Dzień IV Dni Przedsiębiorczości Poznań 2025. Konferencja biznesowa: Działaj w sieci - łącz ludzi, buduj markę

Przedstawiamy czwarty dzień jubileuszowej, 15. edycji Dni Przedsiębiorczości w Poznaniu - w całości poświęcony social media marketingowi. To dzień pełen praktycznej wiedzy, najnowszych trendów i inspirujących case studies, który pokaże, jak marki - małe i duże - mogą skutecznie budować swoją obecność online, angażować odbiorców i tworzyć realną wartość biznesową w świecie cyfrowej komunikacji.

Dni Przedsiębiorczości Poznań- grafika wydarzenia - grafika artykułu
Dni Przedsiębiorczości Poznań

Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe do tworzenia zaangażowanych społeczności, zwiększania sprzedaży produktów i usług oraz efektywnej komunikacji z klientami. Dodatkowo otrzymają praktyczne wskazówki, inspiracje, możliwość pracy nad własnymi materiałami promocyjnymi oraz szansę na wartościowy networking z ekspertami branży i przedsiębiorcami.

W programie:

Postaw na silną markę, aby nie stracić na dominacji AI w świecie online - Agencja Widoczni (30min, Anna Zalewska)

W świecie, w którym sztuczna inteligencja coraz mocniej kształtuje sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami, rola silnej i spójnej marki nabiera wyjątkowego znaczenia Podczas spotkania porozmawiamy o tym jaką rolę odgrywa marka w dobie AI i dlaczego autentyczność rozpoznawalność i wartości są dziś kluczowe jak zadbać o swoją markę online poprzez skuteczne działania w social mediach oraz na własnej stronie www a także na jakie działania postawić by docierać do odbiorców mimo spadku odwiedzin na stronie. To spotkanie pomoże lepiej zrozumieć jak budować i wzmacniać swoją markę w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym ekosystemie.

Jak AI może pomóc Ci w tworzeniu treści? (30min, Mariya Kallagova)

AI zdemokratyzował kreację, i progres w nim postępuje znacznie szybciej, niż kiedykolwiek. Pokażę wam, jak narzędzia AI pomogą wam: szukać inspiracje, obrabiać i montować video, tworzyć grafiki, nawet gdy nie macie budżetu na profesjonalistów. Dzięki temu będziecie mogli tworzyć szybciej, efektywniej i realizować pomysły, które wcześniej wymagały miesięcy pracy, w ciągu minut.

SEO w social media - nowy trend, który buduje zasięgi nawet małym firmom. Historia szybkiego sukcesu (30min, Karolina Goćkowska)

Na przykładzie małej firmy, która od zera zdobyła 29 tysięcy obserwujących, pokażę, jak zmieniła się konsumpcja treści w internecie i dlaczego social media wpływają dziś na wyniki w Google. Dowiesz się, co to oznacza dla Twojego biznesu - większe zasięgi, nowych obserwujących i potencjalnych klientów. Poznasz praktyczne wskazówki, jak dzięki podstawowej wiedzy o SEO i trendach pozyskiwać tysiące odbiorców w krótkim czasie i jak powtórzyć ten sukces w swojej firmie.

Kreatywność w marketingu (30min, Kuba Łuka)
Popkultura sugeruje nam, że kreatywność, to generowanie dużej liczby zróżnicowanych, szalonych pomysłów. Ten romantyczny ideał w teorii prezentuje się świetnie, w praktyce jednak nie pasuje on do rzeczywistości kreatywnych działań w marketingu i w biznesie, gdzie każdy pomysł musi zostać dopasowany do reguł i jest nakierowany na konkretną grupę odbiorców. Podczas 30-minutowej prelekcji pokażę, jak właściwie rozumieć kreatywność w kontekście celów biznesowych oraz jak usprawnić organizację pracy kreatywnej i współpracę w zespole, by osiągać lepsze efekty.

Sekret skutecznych treści w influencer marketingu  (30min, Joanna z projektu) 

Podczas spotkania porozmawiamy o tym, czym są angażujące treści w influencer marketingu i jak łączyć komunikaty reklamowe z wartościowymi - takimi, które dają odbiorcy wiedzę, inspirację czy rozrywkę. Pokażemy przykłady kreatywnych kampanii influencerów z Poznania, a także omówimy podstawy storytellingu: autentyczność, spójność z marką i emocje. Uczestnicy poznają narzędzia i pomysły na tworzenie contentu, który buduje relacje, oraz dowiedzą się, dlaczego otwartość i świeżość są dziś najcenniejszym kapitałem w marketingu.

Najczęściej powtarzane błędy w marketingu i jak ich uniknąć  (60min, Błażej Dziuk)

W social mediach łatwo popełnić błędy, które osłabiają skuteczność działań - i dzieje się to niezależnie od platformy. W tym warsztacie pokażę najczęstsze i największe błędy w social media marketingu, które mogą blokować rozwój marki. To nie będzie typowa prelekcja - zamiast jednostronnej prezentacji czeka Was interaktywna analiza kampanii marketingowych. Wspólnie z publicznością omówimy wybrane przykłady i błędy, a różne perspektywy prelegentów sprawią, że rozmowa będzie dynamiczna i angażująca. Uczestnicy wyniosą nie tylko wiedzę, ale i praktyczne wskazówki, jak unikać podobnych potknięć w przyszłości.

Co dalej z internetem? Komunikacja, social media i sztuczna inteligencja (Szymon Głogowski)

Od zawsze szukaliśmy sposobu, żeby być w kontakcie - kiedyś przy ognisku, dziś w social mediach. Teraz na scenę wchodzi AI i zaczyna przejmować część rozmów. Co to znaczy dla nas - ludzi, marek i biznesów? Spróbujmy odpowiedzieć sobie na pytanie: jak będzie wyglądał internet przyszłości i jaka będzie w nim nasza rola.

Dowiedz się więcej na temat