieniami dotyczącymi zamówień publicznych. Szkolenie skierowane jest do podmiotów, które chcą ubiegać się o zamówienia publiczne, oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa zamówień publicznych.

Zakres szkolenia:
Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach procesu zakupowego, w tym:

  • rodzajach dokumentów wymaganych w procedurze zamówień publicznych,
  • kwestiach związanych z podpisami elektronicznymi,
  • charakterystyce różnych procedur zamówieniowych,
  • terminach i procedurach związanych z realizacją zamówień publicznych.

Prowadząca:
Katarzyna Woźniak - mgr prawa, z prawie 20-letnim doświadczeniem w obszarze zamówień publicznych, zarówno po stronie wykonawców, jak i zamawiających. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, jest również biegłym sądowym w dziedzinie zamówień publicznych przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu oraz wykładowcą akademickim.

Zapisy: Prawne aspekty zamówień publicznych

Poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych - ABC eksportu

szkolenie online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.

Poszukiwanie kontrahentów na rynkach zagranicznych - ABC eksportu

Data: 19.05.2025 (poniedziałek)

Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI

Czas szkolenia online: 10.00-12.00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 12.00-14.00

Program szkolenia:

1. Dlaczego warto eksportować

2. Metody poszukiwania kontrahentów na rynkach zagranicznych

3. Kryteria brane pod uwagę przy selekcji firm

4. Instytucje wspierające w zakresie poszukiwania kontrahentów na rynkach zagranicznych

5. Sposoby oceny partnerów handlowych na rynkach zagranicznych

6. Budowanie relacji biznesowych na rynkach zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem

udziału w zagranicznych misjach gospodarczych, targach oraz bezpośrednich spotkaniach

Rejestracja do 18.05.2025

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/p8znVMEd13m7pC2s7

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Iwona Wesołek - Ekspert z zakresu wprowadzania produktów i firm na rynki zagraniczne, tj. kojarzenia partnerów, tworzenia strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz finansowania działań ekspansyjnych. Jest twórcą biznesplanów oraz analiz rynkowych. Posiada doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków publicznych, w tym z UEm.in. na rozwój eksportu. Organizowała szereg wyjazdów na targi i misje gospodarcze zagranicą, ponadto szkolenia i konferencje, w tym międzynarodowe związane z tematyką eksportu. Posiada 20-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradczych związanych z rozwojem eksportu, w tym jako wieloletni konsultant Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw PARP. Pełni funkcję dyrektora w Polskiej Izbie Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji.

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

POLSKA IZBA GOSPODARCZA

Importerów Eksporterów i Kooperacji

www.pcc.org.pl

Zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym w XXI wieku - szkolenie stacjonarne

Poznań Biznes Partner, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz KOOPRACOWNIA Magdalena Kijko zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt. Zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym w XXI wieku.

Data: 19.05.2025r.

Godzina: 17:00-20:00

Miejsce: Poznań Biznes Partner, Ul. 28 czerwca 1956r. 404 , piętro II, sala C

Zapisy: Zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym w XXI wieku

Zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym w XXI wieku.

Wszystko, wszędzie, naraz jest możliwe jedynie w fikcji filmowej.Zrównoważenie, wyważenie, znalezienie balansu pomiędzy kluczowymi obszaramiżycia pozwala czerpać z doświadczania czasu, a nie na jego konsumpcję.Coraz częściej praca wyznacza rytm dnia.Coraz więcej o niej myślimy i mówimy poza godzinami jej trwania.Work-life balance to osobisty konstrukt dający poczucie kontroli nad wielością i złożonością współczesnego świata.To osobista filozofia pracy.

Dla kogo jest to szkolenie?

- dla osób przeciążonych natłokiem zadań

- dla osób, które mają trudność w utrzymaniu równowagi pomiędzy różnymi sferami swojego życia

- dla osób, które potrzebują się zatrzymać i spojrzeć z lotu ptaka na swoje postrzeganie czasu

- dla osób poszukujących rozwiązań gotowych do przetestowania w życiu

Z czym wyjdzie uczestnik?

-Zrozumie, jaki czynniki mają wpływ na gospodarowanie czasem.

-Dowie się, jakie są powszechne pułapki związane z postrzeganiem czasu i jak się z nichwydostać.

-Wychwyci blokujące przekonania, które wpływają niekorzystnie na jednostkowy dobrostan.

-Otrzyma konkretne narzędzia, które pomogą dokonać wglądów i przewartościować swoje dotychczasowe sposoby budowania prywatnego poczucia work-life balance.

Program Szkolenia:

  1. Definicja work-life balance jako osobistej filozofii pracy i życia.
  2. Czynniki wpływające na gospodarowanie czasem.
  3. Powszechne pułapki związane z postrzeganiem czasu i sposoby ich unikania.
  4. Rozpoznawanie i eliminowanie blokujących przekonań wpływających na dobrostan.
  5. Narzędzia wspierające tworzenie indywidualnego podejścia do work-life balance.
  6. Praktyczne rozwiązania gotowe do wdrożenia w codziennym życiu.
  7. Podsumowanie i refleksja nad osobistym postrzeganiem czasu.

Prowadząca:

Magdalena Adamska-Kijko - socjolożka, trenerka, tutorka akademicka, coach kariery, założycielka KOOPRACOWNI

Wieloletnia koordynatorka projektów społeczno-kulturowych, której nie przeraża złożoność realizowanych zadań. Spełnia się przy projektowaniu celów długodystansowych oraz ścieżek ich osiągania. Fascynuje ją praktyczne zastosowanie wiedzy naukowej. Niezależnie od pełnionej roli (badaczka, trenerka, tutorka akademicka) słucha uważnie ludzkich historii. Lubi, gdy uczestnicy jej szkoleń zyskują odwagę by się uczyć.

W KOOPRACOWNI oferuje szkolenia oraz coaching kariery wzmacniające twórczą odwagę do osiągania satysfakcji zawodowej.

Studiowała socjologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz Ludwig Maximilians Universitat w Monachium. Warsztat trenerski szkoliła na Collegium Civitas, a tytuł coacha kariery uzyskała na Uniwersytecie SWPS.

Strona internetowa KOOPRACOWNI

Magdalena Adamska-Kijko | LinkedIn

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

*Sala jest przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością

Poznań Biznes Partner

*Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Wybór formy prawnej, jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym - szkolenie online

online

Wspólnie z Wydziałem Prawnym Urzędu Miasta Poznania zapraszamy na szkolenie online "Wybór formy prawnej, jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym".

Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG) to jedna z najpopularniejszych form biznesu w Polsce. Jest stosunkowo prosta w założeniu i prowadzeniu, daje dużą swobodę działania, ale niesie też ze sobą istotne ryzyka - zarówno prawne, jak i finansowe. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy, jak niewielka różnica w treści umowy czy brak właściwego zabezpieczenia może wpłynąć na cały ich majątek - również ten prywatny.

Dlatego zapraszamy na szkolenie "Wybór formy prawnej, jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym", które w przystępny i praktyczny sposób pokaże, jak zarządzać ryzykiem prawnym w jednoosobowej działalności i chronić siebie oraz swój biznes przed niepożądanymi konsekwencjami.

Szkolenie odbędzie się w formule online w dniu 16.05.2025 r. w godzinach 09:00-13:00.

Zapisy: Wybór formy prawnej, jak skutecznie zabezpieczyć JDG pod kątem prawnym

Program szkolenia:

I.Wprowadzenie i analiza ryzyk prawnych

1.Powitanie, przedstawienie prowadzących, przedstawienie programu szkolenia

2.JDG jako forma prowadzenia biznesu - wady i zalety

3. Inne formy prowadzenia działalności gospodarczej - przekształcenie JDG w spółkę

4.Identyfikacja podstawowych ryzyk prawnych (umowy, prawo pracy, sukcesja na wypadek śmierci)

II.Relacje z kontrahentami - jak zabezpieczyć się przed ich nierzetelnym działaniem

