Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies - w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN - Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies. Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Przedszkole prowadzi grupy dla 5, i 6 latków.Przedszkole Da Vinci to placówka, w której respektujemy indywidualność każdego dziecka, zapewniamy mu poczucie bezpieczeństwa i akceptacji. W życzliwej, pełnej szacunku atmosferze dziecko może swobodnie rozwijać swoje pasje, talenty, a świat poznaje poprzez doświadczanie i aktywne działanie. Naszym celem jest wychowanie dzieci ciekawych, twórczych, otwartych na otaczającą je rzeczywistość, a także wrażliwych na drugiego człowieka. Ważne jest również rozwijanie w nich samodzielności, niezależności oraz umiejętności radzenia sobie z porażkami tak, aby z radością podjęły naukę w klasie pierwszej.
Go back to list