Powiększ tekst

Oficer Dyżurny Straży Miejskiej

Opis

Oficer dyżurny SMMP przyjmuje zgłoszenia od mieszkańców w systemie całodobowym.
Zgłoszeń można dokonywać:

Dla zapewnienia gwarancji sprawnej i merytorycznie właściwej interesantów Komendant Straży Miejskiej Miasta Poznania informuje, że tryb zgłoszenia skierowanego drogą:

  • poczty elektronicznej liczony jest od dnia wprowadzenia wiadomości do systemu teleinformatycznego,
  • drogą listową  (pocztową) od daty wpływu,
  • osobiście i telefonicznie od momentu przyjęcia zgłoszenia.

Zgodnie z obowiązującym prawem zgłoszenia o charakterze skarg, wniosków lub postulatów o charakterze porządkowym załatwiane są bez zbędnej zwłoki w terminie do 30 dni. Sprawy dotyczące bezpieczeństwa w komunikacji związane np. z koniecznością usunięcia pojazdu załatwiane są bezpośrednio po przyjęciu zgłoszenia.

Straż Miejska Miasta Poznania udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi określone w art.63 par 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, kodeksu postępowania administracyjnego. Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazaną osobę (imię i nazwisko) od której pochodzą, jej adres (kod pocztowy,miejscowość, ulica i nr domu) i żądania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie wskazano adresu wnoszącego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia

Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej: Straż Miejska Miasta Poznania (sm.poznan.pl).

sieci społecznościowe

Drukuj tekst
Pokaż kod QR