1.Weryfikacja sytuacji majątkowej kontrahenta

2.Jak tworzyć i analizować umowy z kontrahentami

3.Spór sądowy czy mediacja

III.Prawo pracy w JDG

1.Formy prawne (zlecenie, dzieło, umowa o pracę)

2.Podstawowe obowiązki pracodawcy wobec pracownika

IV.Jak ochronić przed ryzykiem gospodarczym majątek prywatny

1.W jaki sposób rozporządzić majątkiem, aby się nie narazić na niepożądane konsekwencje - sprzedaż, darowizna, dożywocie

2.Jak zabezpieczyć majątek prywatny w związku małżeńskim i związku nieformalnym

3.Pełnomocnik w JDG

4.Upadłość przedsiębiorcy a upadłość konsumencka

V.Zabezpieczenie na wypadek śmierci

1.Czym jest zarząd sukcesyjny i jak go ustanowić?

2.Dlaczego warto spisać testament i jak to zrobić?

VI.Zakończenie

Zapraszamy serdecznie do zapisów !

Poznań Biznes Partner

*INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Understanding AI through English - szkolenie online

online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Understanding AI through English

Termin: 16.05.2025, godz. 09:00-10:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Understanding AI through English

Ważne informacje:

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, zapisanie się na webinar nie gwarantuje możliwości udziału w nim - obowiązuje kolejność dołączenia. Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Vocabulary and concepts (algorithms, machine learning, neural networks, big data)
  • NLP (tokenisation, sentiment analysis, chatbots, machine translation, chatGPT)
  • Ethics (bias, surveillance, accountability, fairness, facial recognition)
  • Machine Learning and Deep Learning

Do kogo skierowane jest szkolenie?

All departments employees

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 AI vocabulary / Słownictwo związane ze Sztuczną Inteligencją
  • 10:00 NLP, Ethics, Machine Learning, Deep Learning / Przetwarzanie języka naturalnego, Etyka w świecie AI, Uczenie maszynowe, Uczenie głębokie
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Prowadząca:

Marta Długosz-Sawicka

Lektor języka angielskiego

Lektor języka angielskiego z ponad 20 letnim stażem. Liczne szkolenia prowadzone dla szkół językowych, Uniwersytetu Łódzkiego, firm, instytucji, osób fizycznych. Doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego oraz biznesowego na poziomach zaawansowania A1-C1. Doświadczenie w tłumaczeniach pisemnych, symultanicznych oraz konsekutywnych. Tłumaczenia na konferencjach, szkoleniach firm, eventach korporacyjnych.

Słowo od prowadzącego:

This time I have prepared an English workshop on AI. This training is suitable for learners with interest in Artificial Intelligence, technology and ethical issues surrounding emerging technologies. / Zapraszam na szkolenie z języka angielskiego podczas którego zgłębimy tajniki Sztucznej Inteligencji. Będziemy pracować ze słownictwem związanym z AI oraz z problemami natury etycznej jeżeli chodzi o otaczające nas technologie.

Jak wykorzystać LinkedIn w 2025, by znaleźć dobrze płacących Klientów?

Plus Jeden, ul. Za Bramką 1

Poznań Biznes Partner oraz Katarzyna Kędzia zapraszają na bezpłatne, stacjonarne szkolenie pt. Jak wykorzystać LinkedIn w 2025, by znaleźć dobrze płacących Klientów?

Szkolenie + warsztaty + networking
Termin: 15 maja 2025 | godz. 16:30-18:30

Zapisy: Jak wykorzystać LinkedIn w 2025, by znaleźć dobrze płacących Klientów?

Miejsce: Plus Jeden, ul. Za Bramką 1, sala, I piętro

Dlaczego warto wziąć udział?

LinkedIn to największa biznesowa platforma społecznościowa - działa już ponad 20 lat i nie zwalnia tempa!
W Polsce korzysta z niej ponad 8 milionów osób, a każdego miesiąca dołącza ponad 100 tysięcy nowych użytkowników. Na całym świecie - już ponad 1 miliard ludzi.

To przestrzeń społecznego zaufania, gdzie możesz:

  • budować markę osobistą
  • publikować posty, ankiety, karuzele
  • zdobywać wartościowe kontakty
  • i... pozyskiwać dobrze płacących Klientów!

