Adam Pioch specjalizuje się od ponad 18 lat w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.
Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści.
Jest współautorem książki "Biblia e-Biznesu 2"., oraz "Biblii e-Biznesu 3". Przygotował 4 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU! To ten najobszerniejszy :)
Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki "Narratologia" autorstwa Pawła Tkaczyka.
Wystąpił na konferencji TEDx z mową pt "Na co komu dziś Storytelling".
Wykłada Storytelling na uczelniach wyższych: WSB Merito, ASBIRO, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wykładał na: Collegium Da Vinci, Uczelnia Łazarskiego.
Czterokrotnie wybrany najlepszym wykładowcą na kierunku Executive MBA WSB Wrocław.
Szkolił pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP, KGHM, Leroy
Merlin, ING, PZU

Drukuj tekst
Pokaż kod QR

Pozostałe publikacje w tej serii: