Adam Pioch specjalizuje się od ponad 18 lat w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.
Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści.
Jest współautorem książki "Biblia e-Biznesu 2"., oraz "Biblii e-Biznesu 3". Przygotował 4 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU! To ten najobszerniejszy :)
Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki "Narratologia" autorstwa Pawła Tkaczyka.
Wystąpił na konferencji TEDx z mową pt "Na co komu dziś Storytelling".
Wykłada Storytelling na uczelniach wyższych: WSB Merito, ASBIRO, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wykładał na: Collegium Da Vinci, Uczelnia Łazarskiego.
Czterokrotnie wybrany najlepszym wykładowcą na kierunku Executive MBA WSB Wrocław.
Szkolił pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP, KGHM, Leroy
Merlin, ING, PZU