Dla kogo jest to szkolenie?

  • prowadzisz własny biznes
  • pracujesz na etacie i chcesz rozwinąć swoją markę osobistą
  • chcesz skutecznie działać na LinkedIn w 2025 roku

Nie masz jeszcze konta? Załóż profil przed spotkaniem.
Warto też zainstalować aplikację mobilną LinkedIn.

Program spotkania:

  • Co to jest LinkedIn i dla kogo jest ta platforma
  • Korzyści działania na LinkedIn w 2025
  • Mity i najczęstsze błędy
  • Jak wygląda profesjonalny profil
  • Jak się wyróżnić i przyciągać uwagę
  • Jak znaleźć dobrze płacących Klientów
  • Ukryte funkcje LinkedIn, które warto znać

Dla uczestników: Checklista Profesjonalnego Profilu na LinkedIn

Prowadząca - Kasia Kędzia- ekspertka, która odczarowuje LinkedIn i pokazuje, jak wykorzystać jego potencjał w praktyce. Po 11 latach pracy w korporacyjnej księgowości postanowiła zmienić kierunek zawodowy i dziś wspiera innych w budowaniu marki osobistej oraz pozyskiwaniu klientów przez LinkedIn. Uczy, jak działać lepiej niż 98% użytkowników. Opracowała autorską metodę budowania widoczności i sieci kontaktów. Pokazuje, jak profesjonalnie prowadzić profil i skutecznie wykorzystywać algorytm platformy. Jest autorką jedynego w Polsce tak kompleksowego kursu LinkedIn dla Wirtualnych Asystentek i specjalistek social media, a także prowadzi program "LinkedIn w biznesie" oraz szkolenia dla firm.

Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu" - spotkanie informacyjne online

szkolenie online

Poznań Biznes Partner, Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Stowarzyszenie Na Rzecz Spółdzielni Socjalnych zapraszają na bezpłatny webinar pt. Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu".
Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (i ich pracowników) mających siedzibę lub oddział w firmy w mieście Poznań oraz powiatach: poznański, średzki, śremski, szamotulski i obornicki.

Termin: 14 maja 2025, godz. 10:00 - 11:30

Program spotkania:
1. kluczowe informacje o projekcie
2. od procesu wnioskowania do uzyskania wsparcia
3. przydatne wskazówki dla uczestników

Szkolenie poprowadzi Anna Nadstawska - Kierownik w Dziale Koordynacji Projektów.

Rejestracja: Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu"

Serdecznie zapraszamy!

Kreatywny marketing - Jak wykorzystać grafikę w strategii marketingowej? - szkolenie stacjonarne

Poznań Biznes Partner, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

Poznań Biznes Partner oraz DESIGN STUDIO Weronika Wolska zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt. Kreatywny marketing - Jak wykorzystać grafikę w strategii marketingowej?

Kiedy? 13.05.2025r.

Gdzie? Poznań Biznes Partner, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro

O której? 17:00 - 20:00

Dlaczego grafika ma znaczenie?

Współczesny odbiorca podejmuje decyzje w ułamku sekundy - często to właśnie obraz decyduje, czy ktoś zwróci uwagę na Twój przekaz. Grafika nie tylko zwiększa rozpoznawalność marki, ale również buduje emocje, wspiera treść i pomaga w skutecznej komunikacji z klientem. Estetyczne i przemyślane projekty graficzne potrafią przyciągnąć uwagę, zatrzymać odbiorcę na dłużej i realnie wpłynąć na jego decyzje zakupowe.

Dlatego warto nauczyć się, jak tworzyć grafikę, która nie tylko wygląda dobrze, ale także działa skutecznie w ramach strategii marketingowej - niezależnie od tego, czy tworzysz kampanię, rozwijasz markę osobistą, czy działasz w social mediach.

