Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana online i offline

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach

Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana online i offline - grafika artykułu
Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana online i offline

"Jak zbudować wizerunek marki aby była odpowiednio postrzegana online i offline".

DATA: 07.11.2022  (poniedziałek)

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

PROGRAM:

1.           Sztuka budowania wizerunku

-            Persony a propozycja wartości

-            Archetypy marki, a nasza marka

2.           Tożsamość a wizerunek

-            Jak zarządzać tożsamością online by wykreować pożądany wizerunek

3.           Etapy tworzenia marki

-            Klucz marki - jakie drzwi otwiera?

-            Zasada budowania klucza marki

4.           Narzędzia wykorzystywane w poszczególnych etapach tworzenia marki

5.           Identyfikacja wizualna

-            Spójny przekaz

-            Znaczenie psychologii w odbiorze przez klienta

6.           Strategia promocji firmy a spójna identyfikacja firmy

7.           Public relations- koncepcja, skuteczność

8.           Branding percepcyjny a emocjonalny

REJESTRACJA: do 06.11.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/kVpaSimjAcVq1fZH7

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

Szkolenie w efekcie wyposaża w narzędzia brandingowe, pomagające kształtować obraz marki w głowach klientów. Identyfikacja wizualna, to ona odpowiada za wygląd marki. W jej zakres wchodzi wszystko, czego odbiorca doświadcza wizualnie. System komunikacji, to on definiuje co, i w jaki sposób o sobie mówisz. Odpowiednio dobrane słowa i treści pomagają budować zaufanie oraz w zrozumiały sposób opowiadają o marce. Strategia marki - to ona ułatwia decyzje. Rozkładając markę na czynniki pierwsze, pozwala ją lepiej zrozumieć. System identyfikacji i wytyczne - pozwala zachować spójność podczas tworzenia materiałów do różnych kanałów i segmentów rynku. Szkolenie ma za zadanie przygotować Uczestników do profesjonalnego zarządzania marką / markami w warunkach trudnego, nasyconego konkurencyjnymi produktami i markami rynku. Uczestnicy szkolenia poznają elementy procesu zarządzania marką, w tym jak rozpoznawać potrzeby i motywy zachowań konsumentów marki. Nauczą się technik promocyjnych wykorzystywanych w zarządzaniu marką, w tym spojrzą na markę oczyma klienta.

Sylwetki trenerów:

Magdalena Robaszkiewicz  - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i  marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 23 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarzadzania marketingowego, strategii e-marketingowych.  Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (również online) i jakościowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  od 2005 do 2013 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo - Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych,  jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych,  które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista  ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO  dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji.  Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.