W weekend "Poznań za pół ceny"

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna oraz Miasto Poznań zapraszają na ósmą akcję "Poznań za pół ceny", która odbędzie się w weekend 2-3 maja. Na poznaniaków i turystów ponownie czekać będzie kilkuset partnerów z atrakcyjnym rabatami.

UMP 2014 - grafika artykułu
UMP 2014

"Poznań za pół ceny" to unikalna akcja marketingowa, wykorzystującą pomysł wyprzedaży w promocji miasta. Akcja organizowana jest przez jeden weekend w roku, nieprzerwanie od 2008 r. Jej siódma edycja w 2014 r. to łącznie 180 atrakcji, z których turyści i mieszkańcy Poznania skorzystali 80 tysięcy razy, wydając przy tym 2,3 mln zł. Tak wynika z raportu przygotowanego przez naukowców z Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

- Naszą akcję kopiuje już w Polsce ponad trzydzieści miast i regionów, to chyba najlepsza jej rekomendacja - mówi Jan Mazurczak, szef PLOT.

Tegoroczna, ósma akcja odbędzie się w weekend 2-3 maja. Organizatorzy już dziś zapowiadają oryginalny program turystyczny oraz ofertę wielu nowych partnerów.

PLOT/PMX