Zakres tematyczny:

1. Rola grafiki w strategiach marketingowych
· Jak efektywnie wykorzystywać grafikę do promocji produktów i usług?
· Przykłady najlepszych praktyk w marketingu i projektowaniu.
2. Projektowanie banerów i angażujących materiałów promocyjnych
· Podstawy estetyki w projektowaniu: kompozycja, barwy i typografia.
· Jak przygotować projekt, który wyróżnia się na tle konkurencji?
3. Wspieranie celów marketingowych za pomocą grafiki
· Budowanie rozpoznawalności przez spójny wizerunek marki.
· Grafika jako narzędzie do leadów oraz zwiększania sprzedaży.
4. Znaczenie projektowania wizualnego
· Jak grafika pomaga kształtować identyfikację wizualną?
· Jak kompozycja i kolorystyka wpływają na emocje i decyzje klientów?
5. Tworzenie projektów, które skutecznie angażują odbiorców
· Jak dopasować projekty do potrzeb i oczekiwań różnych grup?
· Jak budować storytelling za pomocą grafiki, by angażować i inspirować?

Dla kogo jest to szkolenie?

-Dla właścicieli firm i startupów, którzy chcą wzmocnić swój wizerunek w sieci i offline.

-Dla specjalistów ds. marketingu, którzy chcą lepiej współpracować z grafikami i tworzyć skuteczniejsze kampanie.

-Dla freelancerów i twórców, którzy chcą samodzielnie projektować estetyczne i angażujące materiały.

-Dla studentów i początkujących grafików, którzy chcą poznać realne zastosowania grafiki w marketingu.

Informacje o trenerze :

Weronika Wolska

Projektantka graficzna i edukatorka z ponad 10-letnim doświadczeniem. Ukończyła kierunek Projektowanie Graficzne na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu i Akademii Sztuki w Szczecinie. Autorka kompleksowego Kursu Grafiki, blogerka oraz właścicielka studia graficznego DESIGN STUDIO. Eksploruje świat, marketing i nowe technologie. Jej kursy, konsultacje, szkolenia i webinary stanowią nie tylko źródło wiedzy, lecz także narzędzie, które wspiera ludzi w rozwijaniu umiejętności oraz osiąganiu wyznaczonych celów.
weronikawolska.pl

Liczba miejsc ograniczona!

Zapraszamy serdecznie do zapisów: Kreatywny marketing - Jak wykorzystać grafikę w strategii marketingowej?

*Sala jest przystosowana do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością.

Poznań Biznes Partner

*Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

ul. 28 Czerwca 1956 r. 404

1. Administrator
Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych

  • e-mail: iod@um.poznan.pl
  • pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
    3. Cel przetwarzania

Dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, które polega na upowszechnianiu wiedzy biznesowej i wspieraniu rozwijania kompetencji biznesowych wśród mikro i małych przedsiębiorców oraz osób planujących podjęcie działalności gospodarczej. Zadanie jest realizowane w formie szkoleń w ramach Ośrodka Poznań Biznes Partner (programu koordynowanego przez Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania).
4.    Podstawa prawna przetwarzania
Uchwała Nr XLI/708/VII/2017 Rady Miasta Poznania z dnia 24-01-2017 w sprawie Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+
5.    Okres przechowywania
Po zrealizowaniu celu, dla którego zebrano dane, będą one przechowywane w archiwum przez okres 5 lat.
6.    Prawa osoby, której dane dotyczą
Może Pani/Pan zażądać od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu na zasadach i w granicach określonych w rozdziale III Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Aby skorzystać z przysługujących Państwu praw, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe znajdują się powyżej).
7.    Prawo do wniesienia skargi
Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8.    Wymóg podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie umożliwiającym wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym jest niezbędne, a w pozostałym zakresie dobrowolne. Niepodanie danych niezbędnych uniemożliwi Pani/Panu udział w szkoleniu.
9.    Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:

  • podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
  • dostawcom usług, którym zlecono zadania związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. firmom zajmującym się obsługą informatyczną administratora.W związku z oparciem przetwarzania danych na wykonaniu zadania realizowanego w interesie publicznym konieczne jest poinformowanie także o prawie do wniesienia sprzeciwu. Tej informacji brakowało w dotychczas stosowanej przez Państwa klauzuli informacyjnej.