Rezerwacja wizyty w urzędzie jeszcze łatwiejsza

Przypominamy, że w wyniku epidemii koronawirusa zmianie uległa organizacja obsługi klienta w siedzibach urzędu. Aby załatwić sprawę w okienku, należy najpierw zarezerwować wizytę. Najwygodniej i najszybciej zrobić to przez internet.
W połowie października w ręce poznanianek i poznaniaków urzędnicy oddali ulepszoną wersję serwisu z systemem rezerwacji wizyt online. Nowy układ strony jest bardziej czytelny i funkcjonalny. Zwiększono kontrast, co wpływa na podniesienie jej dostępności dla osób niedowidzących. Witryna jest również responsywna. Oznacza to, że automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu danego urządzenia - można z niej wygodnie korzystać zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i na tablecie czy smartfonie.
Strona jest dostępna pod adresem: www.poznan.pl/rezerwacje. Sprawy są uszeregowane wydziałami i podzielone na grupy. Przy każdej sprawie, po prawej stronie ekranu, znajdują się ikony przekierowujące na odpowiednią podstronę. Można tam:
- dokonać rezerwacji wizyty,
- zapoznać się z opisem procedury i wymaganymi dokumentami,
- znaleźć informacje dodatkowe na temat danej sprawy (np. jakich danych potrzeba, aby wypełnić formularz rezerwacji).
Do serwisu rezerwacji wizyt w urzędzie miasta można się dostać również poprzez skrót na stronie głównej www.poznan.pl (żółty pasek na górze) i przez aplikację Smart City Poznań, dostępną bezpłatnie na urządzenia z systemem Android oraz iOS.
Smart City Poznań
Aplikacja zapewnia dostęp do aktualnych powiadomień w zakresie prac drogowych, awarii, zmian w komunikacji miejskiej i innych. Dzięki Smart City Poznań mieszkaniec może zgłosić inicjatywy, takie jak wydarzenia kulturalno-społeczne czy sprawy, którymi powinny zająć się służby miejskie. Aplikacja umożliwia również udział w ankietach i sondażach, w tematach ważnych dla osiedli.
Zobacz także:
JZ
Zobacz również

Majowy weekend w Poznaniu

Weekend majowy - informacje komunikacyjne

Od 3 maja wszyscy Polacy żyją na kredyt, czyli rzecz o długu ekologicznym
